Sæson 2017/2018

8 år 11 måneder siden #241 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæson 2017/2018

Steen skrev: Det er en 2-årig aftale hvilket vil sige, at han kun har ét år tilbage af hans kontrakt når den periode slutter. Vi kan derfor absolut ikke få mere for ham end vi kan nu.

Du har ret. Det lyder meget mærkeligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #242 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Sæson 2017/2018
Alvaro med på USA-turen. Han er naturligvis stadigvæk en del af truppen, hvorfor det er naturligt. Dog måske et prej om at han bliver?

8 år 11 måneder siden #243 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæson 2017/2018
CONVOCATORIA DEL REAL MADRID:
Porteros: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez y Luca.
Defensas: Carvajal, Varane, Nacho, Marcelo, Theo, Danilo, Quezada, Tejero, Achraf y Manu Hernando.
Centrocampistas: Kroos, Casemiro, Modric, Isco, Kovacic, Óscar y Franchu.
Delanteros: Benzema, Bale, Lucas Vázquez, Morata y Dani Gómez.

Hvis ikke man kan få Mbappe, så skal han selvfølgelig blive !!!

Har valgt at takke af på forum!

8 år 11 måneder siden #244 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæson 2017/2018
Hvem tror I overtager nummer 10 – Modric, Isco eller Asensio er vel bedste bud?

Isco 10
Llorente 18
Ceballos 22
Mayoral 24

Denne kabale ville ikke gøre mig noget. Som i absolut ikke noget!

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 11 måneder siden #245 af Hugol
Burgui i samtaler med Alaves. Det ville passe fint for ham.

8 år 11 måneder siden #246 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Chamartin skrev: Jeg forstår egentlig ikke helt James accept af udlejning til Bayern München.

Lige nu ser deres stald af midtbane- og fløjspillere således ud:
Thiago - Vidal - Tolisso - Kimmich - Sanches - James - Rudy - Coman - Costa - Robben - Ribery - Gnabry

Det er muligt, der ryger en enkelt spiller (fx Douglas) ud af den ligning, men han kommer på en næsten - men også kun næsten :) - lige så hård opgave med at komme på holdet, som tilfældet var i Madrid.

Du kan tage tre spillere ud af den ligning. Douglas Costa, som du selv nævner. Og så Gnabry, der selv har meldt ud at han gerne vil lejes ud. Et ønske som Bayern med stor sandsynlighed efterkommer. Så er der Kimmich, der godt nok kan spille på midtbanen, men både Kimmich selv og Ancelotti har gjort det klart, at Kimmich skal overtage Lahms plads som højreback. Det vil blive hans primære position fremover.

8 år 11 måneder siden #247 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæson 2017/2018

El_Juan skrev:

Chamartin skrev: Jeg forstår egentlig ikke helt James accept af udlejning til Bayern München.

Lige nu ser deres stald af midtbane- og fløjspillere således ud:
Thiago - Vidal - Tolisso - Kimmich - Sanches - James - Rudy - Coman - Costa - Robben - Ribery - Gnabry

Det er muligt, der ryger en enkelt spiller (fx Douglas) ud af den ligning, men han kommer på en næsten - men også kun næsten :) - lige så hård opgave med at komme på holdet, som tilfældet var i Madrid.

Du kan tage tre spillere ud af den ligning. Douglas Costa, som du selv nævner. Og så Gnabry, der selv har meldt ud at han gerne vil lejes ud. Et ønske som Bayern med stor sandsynlighed efterkommer. Så er der Kimmich, der godt nok kan spille på midtbanen, men både Kimmich selv og Ancelotti har gjort det klart, at Kimmich skal overtage Lahms plads som højreback. Det vil blive hans primære position fremover.

Det var godt, jeg fik dækket mig ind med "næsten" :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #248 af Hugol

Hugol skrev: Burgui i samtaler med Alaves. Det ville passe fint for ham.

3 millioner vil Alaves betale for Burgui... Det varer ikke længe før vi siger permanent farvel til ham

8 år 11 måneder siden #249 af Hugol
Marca melder ud nu at Zidane regner med Morata til denne sæson.

8 år 11 måneder siden #250 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæson 2017/2018

Hugol skrev: 3 millioner vil Alaves betale for Burgui... Det varer ikke længe før vi siger permanent farvel til ham

Som det bør være. Hverken Burgui, Álvaro Jiménez eller Raúl de Tomás har en fremtid i klubben. De er ikke gode nok. Og jovist, selvfølgelig kan en af de to første udvikle sig som Lucas, men jeg tvivler. Men man kan om end i hvert fald så håbe de udvikler sig tilstrækkeligt til, at man kan hente dem tilbage og sælge dem videre igen til lidt flere penge.

Hugol skrev: Marca melder ud nu at Zidane regner med Morata til denne sæson.

Det håber jeg virkelig ikke. Jeg kan godt lide Morata, han er en god knægt, men den bedste løsning for begge parter vil i min optik fortsat stadig være et salg. Jeg håber inderligt, at Chelsea byder sig til. Og så skal Mbappé hentes ind. Færdig arbejde.

8 år 11 måneder siden #251 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
@El_Juan

Ser du det som en styrkelse af holdet i næste sæson, hvis Mbappé ankommer istedet for Morata?

Jeg mener ikke at det vil være en styrkelse. Morata er et effektivt våben som 9'er, og vi får brug for ham, i mere eller mindre grad, i mange af de 55+ kampe. Hvis han vil blive, er det godt for Real Madrid.

Først når Mbappé, eller en anden spiller, etablerer sig videre synes jeg, at vi bør lade Morata prøve noget andet. Jeg orker ikke flere James eller Bale indkøb. Jeg synes det er velovervejet, hvis vi beholder Morata, som er på vej ind i sin bedste fodboldalder!
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 11 måneder siden #252 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæson 2017/2018

Real Madrid skrev: Hvem tror I overtager nummer 10 – Modric, Isco eller Asensio er vel bedste bud?

Isco 10
Llorente 18
Ceballos 22
Mayoral 24

Denne kabale ville ikke gøre mig noget. Som i absolut ikke noget!

Isco skiftede inden sidste sæson for at få nr. 22, ligesom han havde i Malaga. Det er sket rigtig mange gange at højt profilerede spillere er skiftet nr. i Real på det seneste, Ronaldo x2, Benzema, Alonso, Özil, Arbeloa;) og mange flere, men det ville alligevel være opsigtsvækkende hvis Isco skiftede igen allerede, det tror jeg kun på hvis det offentliggøres sammen med en forlængelse. Jeg har altid syntes 10'eren var speciel og det skar i øjnene da Lass havde den, så selvom det er 7'eren der er den hellige, håber jeg det bliver Modric der får den.

Leveret af Kunena Forum