Om vores rivaler VII

12 år 5 måneder siden #3757 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Arg, Pelle nu strammer du altså garnet!

Kan du ikke være venlig, at udpege i hvilket indlæg de to rare mennesker, (Storken og Barca) ikke er saglige i deres argumentationer for deres synspunkter og holdninger? Jeg tror ikke jeg skyder helt ved siden, af når jeg siger at du vold'hader Barcelona... mmm? -Det er helt iorden, men gå efter bolden i stedet for manden.

Jeg er absolut tilhænger af, at vi har to så kompetente debattører fra det modsatte hold(;-)). De skriver sagligt, og tilfører forummet nogen nuanceret anderledes holdninger, som vi en gang imellem har godt af.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Dios, andreashn, MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3758 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: Arg, Pelle nu strammer du altså garnet!

Kan du ikke være venlig, at udpege i hvilket indlæg de to rare mennesker, (Storken og Barca) ikke er saglige i deres argumentationer for deres synspunkter og holdninger? Jeg tror ikke jeg skyder helt ved siden, af når jeg siger at du vold'hader Barcelona... mmm? -Det er helt iorden, men gå efter bolden i stedet for manden.

Jeg er absolut tilhænger af, at vi har to så kompetente debattører fra det modsatte hold(;-)). De skriver sagligt, og tilfører forummet nogen nuanceret anderledes holdninger, som vi en gang imellem har godt af.

Og derudover skal de have ros for, at gøre det klart at de holder med Barcelona!

Det er der andre, som kunne lære lidt af;) (måske ikke pt.)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3759 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Gider du da lige få tungen ud af deres røvhul, Jimmy? ;-)
Må indrømme jeg ikke gider bruge min fredag aften på at sidde og finde deciderede eksempler på det, det er bare den holdning, jeg har. Jeg er meget subjektiv omkring det her, og står nok også alene med holdningen. Beklager hvis det lyder lidt hårdt på skrift.

Vi er uenige i, hvad de to tilfører forummet, men det er også okay. Vi er dog enige i, at det kan være positivt, at have nogle herinde, som kan ryste den lille osteklokke, som vi medlemmer lever i, engang imellem. Det synes jeg bare ikke, at jeg oplever her. Oplever nærmere en "vi skal forsvare Barca for enhver pris"-attitude.

Min holdning kort fortalt: skal man bevæge sig rundt i fjendeland, skal man have lidt mere at byde ind med end normalt, da man pr. automatik starter med lidt færre point end man ellers ville (det er den bedste forklaring, jeg kan give, sorry! ;-) )
Det mener jeg ikke er tilfældet.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3760 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Gider du da lige få tungen ud af deres røvhul, Jimmy? ;-)
Må indrømme jeg ikke gider bruge min fredag aften på at sidde og finde deciderede eksempler på det, det er bare den holdning, jeg har. Jeg er meget subjektiv omkring det her, og står nok også alene med holdningen. Beklager hvis det lyder lidt hårdt på skrift.

Vi er uenige i, hvad de to tilfører forummet, men det er også okay. Vi er dog enige i, at det kan være positivt, at have nogle herinde, som kan ryste den lille osteklokke, som vi medlemmer lever i, engang imellem. Det synes jeg bare ikke, at jeg oplever her. Oplever nærmere en "vi skal forsvare Barca for enhver pris"-attitude.

Min holdning kort fortalt: skal man bevæge sig rundt i fjendeland, skal man have lidt mere at byde ind med end normalt, da man pr. automatik starter med lidt færre point end man ellers ville (det er den bedste forklaring, jeg kan give, sorry! ;-) )
Det mener jeg ikke er tilfældet.

Det var da en ualmindeligt unødvendig startkommentar til Jimmy, når du erkender at stå alene med holdningen.

Hvis ikke nogen forsvarer Barca, så vil vi da for alvor blive fanget i vores lille osteklokke. Det er forfriskende med modspil. Og jeg erindrer adskillige indlæg, hvor især Storken også har været i stand til at kritisere sit eget hold. Du må have været meget uheldig med at læse de forkerte indlæg.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JSaxtorph.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, JimmyBroe, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3761 af Pelle
Hvad har Jimmys røvslikkeri at gøre med, at jeg står alene med holdningen om Barca-fansene?? Nu skal du lige sørge for at proppe tingene i de rigtige kasser.

Og ja, jeg nævner jo netop at det er forfriskende med modspil - føler bare ikke jeg får det sagligt her.

Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3762 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Hvad har Jimmys røvslikkeri at gøre med, at jeg står alene med holdningen om Barca-fansene?? Nu skal du lige sørge for at proppe tingene i de rigtige kasser.

Og ja, jeg nævner jo netop at det er forfriskende med modspil - føler bare ikke jeg får det sagligt her.

Spørgsmålet er nok mere, hvad vi andre får af saglige indlæg fra din side af?. Indtil videre har jeg ihvertfald ikke læst et!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3763 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Hvad har Jimmys røvslikkeri at gøre med, at jeg står alene med holdningen om Barca-fansene??

Skulle vi nu ikke liiiige holde vores pæne niveau?
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3764 af JSaxtorph

Pelle skrev: Hvad har Jimmys røvslikkeri at gøre med, at jeg står alene med holdningen om Barca-fansene?? Nu skal du lige sørge for at proppe tingene i de rigtige kasser.

At der måske ikke er tale om modbydelig Barca-røvslikkeri, men simpel anerkendelse af to kompetente debattører fra fjendeland - noget som du tydeligvis ikke er i stand til at se (og fred være med det, det er også legitimt at være uenig)

Det er heller ikke super sagligt at angribe Barca og Storken så kraftigt og så ikke gide argumentere ordentligt for det gennem eksempler, fordi det er fredag aften. Så bør man måske helt undgå at indlede angrebet, hvis man holder argumentationsfri weekend.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3765 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII
Kredit til falle for at starte trenden:
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3766 af Pelle

JSaxtorph skrev:

At der måske ikke er tale om modbydelig Barca-røvslikkeri, men simpel anerkendelse af to kompetente debattører fra fjendeland - noget som du tydeligvis ikke er i stand til at se (og fred være med det, det er også legitimt at være uenig)

Det er heller ikke super sagligt at angribe Barca og Storken så kraftigt og så ikke gide argumentere ordentligt for det gennem eksempler, fordi det er fredag aften. Så bør man måske helt undgå at indlede angrebet, hvis man holder argumentationsfri weekend.

Nogle mennesker vil bare kke forstå, hvad man skriver. Jeg håber ikke du er en af dem?
Det er da pisse usagligt fra min side, at jeg ikke gider at sidde og finde eksempler. Men det er nu engang fordi jeg kommer med en komplet subjektiv holdning til deres fremtræden på forummet, og jeg udmærket ved, at jeg står alene med den. Min post var ikke til hensigt at skulle skabe en længerevarende debat, som vi er igang med nu. Ud fra mit synspunkt, kan jeg ikke se, at de - i særlig mange af deres indlæg - bidrager med andet end at forsvare Barca. Det er min holdning. Den gav jeg udtryk for. I er ikke enige. Fair nok :-) det skal ikke skille os ad.

Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3767 af Pelle

Brylle skrev:

Pelle skrev: Hvad har Jimmys røvslikkeri at gøre med, at jeg står alene med holdningen om Barca-fansene??

Skulle vi nu ikke liiiige holde vores pæne niveau?

Jo, naturligvis! :-)

Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3768 af JSaxtorph

Pelle skrev: Nogle mennesker vil bare kke forstå, hvad man skriver. Jeg håber ikke du er en af dem?
Det er da pisse usagligt fra min side, at jeg ikke gider at sidde og finde eksempler. Men det er nu engang fordi jeg kommer med en komplet subjektiv holdning til deres fremtræden på forummet, og jeg udmærket ved, at jeg står alene med den. Min post var ikke til hensigt at skulle skabe en længerevarende debat, som vi er igang med nu. Ud fra mit synspunkt, kan jeg ikke se, at de - i særlig mange af deres indlæg - bidrager med andet end at forsvare Barca. Det er min holdning. Den gav jeg udtryk for. I er ikke enige. Fair nok :-) det skal ikke skille os ad.

Nej, det er jeg ikke. Jeg synes da, jeg læser det, som du skriver. Og jeg synes, det er forfriskende med din selvindsigt/selverkendelse. Dog er det her et debatforum, som lever af komplet subjektive holdninger, der argumenteres for. Sagligheden er det, der gør, at jeg læser så meget på Madridista.dk (og ikke så meget på Facebook-siden) - så jeg kan ikke lade være med at finde det skadende for debatten, hvis du i fremtiden slynger angreb og indlæg ud og efterfølgende ikke være villig til at understøtte dem.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JSaxtorph.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum