Spørg forummets brugere

6 måneder 1 uge siden #517 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Madridista DK, cafe sporten style igen ?

Kommer I til at planlægge noget?

tror stadig jeg kan finde tape fra finalen mod Liverpool i 18 på mine flag.

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 6 måneder 1 uge siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 2 uger siden #518 af JesperThomsen
​damn der er en del brugere der er blevet banned det sidste døgns tid, hvad er der sket!? 

5 måneder 17 timer siden #519 af mat_hattrick
Besvaret af mat_hattrick på emne Spørg forummets brugere
Hej Alle.

Beklager, hvis det er den forkerte tråd, men prøver lige her:

jeg er så heldig, at jeg har fået "en tur til Madrid" i fødselsdagsgave.

Der er ikke super mange datoer, hvor det lige passer ind i kalenderen:

Den ene er 21.-22. september mod Espanyol/Oviedo
Den anden er 27 oktober mod Barcelona.

Sjov nok vil Barcelona kampen være den fedeste! men hvordan får man billetter til sådan en kamp? og Er der nogen, der har erfaringer med, hvad en billet faktisk koster? Både til Barcelonakampen men også, hvis man køber det i døren til en kamp mod Espanyol evt?

og hvis man bestiller det online, hvornår kommer der så billetter?

5 måneder 3 timer siden #520 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Spørg forummets brugere
Hej mat_hattrick,

Først og fremmest tillykke med gaven - fed gave! :)

Du har forksellige muligheder, hvilke jeg lige prøver at ridse op. Jeg selv skal ned og se Real Madrid mod Alaves i 7. runde. Her forventer jeg ikke de store problemer med billetter og køber dem på Real Madrid's hjemmeside cirka en uges tid før når de bliver frigivet. Det tænker jeg ikke er et problem.

1) du kan gå den dyre vej og købe dem via en forhandler af fodboldrejser og købe billetten til Barcelona der. Jeg ved ikke hvad de vil koste, men forvent at det er betydeligt mere end den pris der står på den billet du rent faktisk får. Jeg har før købt billet til store kampe således og kan se de måske er 100-150 euro dyrer end den pris der står på billetten.

2) ha' is i maven og afvent de officielle salg på Real Madrids hjemmeside eller Ticketmaster.es. Jeg vil på det kraftigste anbefale at blive socio. Det koster ikke alverden og så får du flere fordele herunder adgang en dag før til billetter. Og så det jo bare med at købe der til listeprisen.

Jeg går som sagt med mulighed nummer to, men har gjort begge dele afhængig af kampe. I de store ChL kampe har jeg betalt prisen og gået med #1, men de mindre kampe er der altid plads og så går jeg med #2.

Jeg har været inde og se El Clasico og de har været omkring 300-400 euro. Er det mod Espanyol, så kan du nok få det til 50 euro vil jeg tro.

Var det mig, så var jeg blevet socio og så afventede jeg at billeterne kom til salg. Kunne jeg af uforklarlige årsager ikke få en billet herigennem, så vil jeg betale prisen og købe igennem en fodboldrejseside.

Jeg har ikke oplevet ikke at kunne få billetter. Selv på El Clasico har jeg købt billetter på kampdagen.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.

5 måneder 51 minutter siden #521 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Spørg forummets brugere

2) ha' is i maven og afvent de officielle salg på Real Madrids hjemmeside eller Ticketmaster.es. Jeg vil på det kraftigste anbefale at blive socio. Det koster ikke alverden og så får du flere fordele herunder adgang en dag før til billetter. Og så det jo bare med at købe der til listeprisen.

Socio? At blive Socio er vist tæt på umuligt. Jeg tror, du mener Madridista Premium?

5 måneder 44 minutter siden #522 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Spørg forummets brugere
Ja det kan godt være det det det hedder. Selvfølgelig ikke "rigtig" socio, det bliver vi nok desværre aldrig.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

2 måneder 3 uger siden #523 af Galactico
Besvaret af Galactico på emne Spørg forummets brugere
Tak for hjælpen
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Galactico.

1 måned 14 timer siden #524 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Spørg forummets brugere
Hej,

Jeg skal til en tur til spanien og skal selvfølgelig ind og se noget bold. Desværre i denne omgang er det Elche der er nemmeste "storehold".

Nogen der ved hvordan man får fat i de billetter udover ved stadion? Kan ikke finde nogen officiel side hvor man kan købe dem, men måske jeg bare ikke googler godt nok :)

Nogen tips og tricks I vil give ud?

1 måned 14 timer siden #525 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

MatiasP post=179392 skrev: Hej,

Jeg skal til en tur til spanien og skal selvfølgelig ind og se noget bold. Desværre i denne omgang er det Elche der er nemmeste "storehold".

Nogen der ved hvordan man får fat i de billetter udover ved stadion? Kan ikke finde nogen officiel side hvor man kan købe dem, men måske jeg bare ikke googler godt nok :)

​7 dage før kampen (8 hvis du er Madridista Premium) er billetterne til salg på Realmadrid.com. 

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

1 måned 5 minutter siden #526 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Spørg forummets brugere

Ramos4 post=179393 skrev:

MatiasP post=179392 skrev: Hej,

​7 dage før kampen (8 hvis du er Madridista Premium) er billetterne til salg på Realmadrid.com. 

​Tænker ikke jeg kan købe biletter til Elche på RealMadrid.com :) Ellers tak for hjælpen

Leveret af Kunena Forum