Sæson 2017/2018

8 år 6 måneder siden #1093 af Nord
Besvaret af Nord på emne Sæson 2017/2018

FanOfMagicalTeams skrev:

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Var det ikke igen et lidt dårligt træk der gør at han var nødt til at aflevere? Ikke at han skal have kritik i situationen nu når der bliver mål.

Jo, det så sådan ud, men assistenten var nu meget godt set :-)

Næste spørgsmål. Er dit formål her på siden blot at stikke til os, der er fan af Real Madrid? Virker lidt til, at det er det eneste, du rigtig byder ind med :-)

Sidste del af dit indlæg irriterer mig. Jeg skriver sjældent herinde og har ikke skrevet i lang tid. Du har 44 indlæg, så undrer mig at du har en holdning til min bruger? Er du en tidligere bruger der har oprettet dig under nyt navn eller hvordan kan du huske hvad jeg bidrager med?

Det beklager jeg. Det var ikke for at irritere, det undrer mig bare, at stort set alle brugere bidrager med et eller andet Real Madrid-relateret, mens du egentlig kun er herinde for enten at tale dem ned eller fremhæve navngivne konkurrenter. Jeg er ikke tidligere bruger, men jeg har læst med længe, også siden du kom til :-)

Jeg synes meget af det rigtige bliver skrevet herinde hvorfor jeg ikke selv har behov for at skrive. Jeg nyder at læse med. Der hvor jeg plejer at kommentere er når jeg så synes debatten bliver for farvet. Jeg tænker det er okay, at de forskellige brugere bidrager på forskellige måder, og derved giver lidt mere dynamik til et forum? Det virker dog til at man herinde helst vil være fri for alle der ikke er forgabt i alt omkring Real Madrid. Se fx. diskussionen lige nu, der er udløst af at jeg påpeger at det er lidt utroligt at CR7 IGEN misser med hans touch. Jeg synes glorificeringen af ham er trættende at læse om. Manden har været “dårlig” længe, men fint nu scorer han en masse mod Apoel og så glemmer I alle de dårlige kampe igen når i efter CHl råber op omkring at han jo er topscorer i Chl...

Jeg forstår godt, hvad du mener. Synes dog bare KUN du bidrager til at dukke Real Madrid spillere, så nuancen udebliver for mig. Havde du nu budt ind med både ris og ros, kunne jeg bedre forholde mig til det.

Der vil naturligvis være enkelte, som glemmer alt omkring Ronaldo, fordi han lige scorer et par mål mod et upåagtet APOEL mandskab. Men jeg tror nu, at langt de fleste af os godt kan undgå at lade sig forblænde - der mangler stadig rigtig, rigtig meget. Det er dog markant bedre, og det må man godt glæde sig over. Og det er netop her, jeg ikke forstår dit - undskyld mig - konstante behov for at nedgøre Ronaldo & Co. i øjeblikket.

Lad os tage den i PB, så vi ikke forstyrrer de andre brugere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #1094 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Sæson 2017/2018

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Var det ikke igen et lidt dårligt træk der gør at han var nødt til at aflevere? Ikke at han skal have kritik i situationen nu når der bliver mål.

Næste spørgsmål. Er dit formål her på siden blot at stikke til os, der er fan af Real Madrid? Virker lidt til, at det er det eneste, du rigtig byder ind med :-)

Sidste del af dit indlæg irriterer mig. Jeg skriver sjældent herinde og har ikke skrevet i lang tid. Du har 44 indlæg, så undrer mig at du har en holdning til min bruger? Er du en tidligere bruger der har oprettet dig under nyt navn eller hvordan kan du huske hvad jeg bidrager med?

Det beklager jeg. Det var ikke for at irritere, det undrer mig bare, at stort set alle brugere bidrager med et eller andet Real Madrid-relateret, mens du egentlig kun er herinde for enten at tale dem ned eller fremhæve navngivne konkurrenter. Jeg er ikke tidligere bruger, men jeg har læst med længe, også siden du kom til :-)

Jeg synes meget af det rigtige bliver skrevet herinde hvorfor jeg ikke selv har behov for at skrive. Jeg nyder at læse med. Der hvor jeg plejer at kommentere er når jeg så synes debatten bliver for farvet. Jeg tænker det er okay, at de forskellige brugere bidrager på forskellige måder, og derved giver lidt mere dynamik til et forum? Det virker dog til at man herinde helst vil være fri for alle der ikke er forgabt i alt omkring Real Madrid. Se fx. diskussionen lige nu, der er udløst af at jeg påpeger at det er lidt utroligt at CR7 IGEN misser med hans touch. Jeg synes glorificeringen af ham er trættende at læse om. Manden har været “dårlig” længe, men fint nu scorer han en masse mod Apoel og så glemmer I alle de dårlige kampe igen når i efter CHl råber op omkring at han jo er topscorer i Chl...

Jeg forstår godt, hvad du mener. Synes dog bare KUN du bidrager til at dukke Real Madrid spillere, så nuancen udebliver for mig. Havde du nu budt ind med både ris og ros, kunne jeg bedre forholde mig til det.

Der vil naturligvis være enkelte, som glemmer alt omkring Ronaldo, fordi han lige scorer et par mål mod et upåagtet APOEL mandskab. Men jeg tror nu, at langt de fleste af os godt kan undgå at lade sig forblænde - der mangler stadig rigtig, rigtig meget. Det er dog markant bedre, og det må man godt glæde sig over. Og det er netop her, jeg ikke forstår dit - undskyld mig - konstante behov for at nedgøre Ronaldo & Co. i øjeblikket.

Konstante behov?!?!!. 91 indlæg total herinde på 2.5 år. Det gider jeg simpelthen ikke skydes i skoene.

8 år 6 måneder siden #1095 af Nord

FanOfMagicalTeams skrev:

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Nord skrev:

Konstante behov?!?!!. 91 indlæg total herinde på 2.5 år. Det gider jeg simpelthen ikke skydes i skoene.

“Konstante behov i øjeblikket”. Det er nemmere, hvis du gider læse hele sætningen. Fortsat god aften :-)

8 år 6 måneder siden #1096 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 2017/2018
Hold nu op hvor var det åbenlyst at Carvajal var instrueret til at få et gult kort! :P :P :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Nord

8 år 6 måneder siden #1097 af Nord
Hvis Asensio skal slå rigtigt igennem, bliver han nødt til at blive mindre et-benet. Han trækker til samme side hver gang, det er ikke pokkers svært at læse.

8 år 6 måneder siden #1098 af FanOfMagicalTeams
Du må forveksle mig med en anden Nord. Bortset fra idag har Jeg har ikke skrevet herinde i virkelig lang tid udover noget omkring PSG. Tror sidst jeg skrev herinde var i sommers? (Kan ikke finde tidligere posts)

Edit fandt det. 6 md. Og 3 uger Siden.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved FanOfMagicalTeams.

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
8 år 6 måneder siden #1099 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Sæson 2017/2018

Nord skrev: Hvis Asensio skal slå rigtigt igennem, bliver han nødt til at blive mindre et-benet. Han trækker til samme side hver gang, det er ikke pokkers svært at læse.

Som Robben? :o)

iHala Madrid!

8 år 6 måneder siden #1100 af Nord

Figo7Dk skrev:

Nord skrev: Hvis Asensio skal slå rigtigt igennem, bliver han nødt til at blive mindre et-benet. Han trækker til samme side hver gang, det er ikke pokkers svært at læse.

Som Robben? :o)

Præcis. Men Robben har (eller havde) et helt andet antrit. Asensios topfart ser jeg egentlig som værende ganske fin, han er bare lang tid om at komme derop. Og hvis han ikke har farten til at gå forbi modstanderen på de første meter, så tror jeg det bliver svært for ham fremadrettet :-)

8 år 6 måneder siden #1101 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Fondo_Sur skrev: Man må være blind, hvis man ikke kan se en klar forskel efter formationsændringen. Jeg ved ikke om Apoel eller Girona er bedst, men jeg kan bare konstatere, at der meget mere mening bag afleveringerne, indlæggene og positioneringerne. Vi spiller i hvert fald ikke som et kluntet possessionhold i dag, som vi har gjort i to måneder nu.

Apoel er også et hold hvor vi kan stille op som vi gjorde i dag. Måske er det også det du mener omkring Girona, og hvorfor vi ikke gjorde det der. Men vi er hurtigt tilbage med Casemiro i startopstillingen når modstanden er en tak bedre, og hvor vi ikke kan risikere at miste midtbanen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 6 måneder siden #1102 af FanOfMagicalTeams
Nu hvor Tottenham tog førstepladsen er der så ikke nogle ret svære modstandere Real kan trække?

City, PSG... hvem mere?

8 år 6 måneder siden #1103 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

FanOfMagicalTeams skrev: Nu hvor Tottenham tog førstepladsen er der så ikke nogle ret svære modstandere Real kan trække?

City, PSG... hvem mere?

Holdet er klar til februar.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 måneder siden #1104 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Jeg vil hellere møde en af PSG, United, Roma, Liverpool eller City end jeg vil møde Bayern eller Juventus. Jeg er sikker på, at vi går videre uanset hvem vi møder. Kun City kan drille.

Leveret af Kunena Forum