Sæsonen 12/13
- Benzema09
- Gæst
-
That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas.
Værsgo og tag stilling til det :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tak for tweeted;)
Jeg synes helt sikkert at det er fint kommunikeret af Ronaldo, og det er vigtigt at han får dæmpet tingene lidt - selvom det ikke lægger låg på.
hmm, hvordan mon man så skal tolke denne besked fra ham.
- Los Merengues
- Gæst
-
"That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas"
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Ja min holdning er min og du har din. Vi kommer ikke længere og når du bliver personlig, ja så stikker det til en.
1:Synes higuain bidrager lige så meget som ronaldo og alle andre spillere.
2:Kender udemærket udtrykket, men orker ikke diskutere mere med dig.
3:Igen, du har det kun fra pressen, du aner intet om løn, bonus.. så du gætter kun.
Men fornuftig udmelding af Ronaldo, meen han siger jo ikke ligefrem at han er tro mod Real, tror sku han lurer på januar vinduet.
- karimbenz9
- Gæst
-
Jeg er glad for hans opdatering, så slipper vi for alle de rygter om hvor pengegrisk han er osv. Men jeg synes også, at tonen er vendt, både herinde og andre steder mht. den lønforhøjelse (som naturligvis kommer med kontraktforlængelsen), eller er det mig? Nu er fokus mere på året for kontraktudløb end lønforhøjelsen.
Men hvis jeg må have lov til at være lidt bagklog, så burde de nok have givet ham den forlængelse noget før (hvis det viser sig at være problemet). Han gjorde det helt klart i foråret, hvor meget han ville blive i Real, nyder at spille der og ville underskrive på en lang kontrakt uden at tænke over det, men det ignorerede man lidt, og uanset hvor meget klubben skal betale for hans løn pga. skattereglerne, så skal man ikke ignorere en spiller af denne kaliber. Man kan så også se det ift. Di Maria, som allerede efter, hvad var det, halvanden sæson krævede en ny kontrakt?
- falle
- Gæst
-
Håber da han bliver, da han er vigtig. Men igen hvis han vil væk, jamen så er der nok klubber som har pengene til ham.
- Alma Merengue
- Gæst
-
---"Synes higuain bidrager lige så meget som ronaldo og alle andre spillere."---
Leger du med mig? Helt seriøst spørgsmål. Er jeg med i skjult kamera, eller hvad sker der?
---"Kender udemærket udtrykket, men orker ikke diskutere mere med dig."---
Ja, du 'orker' ikke. Det har intet at gøre med at du intet har at sige.
---"Igen, du har det kun fra pressen"---
Hvordan vil du da ellers vide noget som helst om Real Madrid, hvis det ikke er fra pressen? Forventer du at Real Madrid officielt fortæller os hvor meget Higuain tjener? Forventer du at de lægger hans kontrakt ud som en PDF-fil?
---" tror sku han lurer på januar vinduet."---
Ja, Ronaldo ventede med at lufte sin utilfredshed 2-3 dage efter at transfervinduet lukkede. Der er helt klart tale om en mand som ikke vil være i klubben!
---"Men igen hvis han vil væk, jamen så er der nok klubber som har pengene til ham.---"
Og du fatter stadig intet. Det er jo lige netop det, som skal ændres. Hvis han vil væk (og det vil han jo ikke, for så venter man jo ikke til lige efter transfer-vinduet for at fortælle at man vil væk. Så skal man godt nok være dum), så skal vi da ikke bare sidde og sige 'Nåh ja, men Ok. Smut bare'. Vi skal selvfølgelig prøve at overtale ham. Skrid nu med den der mentalitet at Ronaldo bare kan erstattes.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Huss
- Gæst
-
Han nyder når verden snakker om ham, han er en medieluder uden lige og sådan var det også i United, hvor han sagde at noget med United is my home, i will stay, and Sir Alex is my second father også videre, 3 uger efter var han en Madrid spiller.
Jeg synes det er synd, når han er så fantastisk på banen, og han så opfører sig som en forkælet møgunge uden for banen.
Uanset hvad grunden er for han er trist, skal han aldrig sige til pressen at han er trist i Madrid, for det sætter ham og klubben i et meget dårligt lys.
Er han ked af over hierarkiet i Madrid, skal han da bare væk, da det kun vil skabe splid i truppen. Det er fuld fortjent at Iker er kaptajnen og derefter Ramos (2) Marcelo (3). Ronaldo kommer aldrig til at blive anfører i klubben permanent, da der er 3 spillere der er foran ham og de 2 førstnævnte slutter højst sandsynlig deres karriere i Madrid.
- Storken
- Gæst
-
Ronaldo den 24. maj 2009:
""Manchester United is my home. My heart is here. This is where I want to play. The boss [Sir Alex Ferguson] believes in this team and so do I. Ever since I joined United he has been like a second father to me. This is my home now. I think even when I say my heart is here people are going to speak up and make things up. But this is where I want to play. We are part of an era that can go down in history for the way we are playing and for the trophies we are winning. The boss believes in this team and so do I. And this is where I want to be. Manchester United is now my house."
18 dage senere købte Real Madrid ham, da han havde udtrykt ønske om at forlade United...
Det her er ikke kritik af Ronaldo. Det viser bare hvad loyalitet betyder for professionelle fodboldspillere. Så længe pengene, omtalen, opmærksomheden og trofæerne er andetsteds, så ved man ikke hvor man har dem.
Mvh
Anders