Om vores rivaler VII
According to Gazzetta dello Sport, Inter president Erick Thohir has blocked a deal that would have seen Fredy Guarin join Juventus and Mirko Vucinic head to the San Siro. Montenegro forward Vucinic, who has been linked with Arsenal, was reportedly due to have a medical with Inter. Colombian midfielder Guarin, meanwhile, was recently mooted as a target for Chelsea and Manchester United.
Og en sjov lille statistik fra Premier League:
Hvis det er sandt, så håber jeg vi også har strikket et bud sammen! Så meget kvalitet til så små penge kan jo kun blive et røverkøb. Sæt igang!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev: sulia.com/manunitedfans/f/b6a64630-2635-4edb-abad-63ca292e141d/
Hvis det er sandt, så håber jeg vi også har strikket et bud sammen! Så meget kvalitet til så små penge kan jo kun blive et røverkøb. Sæt igang!
Manchester United har i høj grad behovet, det har Real Madrid på ingen måde. Så det er ikke en handel, vi skal blande os i.
Jeg gad iøvrigt vide, om Wayne Rooney bliver sendt den anden vej.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Dios skrev: sulia.com/manunitedfans/f/b6a64630-2635-4edb-abad-63ca292e141d/
Manchester United har i høj grad behovet, det har Real Madrid på ingen måde. Så det er ikke en handel, vi skal blande os i.
Jeg gad iøvrigt vide, om Wayne Rooney bliver sendt den anden vej.
Mata kan kun udfører Rooney's rolle, og medmindre han smutter som du selv er inde på, så har jeg meget svært ved og se hvordan Mata ellers skulle passe ind i Moyes system.
Jeg synes ikke det er nok med Ronaldo, Bale og Jesé. Jeg går udfra Di María spiller sin sidste sæson for Real Madrid.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Troen på, at Jesé kan udvikle sig mere kontra det mere sikre kort at købe en kvalitetsspiller som Mata.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Antaget, at Dí María er på vej væk, så må Ancelotti jo lave følgende afvejning:
Troen på, at Jesé kan udvikle sig mere kontra det mere sikre kort at købe en kvalitetsspiller som Mata.
Såfremt Di Maria afhændes, skal der vel hentes en spiller til bredden, uanset om der bliver satset på Jesé?
I think Barcelona will listen to offers for him and Alexis. If that's the case, then there will be offers. I know that Tello is willing to go. Liverpool won't be the only team that want him. He will be one of the transfer stories of the summer.
PS. Det er syv år siden, at Mata forlod Madrid. Han er kommet videre. Hvornår kommer I, der stadig snakker om ham, videre? :-)
Er Rooney på markedet til sommer, så kunne det dog måske være, at Pérez og Ancelotti burde kigge i den retning efter et alternativ til angrebspositionen. Alt andet lige et billigere alternativ end f.eks. Luis Suárez, Sergio Agüero eller Falcao. Bare en tanke.
Manchester United are prepared to bid £37m to secure the services of Chelsea playmaker Juan Mata in the January transfer window. (MANCHESTER EVENING NEWS)
- Storken
- Gæst
-
El_Juan skrev: Skulle det utænkelige forresten ske, at Mata vender tilbage til Madrid, så bliver det i øvrigt nok nærmere for i stedet, at tørne ud for Atlético, som angiveligt er interesserede.
Mata passer overhovedet ikke til Atletico. Spanieren er uønsket i Chelsea grundet manglende løbevillighed og defensiv disciplin. Disse to karakteristika definerer nærmest Atletico.
El_Juan skrev:
I think Barcelona will listen to offers for him and Alexis. If that's the case, then there will be offers. I know that Tello is willing to go. Liverpool won't be the only team that want him. He will be one of the transfer stories of the summer.
PS. Det er syv år siden, at Mata forlod Madrid. Han er kommet videre. Hvornår kommer I, der stadig snakker om ham, videre? :-)
Vælger man og ignorere så meget kvalitet til så små penge, så har man utrolig lidt forstand på fodbold. Om han har spillet i Real Madrid eller ej har jo ikke noget med sagen at gøre.
Det hele drejer sig om hvad Ancelotti er til, men sagen er nu, at Mata er meget mere kvalitet end hvad der ellers er ude på markedet, medmindre vi skal bruge noget der minder om endnu 1 milliard på en spiller. Kan vi skifte Di María ud med Mata, så har vi lige forbedret truppen markant, og faktisk fået en spiller som er stabil i sit spil, og oftest er spilleberretiget og ikke er skadet så ofte som f.eks. Bale, som jeg på ingen måde vil sætte min lid til, og slet ikke når det hele skal afgøres i foråret.
Det eneste kritikpunkt der er med Mata, det er simpelthen han er ude af kampform, eller er det win-win på alle punkter!
Og du behøver ikke og komme med en lang prædike om hvad Ancelotti vil, og ikke vil. Faktum er han pt. har taget røven på os allesammen, hvis vi læser tilbage til vores indlæg før han blev ansat.
Og ja det er min subjektive mening, men der kan da ikke være 2 delte meninger om Mata's kvaliteter, og hvor meget bedre spillende han er end Di María! Og indtil videre har Di María ikke udført andre roller end hvad Mata ikke har kunne udfører.
DarioGomez skrev: Antaget, at Dí María er på vej væk, så må Ancelotti jo lave følgende afvejning:
Uden Di María er vores bredde ligepludselig ikke så bred. Der skal helt sikkert satset på Jesé, men hvad sker der når Bale har spillet 2-3 kampe i træk, og skal sidde ud en måned, og vi kun har Ronaldo, Jesé og Isco? Det er ikke et skrækscenarie med Bale, for hans historik taler sit tydelige sprog.