Sæson 2017/2018

8 år 11 måneder siden #253 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018

El_Juan skrev:

Hugol skrev: 3 millioner vil Alaves betale for Burgui... Det varer ikke længe før vi siger permanent farvel til ham

Som det bør være. Hverken Burgui, Álvaro Jiménez eller Raúl de Tomás har en fremtid i klubben. De er ikke gode nok. Og jovist, selvfølgelig kan en af de to første udvikle sig som Lucas, men jeg tvivler. Men man kan om end i hvert fald så håbe de udvikler sig tilstrækkeligt til, at man kan hente dem tilbage og sælge dem videre igen til lidt flere penge.

Hugol skrev: Marca melder ud nu at Zidane regner med Morata til denne sæson.

Det håber jeg virkelig ikke. Jeg kan godt lide Morata, han er en god knægt, men den bedste løsning for begge parter vil i min optik fortsat stadig være et salg. Jeg håber inderligt, at Chelsea byder sig til. Og så skal Mbappé hentes ind. Færdig arbejde.

Jeg kender Burgui rigtig godt, han er en klasse spiller i hans kategori af spillere. Han skal spille i la liga og jeg glæder mig til at se ham for Alaves.

Raúl de Tomas har jeg ingen fidus til, i mine øjne skal han vise mere i anden division. Jeg er rigtig tilfreds med udviklingen af Alvaro. Ser også frem til hans sæson.

Jeg håber at Morata bliver fordi han er en topscorer og dem har vi brug for i Real Madrid!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #254 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2017/2018

JesperA skrev:

Real Madrid skrev: Hvem tror I overtager nummer 10 – Modric, Isco eller Asensio er vel bedste bud?

Isco 10
Llorente 18
Ceballos 22
Mayoral 24

Denne kabale ville ikke gøre mig noget. Som i absolut ikke noget!

Isco skiftede inden sidste sæson for at få nr. 22, ligesom han havde i Malaga. Det er sket rigtig mange gange at højt profilerede spillere er skiftet nr. i Real på det seneste, Ronaldo x2, Benzema, Alonso, Özil, Arbeloa;) og mange flere, men det ville alligevel være opsigtsvækkende hvis Isco skiftede igen allerede, det tror jeg kun på hvis det offentliggøres sammen med en forlængelse. Jeg har altid syntes 10'eren var speciel og det skar i øjnene da Lass havde den, så selvom det er 7'eren der er den hellige, håber jeg det bliver Modric der får den.

Jeg synes bare 10'eren passer bedre til Isco, hans spillestil og hans position på banen, end den gør Modric. Det ville samtidig være en fin gestus at give ham, sammen med en kontraktforlængelse. Så viser man ham virkelig tillid. Men ellers er jeg enig, hvis ikke Isco så er der kun Modric der bør have den.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

8 år 11 måneder siden #255 af El Siete

Fondo_Sur skrev: @El_Juan

Ser du det som en styrkelse af holdet i næste sæson, hvis Mbappé ankommer istedet for Morata?

Jeg mener ikke at det vil være en styrkelse. Morata er et effektivt våben som 9'er, og vi får brug for ham, i mere eller mindre grad, i mange af de 55+ kampe. Hvis han vil blive, er det godt for Real Madrid.

Først når Mbappé, eller en anden spiller, etablerer sig videre synes jeg, at vi bør lade Morata prøve noget andet. Jeg orker ikke flere James eller Bale indkøb. Jeg synes det er velovervejet, hvis vi beholder Morata, som er på vej ind i sin bedste fodboldalder!

Jeg er splittet i dette valg. På den ene side vil jeg meget gerne se Morata få succes i klubben, da jeg godt kan lide ham som spiller, og tror han kunne blive meget bedre, men på den anden side må vi på ingen måde lade en spiller og et kæmpe, kæmpe talent som Mbappé smutte mellem fingrene, som jeg mener helt sikkert bliver en meget bedre spiller end Morata, med tiden. Han kan sagtens stå lidt i lære ved Ronaldo og Benzema i starten, hvor jeg ikke tænker vi mister alt for meget ifht. Morata.

Men det er essentielt at han bliver hentet i de kommende uger, så vi ikke er ude i en sen august handel, hvor han skal bruge en halv eller hel sæson på tilvænning, som vi har set med mange andre spillere - han er trods alt kun en 18-årig knægt, og ikke spansk.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #256 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018
Nå, det lader til, at Pep havde satset på Alves. Nu ryger han formentlig til Paris. Det efterlader dem uden højreback. Kunne de finde på at give Danilo et tilbud og dermed udfordre Juventus i jagten på en højreback?

Uanset hvis Danilo rejser, så melder AS i dag, at vi har mere end bare almindelig interesse i Odriozola.

Jeg synes, det lyder meget, meget spændende og passer fint i tråden med unge, spanske talenter omend jeg kan være bange for, at han er alt for uprøvet til at vikariere for Carvajal i tilfælde af skader etc.? Hvad tænker I andre?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 11 måneder siden #257 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Nå, det lader til, at Pep havde satset på Alves. Nu ryger han formentlig til Paris. Det efterlader dem uden højreback. Kunne de finde på at give Danilo et tilbud og dermed udfordre Juventus i jagten på en højreback?

Uanset hvis Danilo rejser, så melder AS i dag, at vi har mere end bare almindelig interesse i Odriozola.

Jeg synes, det lyder meget, meget spændende og passer fint i tråden med unge, spanske talenter omend jeg kan være bange for, at han er alt for uprøvet til at vikariere for Carvajal i tilfælde af skader etc.? Hvad tænker I andre?

Byttehandel: Danilo for Aguero?? :D

Hala

8 år 11 måneder siden #258 af DarioGomez
Jeg synes, vi har rigeligt med skadede spillere i forvejen ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 11 måneder siden #259 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Nå, det lader til, at Pep havde satset på Alves. Nu ryger han formentlig til Paris. Det efterlader dem uden højreback. Kunne de finde på at give Danilo et tilbud og dermed udfordre Juventus i jagten på en højreback?

Odriozola har netop forlænget sin kontrakt med La Real frem til 2021, så han er nok ikke aktuel på nuværende tidspunkt, om end interessen absolut er der fra Real Madrids side. Jeg vil nu hellere, at man går med Hakimi eller Tejero, såfremt man vælger at afhænde Danilo.

Apropos Danilo, så ser jeg Chelsea som den helt oplagte destination for brasilianeren. Alonso har vist, at man sagtens med minimal klasse kan begå sig i Contes 3-4-3-system. Ja, det har Moses sågar også.

Mon ikke City hijacker Walker. Han er nemlig go'.

8 år 11 måneder siden #260 af DarioGomez
Er han det? Go' altså? Han var en gang ... men jeg ser ikke det store lys i ham længere.

8 år 11 måneder siden #261 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Er han det? Go' altså? Han var en gang ... men jeg ser ikke det store lys i ham længere.

Du ser for lidt Tottenham. Han er fremragende. Ikke overvurderet ligesom Bellerin eksempelvis.

8 år 11 måneder siden #262 af DarioGomez
Jeg ser nok faktisk bare aldrig PrL ... eller i hvert fald meget sjældent.

Så vil jeg hellere se en serie 2-kamp på det lokale anlæg og æde en pølse i mens ...

Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

8 år 11 måneder siden #263 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev: Jeg ser nok faktisk bare aldrig PrL ... eller i hvert fald meget sjældent.

Så vil jeg hellere se en serie 2-kamp på det lokale anlæg og æde en pølse i mens ...

Det er jo fair nok :)
Så skal man bare holde sig fra at kommentere sætninger som "Han var engang.. men jeg ser ikke det store lys i ham længere"

Men respekt for at vælge ligaen fra, som alle andre helst vil følge!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

8 år 11 måneder siden #264 af El Siete
Ifølge The Guardian vil vi gerne sælge Danilo til Chelsea for at finansiere Mbappe-købet, der er steget yderligere i pris, mens man gerne vil sælge Morata til Chelsea også, men mod at få Hazard den anden vej. Tror ikke på den med Hazard, det er simpelthen for langt tid siden der har været rygter der, samt vi ikke har pladsen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

Leveret af Kunena Forum