Om vores rivaler VII

12 år 4 måneder siden #3313 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Om Real Madrids øverste ledelse er direkte impliceret i den sag, ved jeg ikke, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de gnider hænderne, for det er en ren bombe under Rosell, hvis det viser sig, at han har forsøgt skatte-undragelse ved at betale en del af beløbet under bordet til Santos.

Og han har så tilpas mange fjender i Barcelona-kredse, at det er en sag, som kan forfølge ham i lang tid endnu.

Real Madrid var angiveligt ude efter Neymar. Bayern ligeledes. Lad os antageligt tage det med in mente. Rosell valgte, at være kreativ, for at kunne matche de to klubber. At det alene skulle være startet af et Barcelona-medlem, eller en mindre gruppe. Glem det. På ingen måde vil de kunne orkestrere det alene, så længe der sidde nogle over dem hist og her med større magt. Heller ikke selv om medlemmerne lægger pres på Rosell, for at få en klar redegørelse. Så hvor kommer alle detaljerne egentlig fra? Real Madrids øverste ledelse har i den grad den fornødne magt til, at være motoren bag det hele, eller flere af de detajler, der er kommet ud i pressen. Om de er impliceret eller ej. De har kapaciteten til, at kunne trække i de rigtige tråde.

Glem heller ikke, hvad der skete i sommers. Jeg ved godt, at vi nok ikke er helt enige i denne anskuelse, men flere mener, at Bale er verdens dyreste, mens Real Madrid mener, at Cristiano er verdens dyreste. Der var masser af kritik af Real Madrid i forhold til købet af Bale. Ikke på grund af det sportslige, men på grund af det økonomiske. Rosell og Barcelona-lejren har ligeledes været ude med kritik. Hvad er det absolut bedste modsvar? Lad det fremstå, at Neymar er verdens dyreste. Alt i alt er det interessant, hvor Real Madrid-ledelsen og ikke mindst Laporta står i forhold til alt dette.

Jeg er helt enig med dig, i forhold til det, du er inde på. Og det er ligeledes meget interessant i forhold til, at der er præsident-valg i 2016.

All about politics.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3314 af El_Juan

Sky Sports' Spanish expert, Guillem Balague claims the deal to take Juan Mata to Manchester United from Chelsea is all agreed and should be announced soon.

"All agreed. Juan Mata will be a Manchester United player. 45 million euros. All will be announced very soon".

Falcao har pådraget sig en slem knæskade her til aften. Der tales om, at hans VM-deltagelse kan være i fare.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3315 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Sjældent har jeg set SÅ dårligt udførte straffespark i én straffesparkskonkurrence som i United-Sunderland :O

EDIT: Er profilbillederne i øvrigt ikke blevet betydeligt mindre eller er det bare mig der er ved at tabe forstanden?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3316 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Jeg har lige set Capital one Cup semifinalen mellem United og Sunderland.

Hold kæft hvor er United elendige. De Gea laver en rigtig Valdes - Kæmpe drop få minutter før Straffesparks, men de kommer tilbage med en scoring i forlænget tids overtid.

Så sker det. De brænder fandme 4 ud 5 straffespark. 2 dem sparker de over målet. Det ene mål de scorede var med nød og næppe.

Sunderland scored også kun 2 gange. Sparkede over og alt mulig elendige spark, men united toppede i elendighed.

De fandme i dybt krise.
Emnet er blevet låst.
  • Lassemadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #3317 af Lassemadrid
Besvaret af Lassemadrid på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Jeg har lige set Capital one Cup semifinalen mellem United og Sunderland.

Hold kæft hvor er United elendige. De Gea laver en rigtig Valdes - Kæmpe drop få minutter før Straffesparks, men de kommer tilbage med en scoring i forlænget tids overtid.

Så sker det. De brænder fandme 4 ud 5 straffespark. 2 dem sparker de over målet. Det ene mål de scorede var med nød og næppe.

Sunderland scored også kun 2 gange. Sparkede over og alt mulig elendige spark, men united toppede i elendighed.

De fandme i dybt krise.

Ikke helt rigtigt, hvis kampen havde endt 1-0 til United efter forlænget spilletid, så havde der ikke været straffesparkskonkurrence, så var United nemlig videre til finalen.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3318 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Sky Sports' Spanish expert, Guillem Balague claims the deal to take Juan Mata to Manchester United from Chelsea is all agreed and should be announced soon.

"All agreed. Juan Mata will be a Manchester United player. 45 million euros. All will be announced very soon".

Falcao har pådraget sig en slem knæskade her til aften. Der tales om, at hans VM-deltagelse kan være i fare.

Prikken over i'et i hans noget lunkne sæson for Monaco. Men han er jo også snart 30 ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3319 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Lassemadrid skrev: Ikke helt rigtigt, hvis kampen havde endt 1-0 til United efter forlænget spilletid, så havde der ikke været straffesparkskonkurrence, så var United nemlig videre til finalen.

Det er da vist kun i England, at udebanemål tæller dobbelt EFTER forlænget spilletid. Er du helt sikker på at det er rigtigt? Jeg tænkte godt nok over det tidligere, men jeg gad simpelthen ikke researche det ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3320 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/c...oeber-australsk-klub

Jeg har det næste halve år bopæl i Melbourne, og de lokale fans er meget utilfredse med at skulle skifte navn.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3321 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Siempre Madrid skrev: Om Real Madrids øverste ledelse er direkte impliceret i den sag, ved jeg ikke, men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de gnider hænderne, for det er en ren bombe under Rosell, hvis det viser sig, at han har forsøgt skatte-undragelse ved at betale en del af beløbet under bordet til Santos.

Og han har så tilpas mange fjender i Barcelona-kredse, at det er en sag, som kan forfølge ham i lang tid endnu.

Real Madrid var angiveligt ude efter Neymar. Bayern ligeledes. Lad os antageligt tage det med in mente. Rosell valgte, at være kreativ, for at kunne matche de to klubber. At det alene skulle være startet af et Barcelona-medlem, eller en mindre gruppe. Glem det. På ingen måde vil de kunne orkestrere det alene, så længe der sidde nogle over dem hist og her med større magt. Heller ikke selv om medlemmerne lægger pres på Rosell, for at få en klar redegørelse. Så hvor kommer alle detaljerne egentlig fra? Real Madrids øverste ledelse har i den grad den fornødne magt til, at være motoren bag det hele, eller flere af de detajler, der er kommet ud i pressen. Om de er impliceret eller ej. De har kapaciteten til, at kunne trække i de rigtige tråde.

Glem heller ikke, hvad der skete i sommers. Jeg ved godt, at vi nok ikke er helt enige i denne anskuelse, men flere mener, at Bale er verdens dyreste, mens Real Madrid mener, at Cristiano er verdens dyreste. Der var masser af kritik af Real Madrid i forhold til købet af Bale. Ikke på grund af det sportslige, men på grund af det økonomiske. Rosell og Barcelona-lejren har ligeledes været ude med kritik. Hvad er det absolut bedste modsvar? Lad det fremstå, at Neymar er verdens dyreste. Alt i alt er det interessant, hvor Real Madrid-ledelsen og ikke mindst Laporta står i forhold til alt dette.

Jeg er helt enig med dig, i forhold til det, du er inde på. Og det er ligeledes meget interessant i forhold til, at der er præsident-valg i 2016.

All about politics.

Han kan ganske rigtigt ikke tage den sag alene, men jeg tror mere på, at han er "ansat" af Joan Laporta til at forfølge sagen. Sandro Rosell har mange fjender i Barcelonas inderkreds, som kan lække de relevante oplysninger, så jeg tror mere på en intern sag end en Real Madrid-sag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3322 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Undskyld mig - men slap af du ser spøgelser Juan ... at tro på, at Real Madrid har gjort det her for at dække over et stort køb af Bale, forekommer mig en kende virkelighedsfjernt.

Lur mig om ikke Perez (og givetvist også resten af bestyrelsen) nærmere nyder tanken om, at man igen i år fører Money League, og at man har kapaciteten til at lave verden største transfers? Så jeg tror egentlig ikke, at det bekommer ham særligt godt, hvis det siger sig, at FCB har overhalet dem i duellen om, hvem der har lavet historiens største transfer?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #3323 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Lassemadrid skrev: Ikke helt rigtigt, hvis kampen havde endt 1-0 til United efter forlænget spilletid, så havde der ikke været straffesparkskonkurrence, så var United nemlig videre til finalen.

Det er da vist kun i England, at udebanemål tæller dobbelt EFTER forlænget spilletid. Er du helt sikker på at det er rigtigt? Jeg tænkte godt nok over det tidligere, men jeg gad simpelthen ikke researche det ;-)

Selvom det lyder åndssvagt, så har Lassemadrid ret:

"13.5 In the Semi-Final ties, if the aggregate score is level at the end of the second game an extra half-hour shall be played. If the aggregate scores are still level at the end of extra time the tie shall be decided by goals scored away from home counting twice. If the teams remain equal after this procedure the tie shall be determined by the taking of kicks from the penalty mark in accordance with the Laws of Association Football."

Kilde:
www.capitalonecup.co.uk/competition/rules/#13
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3324 af El_Juan

DarioGomez skrev: Undskyld mig - men slap af du ser spøgelser Juan ... at tro på, at Real Madrid har gjort det her for at dække over et stort køb af Bale, forekommer mig en kende virkelighedsfjernt.

Lur mig om ikke Perez (og givetvist også resten af bestyrelsen) nærmere nyder tanken om, at man igen i år fører Money League, og at man har kapaciteten til at lave verden største transfers? Så jeg tror egentlig ikke, at det bekommer ham særligt godt, hvis det siger sig, at FCB har overhalet dem i duellen om, hvem der har lavet historiens største transfer?

Fordi du mener jeg ser spøgelser, gør det ikke mere eller mindre sandt end dit scenarie. Det handler om politik, magt og penge. Hellere spøgelser end et fjernt verdensbillede af verden i forhold til de tre punkter. Og forresten, så har jeg ikke sagt noget om, at det udelukkede er gjort for, at dække over købet af Bale.

El Mundo har fået en masse detaljer og det er overvejende sandsynligt, at Real Madrids øverste ledelse, har været med til, at videregive nogle eller flere af disse oplysninger. Der er mange forskellige interesser og agendaer hist og her. Reelt set er der få, der har magt nok til, at kunne sætte dette i værks.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum