Sæson 2017/2018

9 år 1 måned siden #181 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018
Es seguro.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #182 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Sæson 2017/2018
Det er da stadigvæk så tåbeligt at skrive sådan noget... Det minder mig om alle de personer der bare poster alt muligt for ingenting på reddit...
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hansen.

9 år 1 måned siden #183 af Hugol
Nej. Det meldes ud på flere medier. 6 årig kontrakt 20 millioner i pris. Hørte det også i Radio Marca.

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 måned siden #184 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2017/2018
Roooolig nu, homies. Jeg sætter pris på, at Hugol kommer med en masse updates fra det spanske. Så længe der kommer en forklaring på til os med den tanke, at tysk var hurtigere overstået i gym ;) Jeg håber, at I andre også sætter pris på det.

Jeg har dog svært ved at se, at der bliver plads til Ceballos. Jeg ser derfor hellere, at han ryger direkte tilbage på leje og fortsætter sin udvikling med en masse spilletid.

9 år 1 måned siden #185 af Hugol
Han vil ikke have en udlejning derfor skulle han gå direkte ind på holdet. James bliver jo nok solgt.

9 år 1 måned siden #186 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæson 2017/2018
Hugol du får også en stjerne fra mig. Fortsæt endelig med løbende opdateringer.

Det eneste jeg kunne savne var at du i fremtiden måske kan sætte fem ord mere på dine opdateringer. Eksempelvis kunne du dele din kilde allerede i første indlæg i stedet for efter Pelle har spurgt ind til den. Keep up the good work.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Pelle

9 år 1 måned siden #187 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Hugol skrev: Han vil ikke have en udlejning derfor skulle han gå direkte ind på holdet. James bliver jo nok solgt.

I netop overståede sæson kæmpede for mange spillere om for få minutter, hvorfor de to tabere af det spil, Morata og James (samt Isco noget af sæsonen), øjensynligt gerne vil væk. Så hvordan hulan vil vi finde finde plads til både Llorente og Ceballos til midtbanen, spillere der SKAL have dyrebare udviklingsminutter. Det er 8 mand om de 3 pladser på den centrale midtbane, det er jo ikke holdbart, selv ikke ved et James salg. Her mener jeg Llorente er vigtigere en brik end Ceballos.
Vi har stadig Asensio, Kovacic og Isco der alle skal have, og fortjener, flere minutter end sidste sæson.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Gribben, Nada mas

9 år 1 måned siden #188 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018
6'eren: Casemiro og Llorente.
De to 8'ere: Modric, Kroos, Isco, Kovacic og Ceballos.

Endvidere kan Isco navigere fra et udgangspunkt på flere forskellige positioner qua sin enorme fodboldintelligens. Real Madrid SKAL have så stor en bredde, hvis klubben har ambitioner om at spille med om alle titler den kommende sæson.

Ovenstående ville være en fantastisk bredde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Neye

9 år 1 måned siden #189 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018

Daniel skrev: 6'eren: Casemiro og Llorente.

Endvidere kan Isco navigere fra et udgangspunkt på flere forskellige positioner qua sin enorme fodboldintelligens. Real Madrid SKAL have så stor en bredde, hvis klubben har ambitioner om at spille med om alle titler den kommende sæson.

Fortsætter vi med 4-4-2 (diamant):

6’eren: Casemiro, Llorente
8’eren: Modric, Kroos, Kovacic, Cabellos
10’eren: Isco, Asensio

Det er den bedste og mest spændende midtbane i lang lang tid! For at give rigtig plads til formationsskifte, Isco, Asensio, Cabellos m.fl, så håber jeg stadig på et salg af Bale, hvorefter denne sommer vil have udløbet sig perfekt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin, Neye

9 år 1 måned siden #190 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

Helt sikkert, det er en god bredde, jeg sætter ganske enkelt bare spørgsmålstegn ved mængden af spilletid de helt unge spillere vil få, om der er nok til at holde dem glade og skubbe deres udvikling i den rigtige retning. Samtidig har vi jo BBC i front der stadig vil tage en masse minutter, lige meget hvor godt trioen Ronaldo, Benzema og Isco gjorde det i slutningen af sidste sæson, som stadig vil gå ud over Isco og Asensio, og de to skal også have lagt minutter på deres spilletid.

På klubplan ser det rigtig godt ud, men individuelt ser jeg stadig nogle udfordringer der kunne skabe samme gnidninger i den kommende sæson, som i sidste. James skal afsted, men indtil videre er han altså Real Madrid-spiller, og det efterlader os med 9 midtbanespillere i tilfælde af Llorente og Ceballos tilgang.

Så også Bale tage afsted, men han virker urørlig, så det tror jeg ikke sker, og samtidig skal vi passe på med at erstatte alt erfaring med alt for mange unge og uerfarne.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 1 måned siden #191 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018

El Siete skrev:

Helt sikkert, det er en god bredde, jeg sætter ganske enkelt bare spørgsmålstegn ved mængden af spilletid de helt unge spillere vil få, om der er nok til at holde dem glade og skubbe deres udvikling i den rigtige retning. Samtidig har vi jo BBC i front der stadig vil tage en masse minutter, lige meget hvor godt trioen Ronaldo, Benzema og Isco gjorde det i slutningen af sidste sæson, som stadig vil gå ud over Isco og Asensio, og de to skal også have lagt minutter på deres spilletid.

På klubplan ser det rigtig godt ud, men individuelt ser jeg stadig nogle udfordringer der kunne skabe samme gnidninger i den kommende sæson, som i sidste. James skal afsted, men indtil videre er han altså Real Madrid-spiller, og det efterlader os med 9 midtbanespillere i tilfælde af Llorente og Ceballos tilgang.

Så også Bale tage afsted, men han virker urørlig, så det tror jeg ikke sker, og samtidig skal vi passe på med at erstatte alt erfaring med alt for mange unge og uerfarne.

Helt enig. Ceballos handlen er ikke færdig og jeg regner stadig med at han bliver lejet ud igen.

Hvis Ceballos kommer til, kommer vi faktisk til at have flere midtbanespillere i næste sæson end den forrige, hvilken for mig er et absurd scenarie. Og Bale bliver vel ikke ligeså meget skadet i næste sæson?

Man kan egenligt være ligeglade, men jeg vil personligt gerne se Kovacic udfolde sig mere i næste sæson.

Dette scenarie:
6'eren: Casemiro og Llorente.
8'ere: Modric, Kroos, Isco, Kovacic og potentielt Asensio er mere end rigeligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

9 år 1 måned siden #192 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
Ultima hora: www.marca.com/futbol/real-madrid/2017/07...2601d5a1e8b45bd.html

Ceballos er Real Madrid spiller med en seks årig kontrakt. I starten af næste uge bliver alt sat på plads ifølge Marca. Real Madrid betaler 18 mio € for dermed at overbyde Barca, som pludseligt også ville udløse hans frikøbsklausul.

Der meldes derudover, at Ceballos altid gerne ville spille for Real Madrid (selvfølgeligt).

Leveret af Kunena Forum