Om vores rivaler VII

12 år 4 måneder siden #3289 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Kan ikke følge al det snak om mata, han er da faldet meget i niveau, laver intet defensivt og intet i genpres og 40 mil er da en del for en utilfreds spiller. Hvis spillere som jese og isco skal blomstrer så nej tak til mata. Di maria må dog gerne sælges, da jeg håber og tror Bale vil blomstrer med tid/sprog i mente.

Vores trup er komplet, måske en reserve angriber skal købes. Spar pengene.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3290 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev:

DarioGomez skrev: Antaget, at Dí María er på vej væk, så må Ancelotti jo lave følgende afvejning:

Troen på, at Jesé kan udvikle sig mere kontra det mere sikre kort at købe en kvalitetsspiller som Mata.

Uden Di María er vores bredde ligepludselig ikke så bred. Der skal helt sikkert satset på Jesé, men hvad sker der når Bale har spillet 2-3 kampe i træk, og skal sidde ud en måned, og vi kun har Ronaldo, Jesé og Isco? Det er ikke et skrækscenarie med Bale, for hans historik taler sit tydelige sprog.

Det er nemlig korrekt i forhold til Bale og historikken. For aldrig før har waliseren indledt sæsonen med så mange mål som for Real Madrid. I sine første 20 kampe har han således scoret 10 mål og lavet 7 assists. Det er i min bog godkendt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3291 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: Mata passer overhovedet ikke til Atletico. Spanieren er uønsket i Chelsea grundet manglende løbevillighed og defensiv disciplin. Disse to karakteristika definerer nærmest Atletico.

Det er så en anden side af sagen. Det ændrer ikke på, at de eftersigende er interessede.

Dios skrev: Det hele drejer sig om hvad Ancelotti er til, men sagen er nu, at Mata er meget mere kvalitet end hvad der ellers er ude på markedet, medmindre vi skal bruge noget der minder om endnu 1 milliard på en spiller. Kan vi skifte Di María ud med Mata, så har vi lige forbedret truppen markant, og faktisk fået en spiller som er stabil i sit spil, og oftest er spilleberretiget og ikke er skadet så ofte som f.eks. Bale, som jeg på ingen måde vil sætte min lid til, og slet ikke når det hele skal afgøres i foråret.
Det eneste kritikpunkt der er med Mata, det er simpelthen han er ude af kampform, eller er det win-win på alle punkter!

Og du behøver ikke og komme med en lang prædike om hvad Ancelotti vil, og ikke vil. Faktum er han pt. har taget røven på os allesammen, hvis vi læser tilbage til vores indlæg før han blev ansat.
Og ja det er min subjektive mening, men der kan da ikke være 2 delte meninger om Mata's kvaliteter, og hvor meget bedre spillende han er end Di María! Og indtil videre har Di María ikke udført andre roller end hvad Mata ikke har kunne udfører.

Det giver sig selv. I forhold til Carlettos præferencer. Apropos dette og din udtalelse om, at Mata i stedet for Di María, ville forbedre truppen markant, er i øvrigt et mærkværdigt postulat, uden videre saglig begrundelse. Mata ville ingenlunde kunne varetage den rolle, som Di María varetager lige nu - Khediras rolle - på en 'flad' tremandsmidtbane, i højere grad som central midtbanespiller. Han er end ikke nær så løbestærk. Di María har, modsat Mata, den fordel, at han netop kan spille længere tilbage. Mata kan spille de offensive positioner i en 4-2-3-1. Der er der, han passer bedst ind. Og så længe Carletto foretrækker et andet system og Isco, der ligeledes fungerer bedst i en 4-2-3-1, end ikke har fundet sig tilrette, hvad skal Real Madrid så med Mata? Sæt nu tingene lidt i perspektiv. Vil du så foretrække Mata frem for Bale? Nu du plaprer løs om Bales såkaldte historik...

1. Jeg har ikke nævnt eller sat spørgsmål tegn ved Matas kvaliteter. Han er en fremragende fodboldspiller.´
2. Om Mata bringer mere eller mindre kvalitet, end flere af de spillere der er på markedet gør, er underordnet, eftersom Real Madrid ikke er på markedet efter en ny spiller. Underforstået kan vi derfor godt komme lidt ind på, hvad Ancelotti er til. Han er antageligt ganske tilfreds med truppen lige nu, eftersom Real Madrid ikke vil foretage sig noget i dette transfervindue.
3. Min kommentar var baseret på de romantiske kommentarer omkring Mata og Real Madrid. Om jeg begriber, at du ikke kunne lure den i første omgang. Uanset hvor meget du og andre brændende ønsker det, så kommer det ikke til at ske.
4. Det er muligt, at Ancelotti tog røven på dig. Tal for dig selv.
5. "Og indtil videre har Di María ikke udført andre roller end hvad Mata ikke har kunne udfører". Dette er ganske enkelt ikke korrekt og det har jeg netop lige pointeret.
6. Skru ned for din arrogante forudindtagethed. Om du så tidligere har følt dig stødt af mine kommentarer eller ej. Hvis du forventer, at jeg skal svare i en ordentlig tone, så kan du starte med selv, at gøre det samme.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3292 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Talks between Manchester United and Chelsea over Juan Mata 'going well'

Talks between Manchester United and Chelsea over the transfer of Juan Mata are going well, Sky Sports understands.

Sky Sports' Spanish football expert Guillem Balague says all parties, including Mata, want the deal to happen.

The attacking midfielder - a £23.5m signing from Valencia in 2011 - has found first-team opportunities limited under Jose Mourinho this season, playing 90 minutes on just three occasions.

And Balague revealed on Revista de La Liga: "Manchester United and Chelsea are negotiating the future of Juan Mata - and the idea is that Mata, who Chelsea are happy to let go, goes to Old Trafford in this transfer window.

"Chelsea are asking for £32 million or with Wayne Rooney as part of the deal. Manchester United have said no to the money and no to Rooney - but I am under the impression that a deal will be reached because it benefits everybody.

"Manchester United need quality, Mata needs to get out of the situation he is in, and it would reinforce United for their meetings with (Chelsea's title rivals) Manchester City and Arsenal, which is clever from Jose Mourinho."

Sky sources reported that talks between the two rivals are "progressing well' which came after we learnt that Chelsea wanted in excess of £35million for the diminutive midfielder.

(Full story: www1.skysports.com/football/news/11668/9...juan-mata-going-well)

Brazilian defender Dante has denied that he has agreed a deal with Manchester United.

"I am happy at Bayern and the most important is to keep working, I am happy with Man Utd's interest, let's see what happens in the future".

(Full story: www1.skysports.com/football/news/11667/9...ter-united-agreement)

Inter have revealed that talks with Juventus regarding a swap deal between Fredy Guarin and Mirko Vucinic have broken down. Reports claim Arsenal could now resurrect their interest in Vucinic.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3293 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: 4. Det er muligt, at Ancelotti tog røven på dig. Tal for dig selv.

Forudså du målmandssituationen, Isco på bænken eller at Dí María ville få så meget spilletid som han har fået? Jeg tror ikke, at ret mange forudså to af de tre. Der er nok heller ingen, som har forudset den grad af rotation, som Ancelotti har brugt.

Det er vel fair, at tale om at de færreste (hvis nogen) har kunnet forudse de ting, som Ancelotti har gjort.

Omkring Mata:
Jeg er helt på linje med El_Juan. Mourinho droppede Mata, fordi at han ikke kan presse så godt som Oscar. Dí María er bedre i presspillet end Mata er.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved BBB.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3294 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Negredo oppe på 22 sæsonmål. Må indrømme han har overrasket mig!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3295 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Negredo oppe på 22 sæsonmål. Må indrømme han har overrasket mig!

Har nævnt det flere gange. Men jeg så altid Soldado som måltyven af de to spillere.. Normalt ville jeg pege på det bedre hold, som Negredo spiller på, men han gør altså også bare meget mere end Soldado, som virker til at have fået noget af et chok i PrL. Han har ingen selvtillid, brænder kæmpe chancer og generelt viser han en skræmmende ringe angrebsivrighed, som kendetegnede hans tid i Valencia.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3296 af Siempre Madrid
Jeg må indrømme, at jeg ikke er overrasket over Negredos succes, for han er en bomstærk angriber, som altid har haft en veludviklet målnæse.

Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3297 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

Realmadrid94 skrev:

Real Madrid skrev: Negredo oppe på 22 sæsonmål. Må indrømme han har overrasket mig!

Har nævnt det flere gange. Men jeg så altid Soldado som måltyven af de to spillere.. Normalt ville jeg pege på det bedre hold, som Negredo spiller på, men han gør altså også bare meget mere end Soldado, som virker til at have fået noget af et chok i PrL. Han har ingen selvtillid, brænder kæmpe chancer og generelt viser han en skræmmende ringe angrebsivrighed, som kendetegnede hans tid i Valencia.

Efter min mening har Soldado alle dage været en dårligere fodboldspiller end Negredo. Soldado er en måltyv og intet andet. Negredo har flere facetter i sit spil, dog brænder han nogle underlige chancer ind i mellem.
Emnet er blevet låst.
  • Trip7992
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #3298 af Trip7992
Besvaret af Trip7992 på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3299 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
El_Juan skrev:

Det giver sig selv. I forhold til Carlettos præferencer. Apropos dette og din udtalelse om, at Mata i stedet for Di María, ville forbedre truppen markant, er i øvrigt et mærkværdigt postulat, uden videre saglig begrundelse. Mata ville ingenlunde kunne varetage den rolle, som Di María varetager lige nu - Khediras rolle - på en 'flad' tremandsmidtbane, i højere grad som central midtbanespiller. Han er end ikke nær så løbestærk. Di María har, modsat Mata, den fordel, at han netop kan spille længere tilbage. Mata kan spille de offensive positioner i en 4-2-3-1. Der er der, han passer bedst ind. Og så længe Carletto foretrækker et andet system og Isco, der ligeledes fungerer bedst i en 4-2-3-1, end ikke har fundet sig tilrette, hvad skal Real Madrid så med Mata? Sæt nu tingene lidt i perspektiv. Vil du så foretrække Mata frem for Bale? Nu du plaprer løs om Bales såkaldte historik...

1. Jeg har ikke nævnt eller sat spørgsmål tegn ved Matas kvaliteter. Han er en fremragende fodboldspiller.´
2. Om Mata bringer mere eller mindre kvalitet, end flere af de spillere der er på markedet gør, er underordnet, eftersom Real Madrid ikke er på markedet efter en ny spiller. Underforstået kan vi derfor godt komme lidt ind på, hvad Ancelotti er til. Han er antageligt ganske tilfreds med truppen lige nu, eftersom Real Madrid ikke vil foretage sig noget i dette transfervindue.
3. Min kommentar var baseret på de romantiske kommentarer omkring Mata og Real Madrid. Om jeg begriber, at du ikke kunne lure den i første omgang. Uanset hvor meget du og andre brændende ønsker det, så kommer det ikke til at ske.
4. Det er muligt, at Ancelotti tog røven på dig. Tal for dig selv.
5. "Og indtil videre har Di María ikke udført andre roller end hvad Mata ikke har kunne udfører". Dette er ganske enkelt ikke korrekt og det har jeg netop lige pointeret.
6. Skru ned for din arrogante forudindtagethed. Om du så tidligere har følt dig stødt af mine kommentarer eller ej. Hvis du forventer, at jeg skal svare i en ordentlig tone, så kan du starte med selv, at gøre det samme.

Fair nok. Nej Mata ville nok ikke kunne tilpasse sig Di María's nuværende rolle, som vi også er total uenige i, hvordan Di María gør det. Men Di María spiller jo ikke fordi han har fortjent det, men af mangel af bedre spillere. Isco er kommet i et mærkværdigt formdyk, og Khedira blev desværre langtidsskadet. Det er grunden til Di María får så meget spilletid.

Ja jeg ville foretrække Mata fremfor Bale, men det er en helt anden snak. Jeg vil af med Di María, fordi hans bundniveau nærmest er blevet til hans topniveau, og jeg savner godt nok noget kvalitet istedet for Di María. Jeg synes det er helt fint Di María ikke spiller sine livs bedste kampe, da positionen er ny for ham, men det er ihvertfald ikke med ham inde centralt vi vinder titler på, dog heller ikke med Mata, men scenariet forklarede jeg tidligere.

Nu mener jeg heller ikke vi skal hente Mata i dette transfervindue, men til sommer, hvor vi også kan skille os af med Di María. Hvad får dig til at tro Ancelotti er tilfreds med truppen? Jeg siger ikke at han ikke er, men dit postulat om, at han er glad, fordi Real Madrid ikke foretager sig noget i dette transfervindue er en smule søgt synes jeg. Hvor meget kvalitet plejer man normalt at kunne hente i dette transfervindue? Mata har spillet Cl, og mig bekendt er det kun Falcao som besidder nogenlunde Real Madrid niveau, som kan registreres til Cl brug.

Jeg husker da tydeligt dine lange indlæg om hvordan Ancelotti ville spille med Real Madrid, og dine mange juletræ's opstillinger med hvor lidt Ancelotti benyttede sig af sine kanter, og ville have så mange centrale midtbanespillere som overhovedet muligt. Ancelotti var sågar ude og sige, at han blev nødt til og ændre sin taktik, da han godt kunne se det ikke ville lykkedes med Ronaldo og Bale på hver deres kanter.
Ancelotti tilpassede sig Real Madrid. For ikke at nævne de punkter BBB nævner.

Jeg undskylder hvis du synes tonen har været for fjendsk, og har selvfølgelig ikke været hensigten.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #3300 af Siempre Madrid

Trip7992 skrev: Så skal der tjenes penge ;)

www.business.dk/global/barcelona-fans-ka...s-under-nyt-camp-nou

Det er også nødvendigt, når regningen for Neymar skal betales. Men flot, at man igen fra catalansk side opererer med to udbetalinger for at omgå skatte-lovgivningen.

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum