Om vores rivaler VII
mortenj skrev: Med La Real's sejr over Barca i aften ser det bestemt godt ud for Real Madrid.
Vi skal dog huske at Real Madrid stadig mangler at besøge netop La Real og samtidig venter der os også et besøg hos Sevilla på Estadio Ramón Sánchez Pizjuán. Med den form som Kongeklubben viser i øjeblikket bør det dog ikke være noget problem at hente 6 point i de 2 kampe.
For Barcelonas vedkommende er der fortsat 4 kampe hvor jeg forudser at de kan få det svært. Først og fremmest er der jo lige et El Clasico. Derudover er der udekampene mod Villarreal og Espanyol (Barca har kun formået at vinde 3 ud af de seneste 8 udekampe mod Espanyol), samt hjemmekampen mod Atletico i sidste spillerunde som sagtens kan ende med at afgøre hvem der får 2. og 3. pladsen.
Atletico har også et par svære kampe tilbage her i foråret, hvor jeg ser udekampene mod Osasuna, Athletic, Valencia, Levante og Barcelona som værende afgørende for deres sidste halvdel af sæsonen.
Bilbao ude bliver heller ikke en walkover for Atletico.. I sidste ende ser jeg de indbyrdes kampe værende afgørende for hvem der vinder ligaen.
Vi kan starte med at vinde over Atletico næste uge på Calderon.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Osasuna.dk på den onde klinge:D
Jeg er her stadig XOXO
It's coming!
Nu choker Lillesøster sgu!
EDIT:
Sorry for spam, 3 indlæg lige efter hinanden, men man lader sig jo rive med!
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Nu må Costa godt får gult. Noget med, at han ude mod os, hvis han får gult?
Korrekt!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvorfor?
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Elendige atl.madrid
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...