Spørg forummets brugere

1 år 10 måneder siden #433 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
​Velkommen til siden :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #434 af The European Super League
Tak Administration. Må jeg spørg hvordan jeg citerer folk?

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #435 af Administrationen

The European Super League post=148615 skrev: Tak Administration. Må jeg spørg hvordan jeg citerer folk?

​Du går i "Handling" og trykker "Citér" og så stiller du dig på linjen under den grå bjælke i venstre side og skriver.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #436 af The European Super League

Administrationen post=148621 skrev:

The European Super League post=148615 skrev: Tak Administration. Må jeg spørg hvordan jeg citerer folk?

​Du går i "Handling" og trykker "Citér" og så stiller du dig på linjen under den grå bjælke i venstre side og skriver.

​Perfekt! :):):)

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #437 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere
Vildt nok brugernavn :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Kimbo, Elto92, Madridista02, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #438 af Thomaskjensen

The European Super League post=148609 skrev: Hej mit navn er Emil Rasmussen jeg er ny herinde. Kan jeg ændre mit navn? Jeg kom til at kalde mig mit fulde navn i stedet for mit yndlingsnavn. Tak hej :'-)


Og tak fordi I vil godkende mig


Velkommen Emil, 

Fedt med en ny bruger der anvender sit rigtige navn, det plejer at betyde at man er mere eftertænksom og ikke lukker lige meget lort ud :) 
Husk at følge POD'en, den er bedste måden at starte weekenden på (kommer fredag). 

//Thomas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #439 af The European Super League

Thomaskjensen post=148629 skrev:

The European Super League post=148609 skrev: Hej mit navn er Emil Rasmussen jeg er ny herinde. Kan jeg ændre mit navn? Jeg kom til at kalde mig mit fulde navn i stedet for mit yndlingsnavn. Tak hej :'-)


Og tak fordi I vil godkende mig


Velkommen Emil, 

Fedt med en ny bruger der anvender sit rigtige navn, det plejer at betyde at man er mere eftertænksom og ikke lukker lige meget lort ud :) 
Husk at følge POD'en, den er bedste måden at starte weekenden på (kommer fredag). 

//Thomas

​Hej Thomas K Jensen
For at være helt ærlig så ledte jeg efter en podcast om Real Madrid C.F. og pga min baggrund fandt min søgning en dansk podcast. Efter at have hørt nogle afsnit med Daniel gik det op for mig at I havde en hjemmeside. Så nu har jeg fundet jer.

Jeg glæder mig til at se hvordan dette forum er og hvad I skriver om herinde. Tror I også at Mbappe kommer til Real Madrid C.F. denne sommer?

Emil Rasmussen

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 10 måneder siden #440 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Spørg forummets brugere
Er der nogen der kan fortælle, om det er en god oplevelse at se Champions League finalen på Bernabeu? Jeg overvejer nemlig, at tage til Madrid og se kampen.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #441 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
​Er der nogle som har hørt om det nye Champions League format som træder i kraft i 2024!

"Det nye format betyder, at gruppespillet erstattes med et ligasystem, som af UEFA kaldes ”den schweiziske model” og antallet af klubber øges fra 32 til 36 hold. Hver klub får vil i ligaen få tildelt otte modstandere ud fra nogle kriterier, som endnu ikke er blevet endeligt defineret. Når hver klub har spillet otte kampe, vil de otte bedste hold avancere til knockoutfasen. De klubber, som ender på 9.-24. pladsen skal mødes i to playoffkampe, hvor vinderne kommer med videre til ottendedelsfinalerne imod de otte bedste hold."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #442 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Spørg forummets brugere

Elto92 post=149676 skrev: ​Er der nogle som har hørt om det nye Champions League format som træder i kraft i 2024!

"Det nye format betyder, at gruppespillet erstattes med et ligasystem, som af UEFA kaldes ”den schweiziske model” og antallet af klubber øges fra 32 til 36 hold. Hver klub får vil i ligaen få tildelt otte modstandere ud fra nogle kriterier, som endnu ikke er blevet endeligt defineret. Når hver klub har spillet otte kampe, vil de otte bedste hold avancere til knockoutfasen. De klubber, som ender på 9.-24. pladsen skal mødes i to playoffkampe, hvor vinderne kommer med videre til ottendedelsfinalerne imod de otte bedste hold."

​Yes. Som jeg forstod det var det en af de medvirkende grunde til Perez Super League projekt. Flere kampe og flere ligegyldige kampe. Altså et projekt hvor UEFA bruger de store klubbers renomme til at tjene flere penge. Perez' argument var her, at det blev på bekostning af de store klubber, der allerede nu er lidt pressede på deres programmer og derfor ikke har lyst til at spille endnu flere kampe mod små hold fra Europa, som dette fører til. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #443 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere
Vildt nok at Caferin-tossen har frækheden til at svine "rige oligarker" til, mens ham samtidig præsenterer et nyt format, der kun har til formål at skovle flere penge ind til UEFA. Med et final-4 format, vil det betyde flere tilskuer-billetter til UEFA og færre til klubberne, præcis som det allerede er i CL-finalen nu.

Caferin og UEFA skulle hellere have travlt med at håndhæve de skide FFP-regler. Hykleriet i at Khaliffen sidder i UEFAs board og snakker om at Super League er pengegrisk er også bare hysterisk morsomt.

Jeg må sige, at jeg var meget imod Super League og den utiltalende måde projektet blev præsenteret på, men jeg forstår mere og mere at der var behov for at gøre noget. UEFA har al for meget magt, tænker al for meget på egne interesser og er al for infiltreret af oliemagter og andre interessenter til at være upartiske.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Elto92, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #444 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spørg forummets brugere
​Skal nogen i Tivoli på lørdag og kampen? :D

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce