Sæsonen 12/13
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Du undervurderer, at Real Madrids image er langt mere end Cristiano Ronaldo. Det kan selvfølgelig være svært at se, når man er ensporet i sit 'had' til manden.
@349.
Den tanke kan jeg til gengæld sagtens følge!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har intet "had" til manden, må du have misforstået. Han skal bare holde det internt. Ellers var den sag aldrig blæst sådan op.
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Du kan jo ikke mene at det skulle ha' været holdt internt, når du ikke ved hvad det drejer sig om endnu.
Hvis hans problem fx. er fansenes opbakning til ham (eller mangel på samme), ville han jo ikke få noget ud af at holde det internt. Synes alligevel det er lidt mærkværdigt at svine ham til, uden at kende den egentlige årsag til hans problem.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Sidst men ikke mindst så burde Ronaldo's seneste udtalelser da i hvert fald have forsikret enhver om at han ikke har nogen planer om at forlade Real Madrid og at hans hjerte stadig brænder for klubben. De varme kommentarer som hans klub kammerater kommer med omkring ham, selv spanske, burde osse forsikre enhver om at det intet har med stridigheder i truppen at gøre heller. (Hvilket billeder fra kampen imod Granada osse burde have fortalt folk)
It's nothing serious boys, inden længe er hele historien glemt igen.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Kristian S
- Guld bruger
-
Er helt enig. Var osse min pointe.
Hvorfor ikke bare tage snakken med Mourinho/Perez evt holdkammeraterne internt.
Så finde en god løsning og evt melde det ud via Madrid side eller på pressemøde.
På den måde er alle forbedret, ikke nogen stikpille,løse ender og sagen vil ALDRIG være blæst sådan op uanset hvad nu årsagen er til han er trist/sur.
Kan da virkelig ikke være kun mig som synes det. Måske er jeg bare for gammel til ungdommens presse udtalelser.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Vil rengøringskonen ikke knaldes i kosteskabet? Ligger træningstøjet ikke pænt nok? Er græsset for langt? Er Florentino Pérez for nærig? Giver Mourinho for lidt fridage? Find selv på mere.
Det kan være hvad som helst og det er her, at hunden ligger begravet. Hvis man vil ytre kritik, så skal man henvende sig direkte i stedet for at opfordre til en gætteleg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Har det ikke været fremme i medier at Man City pønser på at ødsle hele 2 mia på Ronaldo i den kommende vinter? Det er satme fristende at slå til, og Ronaldos ageren gøre valget også umanerligt lettere at træffe for undertegnede.
Dette er endnu en af grundene til hvorfor Messi er mere vellidt end Ronaldo. - Forhåbenligt vinder portugiseren nul (0) Fifa-priser fremover.... ikke for at være ondt mod Ronaldo, det er bare for hans bedste med denne attitude han udviser.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- NK7CR7
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
"Jeg synes at Ronaldo bør smide blingbling-øreringe, stoppe med at bruge gele, og olie i ansigtet samt sætte sig ned og lære lidt om basalt kommunikation."
Jeg brækker mig næsten over mennesker som dig. Skal jeg også komme hjem til dig hver morgen, og lægge det tøj frem, som jeg bestemmer at du skal tage på? Det er ufatteligt at der findes danskere (og mange af dem), som ikke har opdaget, at det er blevet ganske acceptabelt at sætte sit hård her i år 2012.
Ronaldo har dummet sig, og skulle i have svaret på spørgsmålet. Men hold kæft hvor er jeg træt af, at der findes så mange "de fantastiske fem-typer", som skal dømme fodboldspillere på deres udseende. Ronaldo bliver hverken et mere eller mindre sympatisk menneske af at han går op i sit udseende, og han skal sgu gøre hvad han har lyst til.
Jeg kan som bonus fortælle at jeg har været i Funchal (Ronaldos fødeby), som ligger på Madeira. Her ligner alle Portugisiske drenge, med respekt for sig selv, Ronaldo. Pointen er IKKE at de kopiere Ronaldo, men mere at Ronaldo klæder sig normalt i forhold til mere sydlandske kulture. Det er så bare ærgerligt, at tilsvarende påklædning i DK medfører, at man ligner en fra Buddy Holly i Helsingør - men det er sgu ikke Ronaldos problem.
Stram op!
Hmm ingen bad dig læse indlæggene, mere er der vel ikke at sige til den kommentar ??
- Benzema09
- Gæst
-
Og er helt enig med dig M_Linding
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>