Om vores rivaler VII
(www.madridista.dk/index.php/forum/nyhede...glade-for-jese#42753)JimmyBroe skrev: Pelle, du virker som en flinker fyr:) Hvorfor skulle debatten blive usaglig? Jeg slår ihvertfald ikke først;-)
...... Men det gjorde du:/
@Pelle
Heldigvis holder jeg mig for god til at kommentere og agere på den slags.... På et forum.:)
Vi lader din kommentar "hænge" lidt, og så kan vi jo alle sammen vurdere hvem den usaglige part er...
Jeg er her stadig XOXO
JSaxtorph skrev:
Pelle skrev: Nogle mennesker vil bare kke forstå, hvad man skriver. Jeg håber ikke du er en af dem?
Det er da pisse usagligt fra min side, at jeg ikke gider at sidde og finde eksempler. Men det er nu engang fordi jeg kommer med en komplet subjektiv holdning til deres fremtræden på forummet, og jeg udmærket ved, at jeg står alene med den. Min post var ikke til hensigt at skulle skabe en længerevarende debat, som vi er igang med nu. Ud fra mit synspunkt, kan jeg ikke se, at de - i særlig mange af deres indlæg - bidrager med andet end at forsvare Barca. Det er min holdning. Den gav jeg udtryk for. I er ikke enige. Fair nok :-) det skal ikke skille os ad.
Nej, det er jeg ikke. Jeg synes da, jeg læser det, som du skriver. Og jeg synes, det er forfriskende med din selvindsigt/selverkendelse. Dog er det her et debatforum, som lever af komplet subjektive holdninger, der argumenteres for. Sagligheden er det, der gør, at jeg læser så meget på Madridista.dk (og ikke så meget på Facebook-siden) - så jeg kan ikke lade være med at finde det skadende for debatten, hvis du i fremtiden slynger angreb og indlæg ud og efterfølgende ikke være villig til at understøtte dem.
Jamen understøttelsen ligger netop i argumentationen - og nej, den har jeg ikke tænkt mig at diskutere. Netop fordi indlægget ikke var ment som et emne, der skulle debatteres. Det er det så blevet, og det burde jeg måske have forudset. Kindhest til mig selv for den.
Min holdning giver jo mening for mig selv og den opfattelse jeg har fået af de to Barca-fans, det bliver der ikke umiddelbart ændret ved.
@Jimmy: Jeg vil gerne beklage tonen i min besked til dig. Tro det eller ej, så var den ikke ment så hårdt, som den lød - det er nu engang min måde at skrive på. Jeg burde have fulgt op med en smiley, så du kunne se, at det ikke var ment hårdt, beklager!
EDIT: Dette bliver det sidste ord for mig, så folk kan godt lægge popcornene væk nu! ;-) god weekend og god kamp imorgen! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Elustondo <3
Udligning af Messi selvfølgelig!!!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Flot spil og godt sparket ind.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det kan blive en dejlig lørdag aften.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Somos de la Real!!!
Det kan blive en dejlig lørdag aften.
Jaaaaa Griezmann!!!!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-