Spørg forummets brugere

1 år 4 måneder siden #529 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Spørg forummets brugere

Figo-10 post=182179 skrev: Nu hørte jeg mit yndlings podcast i går (Madridista.dk podcast selvfølgelig!!), hvor I nævner Managing Madrid.

Hvordan har folk det med Managing Madrid podcast? Jeg har forsøgt mig flere gange at høre det, men jeg synes virkelig ikke det særlig godt. Værten fanger mig ikke og jeg synes ofte lyden er dårlig. Men det jo vildt populært.

Hører folk det? Og hvorfor? Hvad er det jeg ikke har fanget? 😊

Personligt får jeg min dosis gennem The Spanish Football podcast og Lyden af LaLiga som begge virkelig er gode. Jeg har også Klub Mediano, men der tror jeg snart jeg melder mig ud, de er virkelig dårlige på spansk fodbold, hvor fokus tydeligt er på PL og dansk fodbold.

​Den kæmpe store dam af alskens fodboldpodcasts vil nødvendigvis altid være et spørgsmål om den enkeltes præference. Jeg lytter til Managing Madrid (som jeg nævnte i seneste podcast), fordi Kiyan Sobhani bare er super skarp - altid velforberedt. De tilbyder skarpe taktiske analyser, og det er noget, man ikke får andre steder, når det handler om Real Madrid. Herudover har de tit og ofte en mand ude til kampene, og det giver et ekstra element. Derfor er de i mit personlige podcast feed. Jeg er også på TSFP, når de udkommer med den ugentlige opsummering af La Liga. 

Nej, lydkvaliteten er ikke altid den bedste på Managing Madrid, men her misser vi også forbi fra tid til anden i egen podcast. Jeg kan også anbefale deres hjemmeside. Den indeholder også mange dybdegående artikler om højaktuelle emner. 

Medianos LaLiga-segment er jeg også hoppet fra efter det landede i Støt Mediano. Så er det heller ikke bedre, om end Glinvad er super dygtig. Lyden af La Liga siger mig i øvrigt absolut ingenting! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #530 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Spørg forummets brugere
​Nå, må man gerne nævne andre podcasts nu? :D

Jeg synes også Managing Madrid podcasts er lidt for kedelige, men jeg følger altid med i deres artikler, små twitter opdateringer osv. De er nogle gange liiidt for biased selv for mig, men de har rigtige mange gode statistikker, takes osv. Og som Daniel siger, så er de tit på stadion, og Kiyan har endda fået lov til at være til et par pressemøder og spørge Ancelotti direkte om et par ting (ofte taktiske ting), så det meget cool.

Jeg følger ikke med i Lyden af La Liga for Real Madrid, da jeg ofte er uenige med dem. Og der findes ikke noget mere frustrerende at at være uenige med nogen om noget man er relativt passioneret omkring uden at kunne svare tilbage - og det jo lidt sådan en podcast fungerer, det er en-vejs kommunikation. Så hvis det en episode, hvor jeg ved Real Madrid bliver diskuteret en del (hvis de taber stort til Barca f.eks....) så springer jeg afsnittet over haha. Men jeg synes til gengæld det mega spændende at høre mere om de andre klubber i Spanien. De har også nogle fede special-afsnit om enkelte klubber hvor de går i dybden med dem eller interviews med nogle interessante folk. 

Mediano har jeg aldrig prøvet, men lyder heller ikke på jer som om det er det værd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 4 måneder siden #531 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Jeg bruger kun RM tv og El chiringuito. Der er flere andre spanske podcast jeg kan bruge, men får det meste viden igennem klubben på de to kanaler. Jeg har RM tv på før og efter kampen både med optakt og nedtakt. Det er det bedste man kan få!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #532 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Spørg forummets brugere

Daniel post=182182 skrev:

Figo-10 post=182179 skrev: Nu hørte jeg mit yndlings podcast i går (Madridista.dk podcast selvfølgelig!!), hvor I nævner Managing Madrid.

Hvordan har folk det med Managing Madrid podcast? Jeg har forsøgt mig flere gange at høre det, men jeg synes virkelig ikke det særlig godt. Værten fanger mig ikke og jeg synes ofte lyden er dårlig. Men det jo vildt populært.

Hører folk det? Og hvorfor? Hvad er det jeg ikke har fanget? 😊

Personligt får jeg min dosis gennem The Spanish Football podcast og Lyden af LaLiga som begge virkelig er gode. Jeg har også Klub Mediano, men der tror jeg snart jeg melder mig ud, de er virkelig dårlige på spansk fodbold, hvor fokus tydeligt er på PL og dansk fodbold.

​Den kæmpe store dam af alskens fodboldpodcasts vil nødvendigvis altid være et spørgsmål om den enkeltes præference. Jeg lytter til Managing Madrid (som jeg nævnte i seneste podcast), fordi Kiyan Sobhani bare er super skarp - altid velforberedt. De tilbyder skarpe taktiske analyser, og det er noget, man ikke får andre steder, når det handler om Real Madrid. Herudover har de tit og ofte en mand ude til kampene, og det giver et ekstra element. Derfor er de i mit personlige podcast feed. Jeg er også på TSFP, når de udkommer med den ugentlige opsummering af La Liga. 

Nej, lydkvaliteten er ikke altid den bedste på Managing Madrid, men her misser vi også forbi fra tid til anden i egen podcast. Jeg kan også anbefale deres hjemmeside. Den indeholder også mange dybdegående artikler om højaktuelle emner. 

Medianos LaLiga-segment er jeg også hoppet fra efter det landede i Støt Mediano. Så er det heller ikke bedre, om end Glinvad er super dygtig. Lyden af La Liga siger mig i øvrigt absolut ingenting! 

​Det kunne være jeg skulle give det et skud med MM.

Jeg synes i øvrigt jeres lyd er ganske fin. Keep up the good work, vi er mange der nyder det 😊

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #533 af NachoFernández
​Har nogen af jer oplevet et problem med at komme ind på klubbens hjemmeside via mobilen? Uanset om det er en nyhed, startsiden eller andet, så får jeg bare en hvid skærm både på Safari og Chrome. Det betyder også at jeg ikke kan logge ind via appen og bruge de fordele som jeg egentlig betaler en lille mønt for da den logger ind via hjemmesiden. Derfor kan jeg heller ikke bruge RM TV

Alt virker fint på computeren 

Nogen der har hørt om problemet og har en løsning? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 1 uge siden #534 af morten89
Besvaret af morten89 på emne Spørg forummets brugere
​Hej alle
Jeg overvejer at se en Real Madrid kamp på udebane i denne sæson - nok mod Espanyol til maj.
Er der nogen af jer, der har erfaringer med at købe billetter til Real Madrid kampe på udebane? Kan man købe dem via Real Madrid et sted mon?
Jeg synes, at det er svært at finde en mulighed, hvor jeg kan købe billetter til udehold sektionen på stadions i Spanien (ikke kun Espanyol).
Jeg ved godt, at det er ikke er traditionelt at se udekampe i Spanien, men der må da være nogle enkelte fans, der ser kampene, og de sidder vel ikke sammen med hjemmeholdets fans.
Håber at nogen af jer har erfaring med dette.
På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #535 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Spørg forummets brugere
Hey alle..

Jeg vil meget gerne købe biletter til kampen d. 14/15. februar mod Sociadad.. Jeg er Madridista Premium, men har ikke de store erfaringer med at købe billetter. Jeg har forsøgt mig netop nu, med at prøve at købe billetter til mod Vallacano, her d. 1. februar. Som det ser ud der, så kan man kun købe en billet? Salget åbnede her kl 10.00, og der sad jeg klar, så tænker ikke, der allerede er tæt på udsolgt. Når man er inde på deres ticket-side, så er der kun enkelt-billetter til rådighed. altså ingen ved siden af hinanden, og det er ikke muligt at vælge to seperater sæder heller... Der står dog, at der kun forhandles billetter online.

Kan nogen hjælpe?:-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #536 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Spørg forummets brugere

morten89 post=188508 skrev: ​Hej alle
Jeg overvejer at se en Real Madrid kamp på udebane i denne sæson - nok mod Espanyol til maj.
Er der nogen af jer, der har erfaringer med at købe billetter til Real Madrid kampe på udebane? Kan man købe dem via Real Madrid et sted mon?
Jeg synes, at det er svært at finde en mulighed, hvor jeg kan købe billetter til udehold sektionen på stadions i Spanien (ikke kun Espanyol).
Jeg ved godt, at det er ikke er traditionelt at se udekampe i Spanien, men der må da være nogle enkelte fans, der ser kampene, og de sidder vel ikke sammen med hjemmeholdets fans.
Håber at nogen af jer har erfaring med dette.
På forhånd tak.

​Det er længe siden jeg sidst har kigget på dette, men jeg mener ikke man sådan bare lige kan komme til at købe billetter til udeholdets afsnit. Jeg tror alene de kan købes via Real Madrid, men jeg mener kun det er medlemmer der kan (altså ikke blot Madridista Premium).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #537 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Spørg forummets brugere

mat_hattrick post=192629 skrev: Hey alle..

Jeg vil meget gerne købe biletter til kampen d. 14/15. februar mod Sociadad.. Jeg er Madridista Premium, men har ikke de store erfaringer med at købe billetter. Jeg har forsøgt mig netop nu, med at prøve at købe billetter til mod Vallacano, her d. 1. februar. Som det ser ud der, så kan man kun købe en billet? Salget åbnede her kl 10.00, og der sad jeg klar, så tænker ikke, der allerede er tæt på udsolgt. Når man er inde på deres ticket-side, så er der kun enkelt-billetter til rådighed. altså ingen ved siden af hinanden, og det er ikke muligt at vælge to seperater sæder heller... Der står dog, at der kun forhandles billetter online.

Kan nogen hjælpe?:-)


Sådan har det været til de fleste af de seneste kampe jeg har købt til. At der er så godt som udsolgt med det samme, selv hvis du går ind så snart salget åbner op for Madridista Premium-medlemmer. Jeg er ret sikker på det bl.a. må være pga bots (uden at jeg kender detaljerne). Videresalg af billetter er blevet kæmpe business og min erfaring er at klubben gør så godt som intet for at sikre at det er rigtige fans med Madridista-medlemsskab som får mulighed for at købe billetterne, desværre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #538 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Spørg forummets brugere
Jeg vil godt udvide min samling af Real Madrid trøjer, og gerne med nogle lidt ældre af slagsen..
Vil høre om i kan anbefale nogle sikre steder hvor sådanne “retro” trøjer kan købes?
På forhånd tak.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved TEKA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #539 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

TEKA post=192989 skrev: Jeg vil godt udvide min samling af Real Madrid trøjer, og gerne med nogle lidt ældre af slagsen..
Vil høre om i kan anbefale nogle sikre steder hvor sådanne “retro” trøjer kan købes?
På forhånd tak.

​https://www.classicfootballshirts.co.uk/

Ellers er det kedelige svar eBay. Der er et kæmpe udvalg. Til fornuftige priser nogen gange. Man skal selvf. tjekke om det er en sælger med gode anmeldelser etc.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum