Om vores rivaler VII
smølf skrev:
DarioGomez skrev: Nu ved jeg godt, at det ikke er pænt at hade andre mennesker, men for hulen hvor er Diego Costa da bare typen, man har lyst til at losse i koglerne!
Det er sjældent vi er så enige om noget men for pokker hvor har du ret!
Desuden, for dem der ikke mener at Aquero er noget vi har brug for i RM, så se lige den første halvleg han har gang i mod Tottenham. Jeg er fan af Benzema og han er god, Aquero er bare bedre.
Jeg har længe været glad for Aguero, men Robben lærte mig een ting: Jeg gider ikke spillere med glasben!
M_linding skrev:
smølf skrev:
DarioGomez skrev: Nu ved jeg godt, at det ikke er pænt at hade andre mennesker, men for hulen hvor er Diego Costa da bare typen, man har lyst til at losse i koglerne!
Det er sjældent vi er så enige om noget men for pokker hvor har du ret!
Desuden, for dem der ikke mener at Aquero er noget vi har brug for i RM, så se lige den første halvleg han har gang i mod Tottenham. Jeg er fan af Benzema og han er god, Aquero er bare bedre.
Jeg har længe været glad for Aguero, men Robben lærte mig een ting: Jeg gider ikke spillere med glasben!
Du har helt ret. Det er sgu synd. Vi har desværre nok i Bale:/ #MrGlasbenMedDetAggressiveKæbeparti
Men hvis valget alligevel skal tages til sommer, så er han stadig min fortrukne fremfor F.eks. Suarez.:)
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Barcelona må virkelig, virkelig være nervøse for CL-kampene...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Santos and DSI consider denouncing Barça to FIFA
The club’s acting president insists he never signed any document approving negotiations between the player’s camp and the Catalan club.
The chaos stemming from the Neymar transfer is never ending. What begun a few weeks ago in Barcelona has now arrived in Santos and threatens to hack away at Barcelona’s foundations again. In the Santos board's weekly meeting on Wednesday, directors hinted they would launch an official complaint to FIFA about the signing.
This newspaper has learnt that the Brazilian club is weighing up the possibility of denouncing Barça over negotiations that took place between Neymar’s father and the Catalans in 2011, which lead to Neymar Snr earning 10 million euros without the written consent of Santos.
After the board met, Odillo Rodrigues, the club’s acting president, told radio station Jovem Pan that he never signed any document approving negotiations between the player’s camp and the Catalan club.
And Santos will not travel to FIFA’s headquarters in Zurich alone – the club will head to FIFA with a lawsuit in association with the DIS group, which used to own 40% of the player’s rights (the company pocketed 6.8 million euros of the 17.1 total from the transfer) and are now considering denouncing Barcelona for selling these rights to two businesses. This action is punishable and that’s why Barça want to compensate DIS to the tune of 8 million euros. However, the company thinks such an amount is insufficient, and want 20 million instead.
“The DIS group were not shown the documents,” said Roberto Moreno, the investment group’s lawyer.
“We’re going to get the documentation from Spain before deciding how to act,” he added.
(AS)
'Never ending' er egentlig meget sigende. Jeg glæder mig til den part, hvor Bartomeu skal forklare sig i retten!
Og så lidt Premier League-lir, ovenpå på opgøret mellem Chelsea og West Ham:
Mourinho: "The only thing I can bring more to win was a Black and Decker. A Black and Decker to destroy the wall".
Big Sam: "he can say what he wants but I don't give a shite - I do love him".
Går de på banen i aften?
Kampen bliver (hvis spillerne altså går på banen) spillet kl. Kl 21, og kan ses på kanal 8.
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: Mere mums fra det catalanske.
Neymar Senior indrømmer nu, at have modtaget 10 millioner € fra Barcelona i 2011..............men der var på ingen måde tale om en for-kontrakt, for det tillades nemlig ikke af FIFA.
Més que un club i højeste potens.
Ej come on Jesper!
Barcelona skal jo leve op til deres hidtil snehvide principper og ageren, hvorfor det kun er naturligt, at de strøer om sig med økonomisk bistand til fattige familie i tredjeverdenslandene. Mes que un club rækker langt udover de selvskabte catalanske grænser, og man vil som klub blot vise godhed og sprede glæde rundt om på planeten.
At du overhovedet kan tænke den usmagelige tanke, at der kan være en sammenhæng mellem denne ærlige og samfundsbedrende donation og så indkøbet af Neymar!?!
Jeg er fandeme rystet over dig!!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
jeg er ikke 100% inde I denne sag, og jeg ved I ikke kan spå, men hvad kan konsekvensen være for Barcelona I denne sag?
Kan de blive fratrukket point, som jeg tidligere har hørt, eller udelukket fra europæisk, eller hvad kan konsekvenserne være i denne sag??
No worries!!!!!!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mit bud er, at Bartomeu ikke holder til 2016.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hvis de virkelig, virkelig og her mener jeg i helt ekstrem grad har forbrudt sig på FIFA's love, så kan der muligvis blive tale om, at de kan blive udelukket fra kampe i FIFA's regi, ligesom fx Neymar vel teknisk set - ikke at det sker - kan få karantæne for at have forhandlet ulovlig kontrakt. Men som jeg forstår det, så påvirker det ikke UEFA, da det er to forskellige organisationer.
Derudover kan der så ligge noget lokalt ift. spansk lovgivning, men der tvivler jeg også på, at der kommer noget sportsligt i spil.
Kan bare ikke lade være med at tænke på, at hvis det havde været Almeria, Getafe eller ligende, så havde det været en hel anden snak.....
No worries!!!!!!