Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #325 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Du er uden for rækkevidde og spild af tid at diskutere med.

Fatter fint ting og skrider ingen steder, selv om man bliver kaldt tåbe osv af dig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #326 af asp3200
#324 Huss

Du har 100% ret og jeg er totalt enig. Kan ikke siges bedre.

13 år 8 måneder siden #327 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13
Hvad debatten om Cristianos fars død angår, kan vi så ikke også få den lukket?

De steder jeg har læst på nettet, døde José Aveiro d. 5/9.

13 år 8 måneder siden #328 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Asp nogle gange er du altså helt slukket og burde bare ikke skrive noget i stedet. Du har snakket så grimt herinde på siden og så snart Alma Merengue er efter dig, så snakker du om hvor grimt han snakker til dig. Det er dobbelmorale.

"1:Synes higuain bidrager lige så meget som ronaldo og alle andre spillere."

Den her er jo også helt slukket.
1. Hvad er sandsynligheden for at alle spillere på Real Madrids hold bidrager præcis lige meget? 0%
2. Ronaldo tilføjer Real Madrid mange gange mere end Higuain gør. Det drejer sig ikke kun om mål på banen. Det drejer sig også om alt hvad der sker uden for banen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #329 af asp3200
Kassow

Nu må du stoppe, har da ikke svinet/snakket grimt som han/hun gør.

Skrev ronaldo var en bitch som jeg indrømmer fløj ud af munden på mig da jeg læste artiklen første gang, det har jeg også taget tilbage og sagt jeg nok var lige hurtig nok, men personlige fejl må der også være plads til. Men personlige udtryk holder ikke som alma benytter sig rigeligt af.

Som svar på din holdning.

1. Hvad er sandsynligheden for at alle spillere på Real Madrids hold bidrager præcis lige meget? 0%
" Der er jo en grund til det hedder et hold ik?, kan da godt være ronaldos procentvise bidrager mere mht til mål, men hvis han ikke får assisten fra ozil, higuain eller hvem det nu er. Jamen guess what kassow, så scorer manden altså ikke. Det er du vel enig i??"
2. Ronaldo tilføjer Real Madrid mange gange mere end Higuain gør. Det drejer sig ikke kun om mål på banen. Det drejer sig også om alt hvad der sker uden for banen.
" Det har du ret i mht økonomi osv uden for inkl reklamer, image osv, men nu kommenterede jeg på inde på banen."

Kan da godt se han skal have en forbedret kontrakt på baggrund af hans sidste 2 sæsoner, men at stige op til 4 gange det nuværende beløb er altså en del i min optik.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

• Huss
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #330 af Huss
Besvaret af Huss på emne Sæsonen 12/13
Kan det hele være fordi Cristiano er utilfreds med fansene.

Han har jo været ude og sige at fansene ikke støtter godt nok om holdet. Når det går godt, er de der, når det ikke går godt, pifter de af holdet. Måske har fansene været efter ham med noget pifteri i de første 2-3 kampe i ligaen (Før scoringerne til 1 og 2-0 mod Granada)

Sådan er fan kulturen i Spanien, det vidste Cristiano også udemærket godt da han kom til klubben.

Glæder mig til at høre hvorfor han er trist i klubben.

13 år 8 måneder siden #331 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 12/13
Meget sjovt at 81 % af AS læsere mener, at Ronaldo ingen grund har til at være sur..

Kan I i øvrigt huske, dengang den gamle Ronaldo udtalte sig op til en CHL 1/8 kamp hjemme på Bernabeu, at han var lidt ked af det, og havde brug for mere opbakning, hvorefter Bernabeu var fyldt med plakater med støtte og opbakkende tilråd til Ronaldo. Man kan da håbe at CR7 får lidt opbakning når han kommer tilbage og så ellers finder ud af, at han måske har været lidt pigesur.

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #332 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Sæsonen 12/13
Det sker ikke. Iniesta er mere vellidt blandt spanske Madridistas end Ronaldo.

EDIT:

Det kunne dog være at Ultras Sur finder på noget, hvilket jeg håber.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #333 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
@Alma Merengue

Til Ronaldos forsvar vil de fleste ligne idioter sammenlignet med Iniesta :)

Det kan heller ikke afvises, at det havde noget at sige i kapløbet om at blive UEFA's bedste. Ronaldo og Messi lignede jo satan og satans lille hjælper sammenlignet med englen, Iniesta, da de stod oppe på scenen ved uddelingen :D

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #334 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Sæsonen 12/13
Ligefrem djævelen lignede de nu ikke,det ville da være trist at ligne ham. :-(

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #335 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Sæsonen 12/13
Storken, jeg er enig med dig i at Iniesta ser ud til at være en meget flink fyr, og så er han heller ikke blevet hjernevasket af det der catalanske pis, men holder derimod fast i sine La Mancha-rødder.

Egentlig den eneste culé jeg kan holde ud, sammen med Puyol selvfølgelig.

Men jeg synes nu bare at det er ynkeligt den reaktion de fleste har på Ronaldos udtalelser. Okay, vi kan vel allesammen blive enige om at han burde have hold kæft? Men det betyder jo ikke at man ikke kan støtte ham (især når man ikke aner hvad problemet er!!!). Han er stadig en Real-Madrid-spiller, og så bliver han kaldt 'bitch' og 'snotforkælet kælling' af klubbens egne fans? Det er så patetisk, og hvis utilfredsheden skyldes manglene støtte, så kan man jo nærmest kun give ham ret.

13 år 8 måneder siden #336 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
336

Alma er du ny her på dette forum? Jeg synes du kommer med mange guldkorn, og her var endnu et omkring Ronaldo-reaktionen..;)

Leveret af Kunena Forum