Om vores rivaler VII

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3745 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
@-#7-

Alves, Busquets og Alba er på ingen måde små engle, men der er en fin linje mellem "I kampens hede" og "et ønske om at skade modstanderen". I min bog er man først et dårligt menneske, når man bevidst ønsker at skade andre. Hvis en spiller smider sig ved den mindste kontakt, er det derimod et tegn på manglende integritet. Jeg siger ikke, at Bacas spillere aldrig begår dumheder, men de er aldrig decideret ondskabsfulde.

Man skal godt nok hade Barca for at omtale Pedro som værende modbydelig.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3746 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: @-#7-

Alves, Busquets og Alba er på ingen måde små engle, men der er en fin linje mellem "I kampens hede" og "et ønske om at skade modstanderen". I min bog er man først et dårligt menneske, når man bevidst ønsker at skade andre. Hvis en spiller smider sig ved den mindste kontakt, er det derimod et tegn på manglende integritet. Jeg siger ikke, at Bacas spillere aldrig begår dumheder, men de er aldrig decideret ondskabsfulde.

Der er vel heller ingen der har kaldt dem ondskabsfulde?

Næ, forfærdelige og møgirriterende (og nu også modbydelige) er nok nogle adjektiver man oftere vil støde på ;)

EDIT: @Barca

Som ingen har kaldt dem...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Jaken.
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3747 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII
^ Men ikke voldelige.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3748 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Jeg undres. Barca og Storken - hvad laver I egentlig herinde? I er tydeligvis Barca-fans, hvilket jo i sig selv er skræmmende. Men der skal vel være plads til alle.

Jeres indlæg vidner bare om, at uanset hvad der bliver skrevet om Barca, så skal i forsvare det med næb og klør, sagligt eller usagligt. Dette er et Real Madrid forum og jeg ved da godt, at der skal være plads til fans fra andre klubber. Forstår bare ikke ideen i, at i er herinde, når I absolut INTET bidrager udover at forsvare størstedelen af brugernes absolutte hadeklub?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3749 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: ^ Men ikke voldelige.

Nej, det er klart - højest filmende, overdramatiserende, verden-er-imod-os-tudende, skatteregel-omgående, banen-når-vi-har-tabt-flæbende, det-er-altid-dommenres-skyld-flæbende, transfersum-og-skattebetalings-snydende, FIFA-handelsregel-brydende og i lommerne-på-menneske-rettigheds-krænkende-kongefamilie-værende ... men sådan er der så meget ...

Og min pointe?

INGEN af de to klubber har noget som helst at lade den anden høre. Uanset hvilke englehvid opfattelse, man end måtte have af sin klub ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3750 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev: Jeg undres. Barca og Storken - hvad laver I egentlig herinde? I er tydeligvis Barca-fans, hvilket jo i sig selv er skræmmende. Men der skal vel være plads til alle.

Jeres indlæg vidner bare om, at uanset hvad der bliver skrevet om Barca, så skal i forsvare det med næb og klør, sagligt eller usagligt. Dette er et Real Madrid forum og jeg ved da godt, at der skal være plads til fans fra andre klubber. Forstår bare ikke ideen i, at i er herinde, når I absolut INTET bidrager udover at forsvare størstedelen af brugernes absolutte hadeklub?

Lad os venligst holde skæg og snot for sig.
Storken er faktisk ganske velformuleret og et fornuftigt indspark i debatten...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3751 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev:

Barça skrev: ^ Men ikke voldelige.

Nej, det er klart - højest filmende, overdramatiserende, verden-er-imod-os-tudende, skatteregel-omgående, banen-når-vi-har-tabt-flæbende, det-er-altid-dommenres-skyld-flæbende, transfersum-og-skattebetalings-snydende, FIFA-handelsregel-brydende og i lommerne-på-menneske-rettigheds-krænkende-kongefamilie-værende ... men sådan er der så meget ...

Og min pointe?

INGEN af de to klubber har noget som helst at lade den anden høre. Uanset hvilke englehvid opfattelse, man end måtte have af sin klub ...

Det får mig næsten til at tænke på når Anders Matthesen går i selvsving.. :)

¡Hala Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3752 af Pelle

DarioGomez skrev:

Pelle skrev: Jeg undres. Barca og Storken - hvad laver I egentlig herinde? I er tydeligvis Barca-fans, hvilket jo i sig selv er skræmmende. Men der skal vel være plads til alle.

Lad os venligst holde skæg og snot for sig.
Storken er faktisk ganske velformuleret og et fornuftigt indspark i debatten...

Sjovt - det er slet ikke min opfattelse.

Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3753 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: @-#7-

Jamen jeg er naturligvis også helt enig i at man ikke bevidst skal skade en modstander. Eller mennesker generelt. Det var heller ikke det jeg fandt morsomt, det var mere idéen i hvordan Pelle fandt frem til, i sit hoved, at det af alle mulige genstande var en baustasten(!) Messi skulle rammes af.

Og med hensyn til mit ordvalg, så kunne jeg ligeså godt have skrevet irriterende, frustrerende eller slet og ret træls. Men nu var det altså modbydelig jeg valgte. Lad være med at overanalysere.

Men med hensyn til hele den her diskussion, Barcelona vs. Real Madrid, der altid er igang, hele tiden, overalt. Så savner jeg en smule selvindsigt fra både Barcelonas fans og Real Madrids ditto. Og det var også derfor jeg valgte at fremhæve Pepe, Arbeloa og Di Maria, som jeg selv anser for pendant til Alves, Busquets og Alba. For hver eneste gang Barcelona får et tvivlsomt straffe eller et anelse suspekt mål, så farer en masse Real Madrid fans til tasterne og udråber dem til "UEFAlona" og andre tåbeligheder, mens man selv belejligt glemmer at Real Madrid en uge forinden (tænkt eksempel) også fik gevaldig dommerhjælp. Og den går naturligvis også den anden vej rundt.

DC19
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, MMM
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3754 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII
Det er jo direkte pinligt at diskutere om den der møg klub og deres dværge spiller på vores forum fylder så meget. PInligt
Emnet er blevet låst.
  • sramos47
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3755 af sramos47
Besvaret af sramos47 på emne Om vores rivaler VII

Pepe skrev: Det er jo direkte pinligt at diskutere om den der møg klub og deres dværge spiller på vores forum fylder så meget. PInligt

Lad os nu ikke forfalde til det niveau de holder ovre på de danske barcelona-fans pendant til dette forum. Der skal være plads til alle. Kan det ikke lade sig gøre at ignorere en person hvis man er uenig?
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3756 af Pelle

sramos47 skrev:

Pepe skrev: Det er jo direkte pinligt at diskutere om den der møg klub og deres dværge spiller på vores forum fylder så meget. PInligt

Lad os nu ikke forfalde til det niveau de holder ovre på de danske barcelona-fans pendant til dette forum. Der skal være plads til alle. Kan det ikke lade sig gøre at ignorere en person hvis man er uenig?

Ikke når de skal poppe op hver eneste gang, der bliver skrevet noget grimt om Barca. Det er jo ikke kun nu - det er HVER gang. Samtidig skal man også stå model til diverse stikpiller om vores spillere. Hvis jeg vil læse den slags bræk, kunne jeg lave en bruger på Barcas forum! Hvis man skal være her som debattør og modstander af 99% af brugerens hold, kan man i det mindste fremstå saglig og objektiv. Jeg ser dem ikke være nogle af delene. Ergo er det overflødigt bras, som mine sarte øjne skal beskue når jeg logger ind for at få mit kærligheds-fix til Real!

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum