Spørg forummets brugere

1 år 11 måneder siden #421 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Spørg forummets brugere
Er der nogle klassiske/ikoniske kampe man skal have set som Real Madrid fan?
Jeg har ikke været fan af klubben længe nok til at have set nogle af de lidt ældre kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #422 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Spørg forummets brugere

EmilStenholt post=148161 skrev: Er der nogle klassiske/ikoniske kampe man skal have set som Real Madrid fan?
Jeg har ikke været fan af klubben længe nok til at have set nogle af de lidt ældre kampe.

​Nu ved jeg ikke helt hvor lang tilbage du taenker, men for mig er 2 af de stoerste kampe Real har spillet i dette aartusinde deres to CHL opgoer mod United tilbage i 2003, begge kampe var vanvittige, og viser imo essensen af "en god fodbold kamp", og aeren gaar til begge hold for at kreere noget helt magisk over 2 kampe.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #423 af EmilStenholt
Besvaret af EmilStenholt på emne Spørg forummets brugere
Jeg tænkte før 2010'erne, så tak for svaret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #424 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
Real Madrid 4-1 Barcelona

Vores 4-1 sejr mod Barcelona på bernabeu hvor vi fulstændig maltraktere dem. også den eneste gang jeg mindes at vi har vundet så stort. i hvert fald mens jeg har levet.

Real Madrid 4-0 Zaragoza (Copa del rey)
For mig en af de vildeste kampe, Cicinho starter ballet og så var publikum ellers med hele vejen. Dog ikke nok til at gå videre. Prøv se youtube klippene, stadion den aften var elektrisk.
I nyere tid kan jeg huske en Chl kamp mod Dortmund hvor vi er ved at komme tilbage efter at have spillet uafgjort eller tabt i første kamp.

Reyes 2 mål mod Mallorca tilbage i 06-07 sæsonen. Som iøvrigt sikrede mesterskabet til los blancos

De to manchester United kampe og især den på Old Trafford var vild. Var det Steve McManaman der lavede den ikoniske dribling nede ved hjørneflaget der ender i Rauls scoring?

Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #425 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Spørg forummets brugere
​Sæsonen 06-07 har nogle sindssyge vilde kampe til sidst. Vi er stort set tvunget til at vinde alle kampe for at have en chance for mesterskabet.

Runde 33 imod Sevilla, hvor vi vinder 3-2. Runde 34 imod Espanyol hvor vi vinder 4-3. Runde 35 imod Recreativo (som vi tabte 3-0 til i første kamp) hvor vi vinder 3-2 med et overtidsmål. Runde 37 er for vild også. Vi får 2-2 til sidst imod Zaragoza, hvilket ville være nok til at tabe mesterskabet hvis Barcelona vinder deres kamp. Men selvom Messi snyder så det basker og scorer med hånden, så scorer Raul Tamudo hans mål nr 2 i overtiden som giver en 2-2'er. Kampene blev spillet på samme tid og der blev vist mål osv fra Barca kampen. Det var noget af en rutsjebane.
Edit: Okay bare lige for at understrege hvor vild den her runde var. I minut 87 er Barcelona foran 2-1 imod Espanyol, og vi er bagud 2-1 imod Zaragoza. Det ligner simpelthen mesterskabet er smidt. Men Van Gol udligner for os i det 89. minut.. men det stadig ikke nok.. indtil Tamudo, som sagt, scorer for Espanyol i overtiden. Lige pludselig står begge kampe 2-2 og vi ligger til mesterskabet igen.
 
Og så selvfølgelig runde 38 imod Mallorca hvor det hele bliver afgjort - i endnu en neglebider hvor vi kommer bagud.

Ja okay, det var mange kampe.. men du kan også "nøjes" med at se anden halvleg af dem i de fleste - det er der tingene bliver spændende :D Jeg får sgu næsten lyst til at gense dem også :)
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #426 af Thomaskjensen
En speciel kamp for mig var i 2007 mod Mallorca hvor vi vand mesterskabet i sidste omgang, jag var på Mallorca, og den blev ikke mindre speciel af at Rayes (hvil i fred) lavede 2 mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #427 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Spørg forummets brugere
​De to kvartfinaler i 2003 mod Manchester United står stadigvæk som nogle af de bedste fodboldkampe jeg kan huske at have set. Og især det ikoniske øjeblik hvor Uniteds tilhængere viste stort format, og klappede Ronaldo af banen, det var magisk og noget jeg altid vil huske.

Og som andre er inde på, hele 06/07 sæsonen, som ved gud ikke vil stå som et højdepunkt spillemæssigt, men den vilje og gejst Capello fik banket ind i spillerne, står også for mig som rendyrket madridismo. Tanken om at man aldrig giver op og kæmper indtil sidste fløjt, det var fabelagtigt.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 11 måneder siden #428 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere

EmilStenholt post=148167 skrev: Jeg tænkte før 2010'erne, så tak for svaret.

​Real Madrid Barcelona 5-0 i 95
Real Madrid Bayern 2-0 kampen med Guti og Helguera som målscorere
Real Madrid-Alaves 5-2 Ronaldo debut
Real Madrid-Deportivo 3-1 i ligaen i 2003
Real Madrid-Atletic Club 3-1 i ligaen 2003
Villarreal-Real Madrid 0-5 2007-2008

fede kampe at gense 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #429 af Mr. Galactico
​Real Madrid-Mallorca i 2007 står som en af de mest mindeværdige kampe i Real Madrid`s historie. Efter fire års titel-tørke bliver det spanske mesterskab endelig genvundet, og vores mest ikoniske spiller nogensinde får lov til at løfte sit første La Liga-trofæ som anfører. Jeg overværede kampen på Bernabéu og har sjældent oplevet en større eksplosion af jubel, da Mahamadou Diarra gjorde det til 2-1 i det 80. minut og Reyes tre minutter senere cementerede sejren. Lydkulissen og euforien på Bernabéu var ubeskrivelig. 
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Mr. Galactico.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #430 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

EmilStenholt post=148167 skrev: Jeg tænkte før 2010'erne, så tak for svaret.

​Vores kampe mod United i 1999/2000 og 2002/2003.

Førstnævnte var der hvor Redondo lavede en vis hælfinte, og sidstnævnte var to af de bedste opgør blandt nogen hold nogensinde.

Der ligger også masser af remontadas på YouTube fra midt-firserne, bl.a. 6-1 sejren hjemme over Anderlecht, hvor Per Frimann parenes bemærket i øvrigt scorede for belgierne.
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #431 af The European Super League
Hej mit navn er Emil Rasmussen jeg er ny herinde. Kan jeg ændre mit navn? Jeg kom til at kalde mig mit fulde navn i stedet for mit yndlingsnavn. Tak hej :'-)


Og tak fordi I vil godkende mig

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #432 af Administrationen

Rasmussen post=148609 skrev: Hej mit navn er Emil Rasmussen jeg er ny herinde. Kan jeg ændre mit navn? Jeg kom til at kalde mig mit fulde navn i stedet for mit yndlingsnavn. Tak hej :'-)


Og tak fordi I vil godkende mig

​Det tror jeg sagtens, at vi kan finde ud af. Send mig lige en mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med dit ønskede brugernavn, så kigger jeg på det. Og velkommen til./Jesper
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce