Sæson 2017/2018
Hugol skrev: Ceballos
Theo
Vallejo
llorente
Mbappe
Tejero
Gal nogle indkøb
Ser ingen grund til et køb af Ceballos. Der er bare ikke plads til ham i vores nuværende trup, jeg vil dog glæde mig til at se mere til ham i næste sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Zyconith skrev: Lækkert spil fra Ceballos. Han kan umuligt fortsætte med at spille for Betis efter denne slutrunde.
Jeg håber, at han bliver i Betis, da jeg egenligt godt kan lide klubben. De er en af de klubber, der kan løfte La Liga qua deres store fanskare, historie og stadion. Desuden har han vel godt af et år mere dér, hvis der er tale om, at Real Madrid er hans næste klub.
Jeg er personligt ret begejstret for Vallejo og Marcos Llorente. Det er virkeligt nogle modne gutter. Deres år i hhv. Frankfurt og Alaves har helt sikkert gjort dem klar til Real Madrid.
Fodbold er så godt som overstået, når Real Madrid igen vinder Champions League næste sæson ;-)
@Hugol
Lad os håbe, at Mbappé bliver "det store indkøb" nu hvor Morata ser ud til at tage til England :-/
Carvajal, Tejero, Marcelo, Nacho, Varane, Ramos, Vallejo, Theo
Kovacic, Llorente, Kroos, Modric, Ceballos, Asensio, Isco, Casemiro
Mbappe, Benzema, Cristiano, Lucas V, Bale, Mayoral
25 spillere og ja det er overkill.
Men, hvis man overvejer at udskifte nogle inde for et år kunne man måske godt klarer den igennem i en sæson
Har valgt at takke af på forum!
futbol.as.com/futbol/2017/06/27/primera/1498584721_124214.html
Hugol skrev: Navas, Kiko
Carvajal, Tejero, Marcelo, Nacho, Varane, Ramos, Vallejo, Theo
Kovacic, Llorente, Kroos, Modric, Ceballos, Asensio, Isco, Casemiro
Mbappe, Benzema, Cristiano, Lucas V, Bale, Mayoral
25 spillere og ja det er overkill.
Men, hvis man overvejer at udskifte nogle inde for et år kunne man måske godt klarer den igennem i en sæson
Jeg får det til 23 spillere, da 1) Ceballos hentes nok ikke, 2) Det bliver enten Mbappé eller Mayoral som 2. angriber. Ellers er det jo alt for meget.
Desuden er han lidt anti-barcelona ;)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg kunne godt tænke mig at have en debat omkring dette mål.
Tilbageløbet fra Kovacic og Modric plus det at bolden bliver spillet ind mellem forsvar og midtbane efter vi er blevet overspillet, er nøjagtig samme situation som mod Betis. Selvf er der forskel i målene men fejlene er i princippet det samme.
Det er derfor jeg ikke ønsker at gå så hårdt til Navas selvom han begik den giga fej mod Betis og moD Napoli.
For var det Messi der havde sparket for den distance i kampen mod Betis havde Navas aldrig haft en jordisk chance for at redde bolden.
Vores problem igennem hele sæsonen set på forsvarets og midtbanens side, var de mange hjerneblødninger holdet fik og de personlige fejl generelt ved omstillingsspillet og når modstanderne pressede højt og intenst.
Men hva ser i ved målet ellers?
Jeg vil gerne se at zidane arbejder med de 3 midtbane spillere i forhold til det defensive arbejde. For det skal der i den grad rettes op på. Måden vi bliver spillet igennem ligner også lidt det samme som mod Atletico på hjemmebane og Napoli. Markeringerne er ikke tætte og det er simpelthen for nemt at overspille Modric, Kroos og Case.
Der skal ikke mere end en aflevering igennem midtbanen til at skabe problemer for vores forsvar.
El Siete skrev: Køb Dani Ceballos nu og lej ham tilbage til Betis de kommende 1-2 sæsoner. Med en frikøbsklausul på €15M ville alt andet være tosset.
Desuden er han lidt anti-barcelona ;)
what?! Er den ikke mere end 15m ??!?! Det vil være det største røveri!! Har Real Madrid ikke været tidligere interesseret i ham eller er det bare mig? 15m er jo fantastisk for ham! Han har virkelig blomstret op her under U21!
Sikke en turnering Saul, Asensio, Lliorente og Vallejo også har haft ovenikøbet. Asensio og Vallejo med MOTM titler allerede! Asensio assist i dag, Lliorente's bedste kamp under turneringen! Sikke et hav af talenter vi har!! Hvis vi tilføjer Ceballos (20 år), så står vi med: Asensio (21), Vallejo (20), Lliorente (22), Theo (19), Vinicious (16), Kovacic (23), Valverde (19), Ødegaard (18) og jeg har helt sikkert glemt et par ekstra. Det er simpelthen til at savle over! Alt kører for Real Madrid i øjeblikket! Pragtfuld tid at være Real Madrid fan! Jeg kan huske tilbage til den tid Varane blev hentet ind til Real Madrid som 18 årige, og han var nærmest det eneste talent vi havde dengang! Nu står vi og har alt for mange! :P
Hugol skrev: Theo snakker om sit skifte til Real madrid. For søren hvor kan jeg ikke vente.
Seriøst, hvorfor SKAL du linke til spanske artikler, når 95% af forum ikke kan spansk?! Jeg ved ikke, hvor mange der har pointeret det efterhånden, men det er mange. Det er komplet ubrugeligt, hvis man skal sidde med en Google translate på det. Det mindste du kan gøre, er at give et resumé af, hvad artiklen indeholder.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hugol skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at have en debat omkring dette mål.
Tilbageløbet fra Kovacic og Modric plus det at bolden bliver spillet ind mellem forsvar og midtbane efter vi er blevet overspillet, er nøjagtig samme situation som mod Betis. Selvf er der forskel i målene men fejlene er i princippet det samme.
Det er derfor jeg ikke ønsker at gå så hårdt til Navas selvom han begik den giga fej mod Betis og moD Napoli.
For var det Messi der havde sparket for den distance i kampen mod Betis havde Navas aldrig haft en jordisk chance for at redde bolden.
Vores problem igennem hele sæsonen set på forsvarets og midtbanens side, var de mange hjerneblødninger holdet fik og de personlige fejl generelt ved omstillingsspillet og når modstanderne pressede højt og intenst.
Men hva ser i ved målet ellers?
Jeg vil gerne se at zidane arbejder med de 3 midtbane spillere i forhold til det defensive arbejde. For det skal der i den grad rettes op på. Måden vi bliver spillet igennem ligner også lidt det samme som mod Atletico på hjemmebane og Napoli. Markeringerne er ikke tætte og det er simpelthen for nemt at overspille Modric, Kroos og Case.
Der skal ikke mere end en aflevering igennem midtbanen til at skabe problemer for vores forsvar.
1. Ingen siger Navas er elendig. Blot at der findes bedre og derfor bør Real Madrid selvfølgelig kigge andre steder hen.
2. Der er spillet 92 minutter heraf en del i undertal. Selvfølgelig sidder markeringerne ikke tætte. Adrenalinen pumper og fejl sker.
3. Fordi Navas i dit eksempel ikke laver fejl, så kan man jo ikke komme uden om en række fejl i sæsonen.
4. Navas rammer kun en holdkammerat på 66% af sine af leveringer. Det er ikke ringe, det er elendigt.
5. Du vil simpelthen have en mere defensiv midtbane end Kroos, Modric og Casemiro? Husker du hvor svært det var at få Casemiro ind i første omgang? De to andre er verdens bedste til det de gør.
Pelle skrev:
Hugol skrev: Theo snakker om sit skifte til Real madrid. For søren hvor kan jeg ikke vente.
Seriøst, hvorfor SKAL du linke til spanske artikler, når 95% af forum ikke kan spansk?! Jeg ved ikke, hvor mange der har pointeret det efterhånden, men det er mange. Det er komplet ubrugeligt, hvis man skal sidde med en Google translate på det. Det mindste du kan gøre, er at give et resumé af, hvad artiklen indeholder.
Jeg forklarede også hvad artiklen handlede om. Theo og sit skifte til Real Madrid. Der var en video hvor man lige kan se Theo snakke lidt omkring det.
Kan man ikke få indført en regel om (eller vi kan bare aftale det), at links til spanske artikler skal medføre en uddybning af artiklen? Det vil alt andet lige give bedst mening :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."