Om vores rivaler VII
mortenj skrev: Hvor er det en fornøjelse, La Real!
Men når man stiller op med Marc Bartra og Marc Montoya i forsvaret, så er man sgu også selv uden om det!
Fryd.
Samt spiller med Song også. Hvorfor fanden holdt deres træner ikke fast i den opstilling som mod City (ved godt at karantæne har lidt af skylden). Samte godt jeg ikke er Tata nu, for han kommer virkelig til at blive revet i pressen, og internt forstår jeg godt hvis der er spillere der ikke vil kunne forstå hans dispotioner. Jeg tror også med det nederlag at Barca ikke vinder mesterskabet. Spændende om vi kan slå dem også i Copa finalen.
- Mlarco
- Gæst
-
De har dog haft problemer med Almeria før ;-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mlarco skrev: Lige tidligt nok at sige at de ikke vinder mesterskabet.. De er trods alt sikre på at indhente lidt ind på Real eller Atletico i næste runde.
Lige tidligt nok at sige, at de slår Almeria ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Mlarco skrev: Lige tidligt nok at sige at de ikke vinder mesterskabet.. De er trods alt sikre på at indhente lidt ind på Real eller Atletico i næste runde.
De har dog haft problemer med Almeria før ;-)
De er måske sikre på at hente ind på - og overhale - Athletico, ja. Men ikke os. Med hele truppen disponibel, slår vi Athletico, det er jeg slet ikke i tvivl om :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det hedder ikke Cabasjero, det hedder ikke Masjorca eller Visjarreal, det hedder ikke Isjarramendi.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Vi skal dog huske at Real Madrid stadig mangler at besøge netop La Real og samtidig venter der os også et besøg hos Sevilla på Estadio Ramón Sánchez Pizjuán. Med den form som Kongeklubben viser i øjeblikket bør det dog ikke være noget problem at hente 6 point i de 2 kampe.
For Barcelonas vedkommende er der fortsat 4 kampe hvor jeg forudser at de kan få det svært. Først og fremmest er der jo lige et El Clasico. Derudover er der udekampene mod Villarreal og Espanyol (Barca har kun formået at vinde 3 ud af de seneste 8 udekampe mod Espanyol), samt hjemmekampen mod Atletico i sidste spillerunde som sagtens kan ende med at afgøre hvem der får 2. og 3. pladsen.
Atletico har også et par svære kampe tilbage her i foråret, hvor jeg ser udekampene mod Osasuna, Athletic, Valencia, Levante og Barcelona som værende afgørende for deres sidste halvdel af sæsonen.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Siempre Madrid skrev: Åååårrrhhhh, kommentatorer, vil I ikke godt lade være med at udtale dobbelt-L som "sj".
Det hedder ikke Cabasjero, det hedder ikke Masjorca eller Visjarreal, det hedder ikke Isjarramendi.
Gammelfar, skal du ikke snart til ro? Det er ikke godt for blodtrykket at blive så hidsig, det er sent og vi ligger nr. 1 ;)
- TBM88
- Gæst
-
For Barcelonas vedkommende er der fortsat 3 kampe hvor jeg forudser at de kan få det svært. Det er udekampene mod Villarreal og Espanyol (Barca har kun formået at vinde 3 ud af de seneste 8 udekampe mod Espanyol), samt hjemmekampen mod Atletico i sidste spillerunde som sagtens kan ende med at afgøre hvem der får 2. og 3. pladsen.
Hvad med udekampen mod Real Madrid? haha :-D
TBM88 skrev: For Barcelonas vedkommende er der fortsat 3 kampe hvor jeg forudser at de kan få det svært. Det er udekampene mod Villarreal og Espanyol (Barca har kun formået at vinde 3 ud af de seneste 8 udekampe mod Espanyol), samt hjemmekampen mod Atletico i sidste spillerunde som sagtens kan ende med at afgøre hvem der får 2. og 3. pladsen.
Hvad med udekampen mod Real Madrid? haha :-D
My bad - man bliver jo lidt glemsom i glædesrusen efter La Real's sejr her til aften. Det er jo hvad der sker! ;-)
- TBM88
- Gæst
-
Synes bare lige det skulle nævnes at vi selvfølgelig også napper dem på Bernabéu
TBM88 skrev: Det går nok du! :-)
Synes bare lige det skulle nævnes at vi selvfølgelig også napper dem på Bernabéu
Det har du ret i - har også lige tilføjet den til mit indlæg, da det jo ikke ligefrem er nogen helt ubetydelig kamp ;-)
- Pepe
- Gæst
-