Spørg forummets brugere

1 år 5 måneder siden #493 af Greenking
Besvaret af Greenking på emne Spørg forummets brugere
​Tak til Nets for at jeg ikke fik billetter! 
Fejl hos Nets forhindredede netbetalinger i formiddags kl 10 da billetterne blev frigivet. 
Jeg havde 2 stk i kurven men kunne ikke få lov at betale... Hvor uheldig kan man være :( 

Sidste år missede jeg også kampen da de flyttede den til om fredagen (selvom der stod den ville blive spillet lørdag eller søndag) og vi landede først fredag ved midnat.

Jeg er godt nok ærgerlig over udsigten til igen ikke at komme ind og se en kamp især når vi har planlagt at være i Madrid den weekend hvor de spiller hjemme.

Er der nogle der har ideer til hvordan man kan skaffe 2 billetter? Uden at blive scammed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #494 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

Greenking post=168234 skrev: ​Tak til Nets for at jeg ikke fik billetter! 
Fejl hos Nets forhindredede netbetalinger i formiddags kl 10 da billetterne blev frigivet. 
Jeg havde 2 stk i kurven men kunne ikke få lov at betale... Hvor uheldig kan man være :( 

Sidste år missede jeg også kampen da de flyttede den til om fredagen (selvom der stod den ville blive spillet lørdag eller søndag) og vi landede først fredag ved midnat.

Jeg er godt nok ærgerlig over udsigten til igen ikke at komme ind og se en kamp især når vi har planlagt at være i Madrid den weekend hvor de spiller hjemme.

Er der nogle der har ideer til hvordan man kan skaffe 2 billetter? Uden at blive scammed.

Danske fodboldrejsehjemmesider plejer at være legit. Koster selvfølgelig mere.​

1 år 5 måneder siden #495 af Greenking
Besvaret af Greenking på emne Spørg forummets brugere
Tak dem har jeg overvejet, så bare ud til det var med hotel, og det har vi allerede.

Anyway, jeg gik for sjov ind igen og så var der sgu to ledige pladser (godt nok 12 pladser i mellem), så nu er alt godt! dem købte jeg med det samme.

Så alt er fedt! første gang på stadion.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 5 måneder siden #496 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Spørg forummets brugere

Greenking post=168236 skrev: Tak dem har jeg overvejet, så bare ud til det var med hotel, og det har vi allerede.

Anyway, jeg gik for sjov ind igen og så var der sgu to ledige pladser (godt nok 12 pladser i mellem), så nu er alt godt! dem købte jeg med det samme.

Så alt er fedt! første gang på stadion.

​God tur - største oplevelse!

Jeg savner Pepe :(

1 år 4 måneder siden #497 af Siempre Madrid
​Er der nogen, der har erfaringer med at handle direkte på Tienda Real Madrid?

Normalt køber jeg mine Real Madrid-ting hos Unisport, men de har jo udviklet sig til en parodi, som man skal holde sig langt fra.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

1 år 4 måneder siden #498 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Spørg forummets brugere

Siempre Madrid post=169840 skrev: ​Er der nogen, der har erfaringer med at handle direkte på Tienda Real Madrid?

Normalt køber jeg mine Real Madrid-ting hos Unisport, men de har jo udviklet sig til en parodi, som man skal holde sig langt fra.

Jeg har aldrig købt på unisport af netop den årsag. Jeg har til gengæld købt meget hos Tienda Real Madrid uden problemer. Det kan du roligt gøre. Der går lidt længere tid før du får produkterne end hvis du handler i DK, naturligvis, men derudover er det problemfrit. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #499 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere

Petroleum post=169841 skrev:

Siempre Madrid post=169840 skrev: ​Er der nogen, der har erfaringer med at handle direkte på Tienda Real Madrid?

Jeg har aldrig købt på unisport af netop den årsag. Jeg har til gengæld købt meget hos Tienda Real Madrid uden problemer. Det kan du roligt gøre. Der går lidt længere tid før du får produkterne end hvis du handler i DK, naturligvis, men derudover er det problemfrit. 

​Kan I ikke beskrive de problemer I har haft på unisport. 

1 år 4 måneder siden #500 af Siempre Madrid

9eren post=169842 skrev:

Petroleum post=169841 skrev:

​Kan I ikke beskrive de problemer I har haft på unisport. 

​Laaange leveringstider på helt gængse ting og en fuldkommen umulig måde at bruge deres rabat-koder på. De virker tilsyneladende kun på et begrænset vare-sortiment........som du selv skal gætte.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 3 måneder siden #501 af 9eren
Spørgsmål til Siempre Madrid men andre kan også svare.

Hvorfor er det at Real Madrid ikke afspiller Nessun Dorma mere før kampene. Det savner jeg især. Det var så awsome. Håber det kommer igen sammen med Julio Iglesias

1 år 2 måneder siden #502 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Spørg forummets brugere
Da jeg desværre ikke længere har tid til hver dag at besøge forummet har jeg nogle udfordringer med at vende tilbage til mine egne kommentarer og læse videre derfra. Engang kunne man via "Mine diskussioner" klikke og springe til sin egen seneste kommentar i en tråd, men det synes jeg ikke virker længere.

Hvordan gør i andre for at holde trit og finde tilbage til hvor i slap? 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 1 måned siden #503 af 9eren
Tager den her.

Real Madrid har sikret sig en aftale med HP på omkring 70 millioner euro om året. Selvfølgelig har jeg HP. De kommer på trøjen.

1 år 1 måned siden #504 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Spørg forummets brugere
Er der nogen, der har et godt tip til at få billetter til en kamp på Bernabeu? Evt. en pålidelig hjemmeside(ikke realmadrid.com, for der er udsolgt).​
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum