Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
JimmyBroe skrev: Nogen som er oplyst omkring Racing Santander situationen?
Går de på banen i aften?
Kampen bliver (hvis spillerne altså går på banen) spillet kl. Kl 21, og kan ses på kanal 8.
De laver nok en FC Barcelona.........
www.marca.com/2014/01/30/futbol/copa_rey/1391072308.html
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Santos to sue Neymar - the Brazilian club is seeking their part of the 40M€ Barça paid to Neymar's father.
Seydou Keita vender tilbage til spansk fodbold. Den tidligere Sevilla- og Barcelona-spiller tørner ud fra Valencia resten af sæsonen: Valencia sign Seydou Keita for the rest of the season .
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
El_Juan skrev:
Santos to sue Neymar - the Brazilian club is seeking their part of the 40M€ Barça paid to Neymar's father.
Haha, det er virkelig sjovt, det her!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Valencia forhandler om Vucinic, men sender måske Banega til Atlético Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Borussia Dortmund are believed to be closing on the signing of Serbian playmaker Milos Jojic from Partizan Belgrade, with a medical expected to be completed on Thursday. Both Bild and Kicker claim that a four-year deal is waiting to be signed.
Barcelona winger Isaac Cuenca has been strongly linked with a switch to Tottenham, but reports in Spain claim that the 22-year-old is ready to see out the season at the Nou Camp after holding positive talks with sporting director Andoni Zubizaretta.
Napoli have offered £8.25m for Etienne Capoue but Tottenham are holding out for £11.5m. (The Guardian)
Manchester City are preparing to flex their muscles in the transfer market after opening discussions to sign Eliaquim Mangala and Fernando from Porto. (The Times)
Arsenal are considering a £2.5million bid Salomon Kalou of Lille as a cut-price alternative if they fail to land Schalke wonderkid Julian Draxler. (Daily Star)
Edit: Ifølge Bild, så er Edin Dzeko allerede nu tæt på, at sikre et sommer-skifte fra Manchester City til Borussia Dortmund.
Siempre Madrid skrev: Og så er der ellers gang i den i Spanien.
Valencia forhandler om Vucinic, men sender måske Banega til Atlético Madrid.
Apropos Valencia, som jeg var inde på tidligere: www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...vii?start=3480#42243
De har nu udsendt en officiel meddelelse omkring Pabón, Heldig Postigol og Guardado:
Comunicado Oficial: Cesiones de Dorlan Pabón, Hélder Postiga y Andrés Guardado
Som nævnt i føromtalte indlæg, så spiller Postiga resten af sæsonen i Lazio på en lejeaftale med købsoption. Pabón fortsætter i São Paulo på en halvanden årig lejeaftale, løbende frem til den 30. juni 2015, mens Guardado lejes ud til Bayer Leverkusen for resten af sæsonen. De har i forvejen Cissokho lejet ud til Liverpool og Rami lejet ud til AC Milan.
Canales rygtes som tidligere nævnt til Real Sociedad, mens Jonas rygtes til West Bromwich for 8 mio. £ og som du er inde på, så rygtes Banega ligeledes på vej væk.
Alt i alt har Valencia i den grad brug for forstærkninger. De har indtil nu sikret sig angriberen Eduardo Vargas på en lejeaftale for resten af sæsonen. Han kommer til fra Napoli. Til midtbanen har de som sagt hentet Seydou Keita fra Dalian Aerbin, ligeledes på en aftale for resten af sæsonen. Så vidt jeg umiddelbart kan forstå, er de begge hentet ind med en købsoption.
Edit: Hvad Vucinic angår, så mener italienske Tuttosport i øvrigt at vide, at han er tæt på Arsenal, mens Inter angiveligt fortsat lurer på ham. Skulle Vucinic forlade klubben, så er Juventus eftersigende interesserede i Southamptons Pablo Daniel Osvaldo.
Hvor er det dog en skam altså....
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Santander - Real Sociedad er den korteste kamp jeg har været vidne til.:O
Hvad skal det sige?;)
Jeg troede Santander ville blive helt væk?
M_linding skrev:
JimmyBroe skrev: Santander - Real Sociedad er den korteste kamp jeg har været vidne til.:O
Hvad skal det sige?;)
www.marca.com/2014/01/30/futbol/copa_rey/1391112428.html
DC19
M_linding skrev:
Hvad skal det sige?;)
De gik på banen og lod Real Sociedad give bolden op, hvorefter hele Racing Santander holdet samlede sig arm i arm omkring midtercirklen. Real Sociedad spillede bolden rundt på egen banehalvdel i et minuts tid hvorefter bolden blev sparket ud til indkast. Det ændrede dog ikke på Racings stillestående tilgang til kampen. Dommeren gik straks hen til målmand og anfører Mario Fernandez, "har i ikke tænkt jer at spille fodbold?" Så det ud til at det lød fra dommeren. Og nej det havde Racing spillerne ikke tænkt sig. Så dommeren fløjtede kampen af. Spillerne takkede fansne og gik i bad.
Det findes sikkert allerede en masse klip derude.
Jeg er her stadig XOXO
Det er sgu katastrofalt... Især synd for dem, som var mødt op på stadion.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
I øvrigt fed gestus fra fans og modstandere; Spanien er i krise, og Sid Lowes artikel her forklarer godt, hvor ondt det gør længere nede i rækkerne.
www.theguardian.com/football/blog/2014/j...loyed-xi-offers-hope
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...