Sæson 2017/2018
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvordan kan man låne ham ud?
Helt vild handel af Bayern at tage røven på Real på den måde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Neye skrev: Lige nu oven på nyheden om James skal til Bayern, bliver det spændende hvem der får James´ rygnummer 10
Isco! Sammen med den nye kontrakt.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
www.transfermarkt.com/james-rodriguez/profil/spieler/88103
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Så er det da godt, at det er Perez' penge og ikke dine, der skal betale gildet ...
Det er vel klubbens penge. Økonomi er vel det mest vigtige, så det skal vel bekymre fans, hvis klubben laver dårlige handler.
Han skal godt nok falde meget igennem, hvis ikke 35 millioner euro bliver et gedigent røverkøb om to år.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: €10 millioner euro for at låne ham, købsoption på €35 millioner. Det er en skandale. Perez afviste et bud på €70 millioner fra Chelsea for et halvt år siden ...
Marca melder om købsforpligtelse på 60 mio euro. Hvis det er 10 mio euro for at leje ham og derefter 60 mio euro for at købe, så er det mere til at sluge.
PS: hvor jeg dog hader Bayern for at få sådanne aftaler på plads. James er dog løntung, så Real Madrid sparer en del millioner euro i de to år. Dog en mærkelig aftale.
madrid2000 skrev:
Steen skrev: €10 millioner euro for at låne ham, købsoption på €35 millioner. Det er en skandale. Perez afviste et bud på €70 millioner fra Chelsea for et halvt år siden ...
Marca melder om købsforpligtelse på 60 mio euro. Hvis det er 10 mio euro for at leje ham og derefter 60 mio euro for at købe, så er det mere til at sluge.
Det ville være en god handel
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.