Sæson 2017/2018
Jeg er hverken Pelle, Kassow, Inspektøren eller andre spændende brugere der har været aktive herinde.Sahinovic skrev:
Nord skrev:
Sahinovic skrev:
FanOfMagicalTeams skrev: Var det ikke igen et lidt dårligt træk der gør at han var nødt til at aflevere? Ikke at han skal have kritik i situationen nu når der bliver mål.
I situationen gør han det de fleste ville have gjort, da hans træk - igen igen - bliver til en ringe en af slagsen, så selvfølgelig skal han spille bolden, alt andet havde været forkert - men ja, herinde bliver det beskrevet som unikt fordi vi allerede er foran, og en uselvisk handling som han burde modtage en pris for efter kampen.
Jeg dør langsomt.
Er det Pelle, eller undskyld RJ i forklædning? (-:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ronaldo og Benzema spiller igen på deres vante pladser, og det ses tydeligt.
Derudover skal man seriøs overveje 4-2-3-1 fremover, for det ser virkeligt godt ud med Modric og Kroos. Tak Zizou. God fodbold igen.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Fondo_Sur skrev: Som skrevet tusind gange før: en lille taktisk justering, og det hele kører på skinner igen.
Derudover skal man seriøs overveje 4-2-3-1 fremover, for det ser virkeligt godt ud med Modric og Kroos. Tak Zizou. God fodbold igen.
Er det taktiske oplæg at møde en så afsindigt dårlig modstander? hold fast hvor er de ringe. Den her kamp er god for selvtilliden, men umulig at vurdere vores niveau ud fra.
- Brylle
- Gæst
-
Vi spiller mod Apoel, som sejler rundt. Det første mål havde en god keeper taget og ved Benzemas første mål støder begge centerbacks op på Ronaldo da han spiller 1-2 med Kroos. Lad os nu lige huske, hvem vi møder selvom det da helt sikkert ser godt ud. Casemiro er vigtig mod hold, der som minimum er okay.Fondo_Sur skrev: Som skrevet tusind gange før: en lille taktisk justering, og det hele kører på skinner igen.
Florentino Pérez
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Som skrevet tusind gange før: en lille taktisk justering, og det hele kører på skinner igen.
Og den lille taktiske justering er at modstanderen hedder Apoel - ca niveau som HB Køge
- Brylle
- Gæst
-
Og du er fan af Barcelona. Stop nu de beskyldninger.Sahinovic skrev:
Nord skrev:
Sahinovic skrev:
FanOfMagicalTeams skrev: Var det ikke igen et lidt dårligt træk der gør at han var nødt til at aflevere? Ikke at han skal have kritik i situationen nu når der bliver mål.
I situationen gør han det de fleste ville have gjort, da hans træk - igen igen - bliver til en ringe en af slagsen, så selvfølgelig skal han spille bolden, alt andet havde været forkert - men ja, herinde bliver det beskrevet som unikt fordi vi allerede er foran, og en uselvisk handling som han burde modtage en pris for efter kampen.
Jeg dør langsomt.
Er det Pelle, eller undskyld RJ i forklædning? (-:
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
Nord skrev:
FanOfMagicalTeams skrev:
Nord skrev:
Jo, det så sådan ud, men assistenten var nu meget godt set :-)
Næste spørgsmål. Er dit formål her på siden blot at stikke til os, der er fan af Real Madrid? Virker lidt til, at det er det eneste, du rigtig byder ind med :-)
Sidste del af dit indlæg irriterer mig. Jeg skriver sjældent herinde og har ikke skrevet i lang tid. Du har 44 indlæg, så undrer mig at du har en holdning til min bruger? Er du en tidligere bruger der har oprettet dig under nyt navn eller hvordan kan du huske hvad jeg bidrager med?
Det beklager jeg. Det var ikke for at irritere, det undrer mig bare, at stort set alle brugere bidrager med et eller andet Real Madrid-relateret, mens du egentlig kun er herinde for enten at tale dem ned eller fremhæve navngivne konkurrenter. Jeg er ikke tidligere bruger, men jeg har læst med længe, også siden du kom til :-)
Jeg synes meget af det rigtige bliver skrevet herinde hvorfor jeg ikke selv har behov for at skrive. Jeg nyder at læse med. Der hvor jeg plejer at kommentere er når jeg så synes debatten bliver for farvet. Jeg tænker det er okay, at de forskellige brugere bidrager på forskellige måder, og derved giver lidt mere dynamik til et forum? Det virker dog til at man herinde helst vil være fri for alle der ikke er forgabt i alt omkring Real Madrid. Se fx. diskussionen lige nu, der er udløst af at jeg påpeger at det er lidt utroligt at CR7 IGEN misser med hans touch. Jeg synes glorificeringen af ham er trættende at læse om. Manden har været “dårlig” længe, men fint nu scorer han en masse mod Apoel og så glemmer I alle de dårlige kampe igen når i efter CHl råber op omkring at han jo er topscorer i Chl...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos