Sæson 2017/2018

8 år 7 måneder siden #1045 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæson 2017/2018
Der er simpelthen intet godt tilbage at sige om Benzema.
Hans praestationer er naermest ubentinget uduelige og ikke mindst ugidelige.
Der er nogle faa tilbage, der holder haanden over ham grundet han "fantastiske" bidrag i opspillet. Jeg sidder og kigger efter det hver eneste kamp for tiden, og der er sgu for langt mellem snapsene. Han bidrager ikke med noget som helst i oejeblikket og har ikke gjort det i en alt for lang periode - i hvert fald ikke noget masser af andre angribere ikke kunne matche meget hurtigt. Han har heller ikke noget goodwill, som mange andre spillere i truppen paa baggrund af tidligere praestationer, da han vel aldrig VIRKELIG har praesteret. Det har altid vaeret "rimeligt godt" eller vaerre. Hans eneste rigtig gode saeson har vel vaeret 11/12.

Rant over ..

Sloev start endnu engang i gaar, men jeg synes (aabenbart modsat mange andre) at det var en fornoejelse at se paa efter Asensio vel lagde bud ind paa Puskas Award 2018. Det var som om, at det var lige praecis saadan en oplevelse gutterne havde brug for, for igen at begynde at have lidt sjov med bolden. Jeg synes det lignedede det, og jeg haaber, at det fortsaetter naar vi er tilbage efter landsholdspausen. Jeg synes spillet mod enden af kampen var flot, og for en gangs skyld fortsatte spillerne til sidste floejt paa trods af foeringen. Kan vi i forlaengelse deraf faa en god sejr mod Atlético, saa vil jeg virkelig begynde at tro paa, at vi maaske er ved at faa gang i maskineriet igen.

Ramos spiller vel tilnaermelsesvis fejlfrit i gaar, og jeg forstaar virkelig ikke at nogle brugere er ude efter ham paa baggrund af den indsats han leverede.

Vallejo ogsaa naesten fejlfri, og med nogle fremragende indgreb.
Jeg kan ikke beskrive, hvor glad jeg er for at have Vallejo (hvis han kan fortsaette hvor han slap i gaar) og Varane som vores CB's i fremtiden, og at de er i laere hos Ramos.

Ronaldo goer vel igen alt, hvad han kan og skal, lige udover at score, hvilket selvfoelgelig er en vaesentlig mangel. Han bliver dog ved med at komme i gode positioner, saa jeg er fortroestningsfuld i forhold til, at maalene nok skal begynde at vaelte ind igen naar han rigtigt faar hul paa bylden. Det kunne han passende faa mod Atlético - dem plejer han at have det godt imod :-)

Jeg synes virkelig Isco er en fornoejelse. Uanset kampens stilling og attitude fra medspillere, saa knokler han altid loes. Han er vel naermest den eneste jeg ikke har vaeret rasende paa mindst en gang over de sidste par kampe. Dermed ikke sagt, at han spiller 90 fejlfri minutter hver kamp, men han ligger i det mindste altid en arbejdsindsats for dagen, der goer, at han kan se sig selv i oejnene efter hver kamp. Naar det saa er sagt, saa er jeg dog enig med andre brugere i, at han ofte soeger bolden i nogle forkerte positioner, men som en bruger naevner, saa har det vaeret ud af noed, da han ofte er den eneste der arbejder for noget som helst.

Marcelo fortsaetter desvaerre med at vaere usynlig.
Jeg mener, som mange andre, at vores problemer starter med vores backs, der ikke praesterer paa samme vanvittige niveau, som i sidste saeson.
Forhaabentlig kan det vaere et lille boost at faa Carvajal tilbage igen snart - forhaabentlig i bedre form en tidligere paa saesonen.

EDIT: hold da kaeft jeg har faaet kylet mange "vel" ind. Det understreger forhaabentligt bare, at jeg er rund-forvirret i forhold til hvad der er sket med vores hold. Jeg holder paa en mental tilstopning. Jeg haaber, at nogen snart kan faa fyret en kloakrenser gennem holdets rör. Det lyder saa pisse forkert, men jeg har faaet rodet mig ud i en forklaring her som jeg ikke laengere kan styre, og ikke vil til at aendre nu.
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved R7CR7GB11.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, ChrillRM14, Fondo_Sur, El Siete, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 7 måneder siden #1046 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
Retfærdigvis kan det dog godt være at Benzema er præget af noget fra privatlivet, hvem ved. Eller også er han bare træt af at spille fodbold. Han virker bare så åndsforladt, så jeg håber virkeligt at han kan oppe sig i forhold til resten af sæsonen, da vi ikke rigtigt har nogle holdbare alternativer. Og dog!: en front-trio med Isco - Ronaldo - Asensio kunne være fantastisk. Jeg tror bare ikke på det lige nu. Måske til foråret.

8 år 7 måneder siden #1047 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: Retfærdigvis kan det dog godt være at Benzema er præget af noget fra privatlivet, hvem ved. Eller også er han bare træt af at spille fodbold. Han virker bare så åndsforladt, så jeg håber virkeligt at han kan oppe sig i forhold til resten af sæsonen, da vi ikke rigtigt har nogle holdbare alternativer. Og dog!: en front-trio med Isco - Ronaldo - Asensio kunne være fantastisk. Jeg tror bare ikke på det lige nu. Måske til foråret.

Det er så trist at se ham i den forfatning og at han har haft det sådan længe uden rigtig at kunne finde nogen form kontinuitet i positiv forstand på noget tidspunkt de næsten seneste 2 år. Men nok må være nok, man kan ikke blive ved med at holde hånden over Bale og Benzema og lade unge motiveret og lovende spillere smutte som James og Morata. Det er ikke sikkert de havde gjort en kæmpe forskel for os her i starten af sæsonen, men med det man har fået ud af Benzema og Bale er det meget svært at se hvordan de ikke unne have hævet niveauet. Men vi smed kvalitet i bredden på porten til fordel for en lysere fremtid, et gamble der ikke har givet pote endnu, forhåbentlig kommer det. Men hånden der holdes over f.eks. Benzema skal løsnes og nye ting skal prøves, jeg kan ikke se nogen begrundelse for ikke at prøve den front trio du nævner

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete

8 år 7 måneder siden #1048 af Ramos93
Besvaret af Ramos93 på emne Sæson 2017/2018
1) Zidane har helt åbenlyst haft en strategi om at bruge Benzema så meget som muligt for at få ham spillet op i niveau igen, men vi må efterhånden være noget et tipping point. Der er ikke mere at hente i Benzema, selv hvis han skulle få en stime på to kampe med mål. Derfor er der mere perspektiv i at give Mayoral mere spilletid og flere kampe, så han kan komme få spillet sig varm.

2) Jeg lagde mærke til, hvordan Ceballos i vrede forsøgte at få sine holdkammerater med i genpresset. Uforståeligt, at han ikke får en større rolle på holdet lige nu. Han og Isco vil som par kunne skabe langt mere farligt spil igennem modstandernes midterforsvar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, El Siete

8 år 7 måneder siden #1049 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

Ramos93 skrev: 1) Zidane har helt åbenlyst haft en strategi om at bruge Benzema så meget som muligt for at få ham spillet op i niveau igen, men vi må efterhånden være noget et tipping point. Der er ikke mere at hente i Benzema, selv hvis han skulle få en stime på to kampe med mål. Derfor er der mere perspektiv i at give Mayoral mere spilletid og flere kampe, så han kan komme få spillet sig varm.

2) Jeg lagde mærke til, hvordan Ceballos i vrede forsøgte at få sine holdkammerater med i genpresset. Uforståeligt, at han ikke får en større rolle på holdet lige nu. Han og Isco vil som par kunne skabe langt mere farligt spil igennem modstandernes midterforsvar.

Enig omkring Ceballos. Han byder ind med en masse offensivt i hans spillestil og gå på mod. Han skal nok få noget mere spilletid.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 7 måneder siden #1050 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018
Flyttet til Rivaler-chatten

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 7 måneder siden ved Real Madrid.

8 år 7 måneder siden #1051 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæson 2017/2018
"Cristiano Ronaldo has not made a single tackle or interception, one of only 6 out of 267 players in the Spanish League this season who have played over 100 minutes(4 are goalkeepers and the one other outfield player has not started a match)."

LOL
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 7 måneder siden #1052 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Lige lidt guf fra Martin i det hollandske:

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 måneder siden #1053 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018
Hvad har folk af forventninger til startopstillingen i aften, den træge ineffektive A-række der for chancen for at bevise sig på ny, eller tror i vi får nogle af de unge at se aktion?

Personligt håber jeg på at Theo, Ceballos, Llorente, Asensio, Vallejo ser spilletid. Ceballos, Asensio og Llorente gerne fra start.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 6 måneder siden #1054 af Nord
Besvaret af Nord på emne Sæson 2017/2018

Carlos3 skrev: Hvad har folk af forventninger til startopstillingen i aften, den træge ineffektive A-række der for chancen for at bevise sig på ny, eller tror i vi får nogle af de unge at se aktion?

Personligt håber jeg på at Theo, Ceballos, Llorente, Asensio, Vallejo ser spilletid. Ceballos, Asensio og Llorente gerne fra start.

En eneste forventning. En helvedes masse mål så nogle af vores offensive folk kan få tanket noget selvtillid. De sidste to kampe har været gode. Nu skal vi også udradere modstanderne, lad det bare begynde i aften mod APOEL.

8 år 6 måneder siden #1055 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018
Ronaldo skal simpelthen bare bevise sit værd iaften. Alt mindre end direkte involvering i 2 mål er for ringe!

8 år 6 måneder siden #1056 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Sæson 2017/2018

mohbar skrev: Ronaldo skal simpelthen bare bevise sit værd iaften. Alt mindre end direkte involvering i 2 mål er for ringe!

Lidt en gratis omgang mod Apoel er det ikke :) ?

Leveret af Kunena Forum