Spørg forummets brugere

10 måneder 2 uger siden #529 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Spørg forummets brugere

Figo-10 post=182179 skrev: Nu hørte jeg mit yndlings podcast i går (Madridista.dk podcast selvfølgelig!!), hvor I nævner Managing Madrid.

Hvordan har folk det med Managing Madrid podcast? Jeg har forsøgt mig flere gange at høre det, men jeg synes virkelig ikke det særlig godt. Værten fanger mig ikke og jeg synes ofte lyden er dårlig. Men det jo vildt populært.

Hører folk det? Og hvorfor? Hvad er det jeg ikke har fanget? 😊

Personligt får jeg min dosis gennem The Spanish Football podcast og Lyden af LaLiga som begge virkelig er gode. Jeg har også Klub Mediano, men der tror jeg snart jeg melder mig ud, de er virkelig dårlige på spansk fodbold, hvor fokus tydeligt er på PL og dansk fodbold.

​Den kæmpe store dam af alskens fodboldpodcasts vil nødvendigvis altid være et spørgsmål om den enkeltes præference. Jeg lytter til Managing Madrid (som jeg nævnte i seneste podcast), fordi Kiyan Sobhani bare er super skarp - altid velforberedt. De tilbyder skarpe taktiske analyser, og det er noget, man ikke får andre steder, når det handler om Real Madrid. Herudover har de tit og ofte en mand ude til kampene, og det giver et ekstra element. Derfor er de i mit personlige podcast feed. Jeg er også på TSFP, når de udkommer med den ugentlige opsummering af La Liga. 

Nej, lydkvaliteten er ikke altid den bedste på Managing Madrid, men her misser vi også forbi fra tid til anden i egen podcast. Jeg kan også anbefale deres hjemmeside. Den indeholder også mange dybdegående artikler om højaktuelle emner. 

Medianos LaLiga-segment er jeg også hoppet fra efter det landede i Støt Mediano. Så er det heller ikke bedre, om end Glinvad er super dygtig. Lyden af La Liga siger mig i øvrigt absolut ingenting! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo-10

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #530 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Spørg forummets brugere
​Nå, må man gerne nævne andre podcasts nu? :D

Jeg synes også Managing Madrid podcasts er lidt for kedelige, men jeg følger altid med i deres artikler, små twitter opdateringer osv. De er nogle gange liiidt for biased selv for mig, men de har rigtige mange gode statistikker, takes osv. Og som Daniel siger, så er de tit på stadion, og Kiyan har endda fået lov til at være til et par pressemøder og spørge Ancelotti direkte om et par ting (ofte taktiske ting), så det meget cool.

Jeg følger ikke med i Lyden af La Liga for Real Madrid, da jeg ofte er uenige med dem. Og der findes ikke noget mere frustrerende at at være uenige med nogen om noget man er relativt passioneret omkring uden at kunne svare tilbage - og det jo lidt sådan en podcast fungerer, det er en-vejs kommunikation. Så hvis det en episode, hvor jeg ved Real Madrid bliver diskuteret en del (hvis de taber stort til Barca f.eks....) så springer jeg afsnittet over haha. Men jeg synes til gengæld det mega spændende at høre mere om de andre klubber i Spanien. De har også nogle fede special-afsnit om enkelte klubber hvor de går i dybden med dem eller interviews med nogle interessante folk. 

Mediano har jeg aldrig prøvet, men lyder heller ikke på jer som om det er det værd.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
10 måneder 2 uger siden #531 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Jeg bruger kun RM tv og El chiringuito. Der er flere andre spanske podcast jeg kan bruge, men får det meste viden igennem klubben på de to kanaler. Jeg har RM tv på før og efter kampen både med optakt og nedtakt. Det er det bedste man kan få!

10 måneder 2 uger siden #532 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Spørg forummets brugere

Daniel post=182182 skrev:

Figo-10 post=182179 skrev: Nu hørte jeg mit yndlings podcast i går (Madridista.dk podcast selvfølgelig!!), hvor I nævner Managing Madrid.

Hvordan har folk det med Managing Madrid podcast? Jeg har forsøgt mig flere gange at høre det, men jeg synes virkelig ikke det særlig godt. Værten fanger mig ikke og jeg synes ofte lyden er dårlig. Men det jo vildt populært.

Hører folk det? Og hvorfor? Hvad er det jeg ikke har fanget? 😊

Personligt får jeg min dosis gennem The Spanish Football podcast og Lyden af LaLiga som begge virkelig er gode. Jeg har også Klub Mediano, men der tror jeg snart jeg melder mig ud, de er virkelig dårlige på spansk fodbold, hvor fokus tydeligt er på PL og dansk fodbold.

​Den kæmpe store dam af alskens fodboldpodcasts vil nødvendigvis altid være et spørgsmål om den enkeltes præference. Jeg lytter til Managing Madrid (som jeg nævnte i seneste podcast), fordi Kiyan Sobhani bare er super skarp - altid velforberedt. De tilbyder skarpe taktiske analyser, og det er noget, man ikke får andre steder, når det handler om Real Madrid. Herudover har de tit og ofte en mand ude til kampene, og det giver et ekstra element. Derfor er de i mit personlige podcast feed. Jeg er også på TSFP, når de udkommer med den ugentlige opsummering af La Liga. 

Nej, lydkvaliteten er ikke altid den bedste på Managing Madrid, men her misser vi også forbi fra tid til anden i egen podcast. Jeg kan også anbefale deres hjemmeside. Den indeholder også mange dybdegående artikler om højaktuelle emner. 

Medianos LaLiga-segment er jeg også hoppet fra efter det landede i Støt Mediano. Så er det heller ikke bedre, om end Glinvad er super dygtig. Lyden af La Liga siger mig i øvrigt absolut ingenting! 

​Det kunne være jeg skulle give det et skud med MM.

Jeg synes i øvrigt jeres lyd er ganske fin. Keep up the good work, vi er mange der nyder det 😊

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

5 måneder 4 uger siden #533 af NachoFernández
​Har nogen af jer oplevet et problem med at komme ind på klubbens hjemmeside via mobilen? Uanset om det er en nyhed, startsiden eller andet, så får jeg bare en hvid skærm både på Safari og Chrome. Det betyder også at jeg ikke kan logge ind via appen og bruge de fordele som jeg egentlig betaler en lille mønt for da den logger ind via hjemmesiden. Derfor kan jeg heller ikke bruge RM TV

Alt virker fint på computeren 

Nogen der har hørt om problemet og har en løsning? 

2 måneder 2 uger siden #534 af morten89
Besvaret af morten89 på emne Spørg forummets brugere
​Hej alle
Jeg overvejer at se en Real Madrid kamp på udebane i denne sæson - nok mod Espanyol til maj.
Er der nogen af jer, der har erfaringer med at købe billetter til Real Madrid kampe på udebane? Kan man købe dem via Real Madrid et sted mon?
Jeg synes, at det er svært at finde en mulighed, hvor jeg kan købe billetter til udehold sektionen på stadions i Spanien (ikke kun Espanyol).
Jeg ved godt, at det er ikke er traditionelt at se udekampe i Spanien, men der må da være nogle enkelte fans, der ser kampene, og de sidder vel ikke sammen med hjemmeholdets fans.
Håber at nogen af jer har erfaring med dette.
På forhånd tak.

Leveret af Kunena Forum