Sæsonen 12/13

10 år 11 måneder siden #1537 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev:

asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.


Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?


Så kom den, hvilket jeg længe har ventet på. Over 400 indlæg og "platin bruger", alligevel så uerfaren og stadigvæk irriterende og flabet.

I sidste ende er det op til admins og madridista.dk, men det helt tydeligt at der er blevet lukket op for alt for mange aber i forhold til hvad et bur kan tåle.

OFF TOPIC


ZizouMo: Så lad være med at kommentere hvis du ikke føler det samme. Jeg er klart mere radikal og negativ end du er når jeg ser sådan en omgang fodbold igår og opstilling.

Lad mig opsummere hvad jeg mener med min korte flabede tekst igår som var skrevet sent og nok giver en sur smag for en del madrid fans som ikke er så forvent og krævende som mig.

Fuldt fortjent: Dortmund spillede perfekt, pressede overalt, stod kompakt og taktisk var deres træner igen mourinho overlegen. Er du enig?

Flovt Madrid: Jeg synes det er flovt at vores hold yder sådan her i en semifinale. Vi har det største budget, bedre spillere per plads og mere kvalitet. Men alligevel bliver vi ydmyget. Er du enig?

Chelsea Mou: Den er nok over stregen, og skrevet kvikt efter ydmygende nederlag, men jeg har i lang tid som andre herinde bemærket at mourinho allerede ligner en mand som har tankerne andre steder og her mener jeg London. Jeg har længe ville have ham ud og det igår var sidste søm i hans kiste. Kan slet ikke se hvorfor Perez skulle beholde ham. Er du enig?

Lad være med at blive personlig og kalde mig en abe eller andet racistisk, du kender mig ikke. Jeg skal nok tage Siempres tekst til efterretning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1538 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13

asp3200 skrev:

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev:

asp3200 skrev: Fortjent Dortmund. Flovt madrid og hyg dig i chelsea mourinho.


Du varmer gevaldigt op til en længere pause fra dette forum. Skal vi ikke aftale, at du får dig en god nats søvn og så vågner du op i morgen og tænker lidt mere over dine indlæg, inden du poster dem?


Så kom den, hvilket jeg længe har ventet på. Over 400 indlæg og "platin bruger", alligevel så uerfaren og stadigvæk irriterende og flabet.

I sidste ende er det op til admins og madridista.dk, men det helt tydeligt at der er blevet lukket op for alt for mange aber i forhold til hvad et bur kan tåle.

OFF TOPIC


ZizouMo: Så lad være med at kommentere hvis du ikke føler det samme. Jeg er klart mere radikal og negativ end du er når jeg ser sådan en omgang fodbold igår og opstilling.

Lad mig opsummere hvad jeg mener med min korte flabede tekst igår som var skrevet sent og nok giver en sur smag for en del madrid fans som ikke er så forvent og krævende som mig.

Fuldt fortjent: Dortmund spillede perfekt, pressede overalt, stod kompakt og taktisk var deres træner igen mourinho overlegen. Er du enig?

Flovt Madrid: Jeg synes det er flovt at vores hold yder sådan her i en semifinale. Vi har det største budget, bedre spillere per plads og mere kvalitet. Men alligevel bliver vi ydmyget. Er du enig?

Chelsea Mou: Den er nok over stregen, og skrevet kvikt efter ydmygende nederlag, men jeg har i lang tid som andre herinde bemærket at mourinho allerede ligner en mand som har tankerne andre steder og her mener jeg London. Jeg har længe ville have ham ud og det igår var sidste søm i hans kiste. Kan slet ikke se hvorfor Perez skulle beholde ham. Er du enig?

Lad være med at blive personlig og kalde mig en abe eller andet racistisk, du kender mig ikke. Jeg skal nok tage Siempres tekst til efterretning.


Har ikke kaldt dig for abe, det var et ordsprog om alle de nye medlemmer der kommentere som om de chatter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1539 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 12/13
Hver gang Real taber en af de store kampe, så er det squ alt for let at bare at skyde skylden på Ronaldo, etc etc.

Real tabte i går til det bedre hold på banen, det er klart, cifrene lyver ikke og kampen kunne meget vel være endt 4-0 i stedet for 4-1, Real har stadig chancen for at kvalificere sig til finalen, men så skal alt gå op i en højere enhed i næste kamp for Real og det ser jeg desværre ikke ske, da Dortmund er utroligt velspillende for tiden.

Jeg savner mere uforudsigelighed på den offensive midtbane. I går var vores eneste våben bare at tonse den op til Ronaldo eller Özil og håbe på noget godt individuelt spil. Om det er det taktiske oplæg med Özil på kanten og Modric centralt skal jeg ikke kunne sige, men vi blev fuldstændigt lukket ned. Desværre har di Marias spil været meget skiftende og jeg havde gerne set ham som en starter, da vi før har set, hvor højt et topniveau den mand kan ramme (men desværre også, hvor lavt et bundniveau)..

Jeg skyder på ingen måde skylden på Lopez, men hvor savner jeg dog Iker mellem stængerne.. Iker har bare altid været en sidste bastion i de store kampe - hvem husker ikke, at han holdte os inde i straffesparkskonkurrencen sidste år mod Bayern med to redninger? Lopez har holdt et rigtig højt niveau og reddede os mod United, men det er bare lige som om, at det ikke er helt stemt af med spillet mellem målmanden/forsvaret i feltet. Dette er mere et ønske fra mig, ikke den store forklaring, da jeg vil mene, at de to har det stort set samme niveau! Om end kan jeg dog godt lide Ikers rolige måde at være anfører for Real på!

Hvad vi virkelig mangler er den gejst og den fandenivoldskhed, som Real levede højt på sidste år. Det kreative spil, hvor de fire forreste spillere ikke bare fik en lang bold eller absolut skulle lukrere på omstillinger, men hvor Real gennemspillede sig til chancerne. Jeg ved ikke, om Mou har ændret så meget i sine taktiske overvejelser fra sidste sæson, men det er lige som om, at vi ligger os ned og ville være tilfreds med et 0-0/1-1 i Dortmund - gu vil vi ej, vi er Real, selvom vi måske går op mod en bedre modstander, så vil vi squ da vinde kampen på forhånd!

Jeg efterlyser lidt, hvor meget I mener, at det taktiske oplæg kostede os sejren i går?

Off-topic:
Hent nu for filan Carvajal hjem og spil så med Varane/Ramos konstellationen centralt, PLEASE!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1540 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 12/13
AS.COM
Incredible. In two days the top two have been swatted away in Germany. I was probably more amazed with yesterday's result, because I hadn't even been close to considering it was a possibility. Madrid, maybe too accustomed to being stronger than their rivals, were uncomfortable precisely because they didn't have that advantage. Borussia are as tough as they are, or more. And they played better, a lot better. They had a superlative Lewandowski and Klopp set out his stall as the up-and-coming coach of the moment. He wiped the floor with Mourinho, something he couldn't do to Pellegrini, said without any wish to start a fight.

I was surprised to see Madrid playing so badly. I was surprised that, with such strength in depth in a very expensive squad, having just two players missing, at right back and further up the wing (Di María, who only came on for a while), was enough to ruin the solid, powerful team seen in recent weeks. Sadly, they were reduced to nothing. They scored a goal from a Hummels mistake and, in
Diego López, had the best player on the pitch. He made three cracking saves from situations in which, if the ball had ended up in the net, nobody would have thought the keeper could have been expected to do anymore. To summarise, if Barça are literally out then Madrid are as close to being out as is possible.

Not completely out, because 4-0 in the first leg is not the same as 4-1. A 4-0 requires a 5-0 response, while 4-1 only a 3-0 - and that's a feasible result. But what likely makes it a Herculean task isn't scoring three, but the fact it needs to be done against a team who, on balance yesterday, were the better side. But such things have been seen in the Bernabéu. So, this time, we are talking about a comeback. Mourinho, who has always looked down on the idea, was up for what Casillas called back in the day the 'Spirit of Juanito' (in reference to the player who led Madrid's famous UEFA Cup comeback in 1985 after a 5-1 first-leg defeat against Borussia Mönchengladbach). At the same press conference he said the result could be turned around. Well, get to it.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1541 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
Jeg glæder mig helt afsindigt meget til at se Marcelo og især San Iker i kamp igen. Det har været hjerteskærende at se dem ude så meget i denne sæson. Nok har deres erstatninger leveret på et helt fint niveau, men der er intet som hele Ikers aura og Marcelos tekniske færdigheder og generelle gnist og indstilling. De 2 signalerer om nogen en tro på en remontada. De typer er der ikke nok af..

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1542 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 12/13
Cristiano spiller IKKE i morgen. Det skulle være Karanka der har bekræftet det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1543 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 12/13

mortenj skrev: Cristiano spiller IKKE i morgen. Det skulle være Karanka der har bekræftet det.

Kilde?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1544 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 12/13
AS har skrevet det.
Følgende bruger(e) sagde tak: CristianoRonaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1545 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 12/13

God kamp!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1546 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Fnis.. Den havde jeg ikke set komme.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #1547 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Cristiano er med mod Real Sociedad, han har kun fået 2 kamps karantæne som gælder i CdR. (Mourinho har fået 2 kampes karantæne i CdR, omend det er ligegyldigt)
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #1548 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 12/13

Steen skrev: Cristiano er med mod Real Sociedad, han har kun fået 2 kamps karantæne som gælder i CdR. (Mourinho har fået 2 kampes karantæne i CdR, omend det er ligegyldigt)


Lækkert.
Jeg forventer at se den mand yderst opsat på at bevise noget ovenpå det lort han fik lavet der.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum