Om vores rivaler VII
Derudover tramper RM ikke ligefrem på de svageste med Fundación Real Madrid, ligesom RM også stiller op til velgørenhedskampe.
Det som forhåbentlig pisser enhver Madrid-fan af, er at en argentinsk træner skider på klubben, forretningen og velgørenheden, ved at nævne Bales pris i samme åndedrag som han nævner fattigdom. Han stiller spørgsmålstegn ved madridismoen, når han ignorerer det gode RM gør. Man kan kun gisne om hvorfor. Var det så vigtigt for ham, at Barca fik Neymar billigere, end Madrid fik Bale? Var det virkelig vigtigt nok til, at en så eksponeret repræsentant for Barcelona var nødt til at trampe på et begreb, som for os er lige så vigtigt som 'més que un club', er for Barcelonas fans?
Det skete ikke så længe efter, at Mou var skiftet til Chelsea, en mand som Barca kritiserede for at opildne til konflikt, og så træder en ny træner på noget af det vigtigste vi har. Det er fandme en god start han fik... Det er fint nok, at fans driller hinanden, men det Tata gjorde var uden respekt for RMs arbejde, og det kan vel knap kategoriseres som drilleri, når det kommer fra ham.
Nu vender den, og karma er en hævnsyg kælling, som vil jage Tata og den dobbeltmoral, der tilsyneladende eksisterer i Barcelona, som den fucking mare hun er, og jeg vil nyde hele forløbet.
Hvis jeg var dig, så ville jeg sætte mig ind i tingene. Jeg tror, at Barcelona gør, hvad de skal, men samtidig tror jeg også, at der har været ekstra aftaler, som er lidt for lyssky. Hele verdens dyreste spiller-debatten er i øjeblikket en hån mod Tata, og det har intet at gøre med, at Bale kan risikere at floppe.
- Pepe
- Gæst
-
Helt enige med dig BBB ;).BBB skrev: Forretningen i Madrid er god. Ingen (eller meget få) bekymrer sig om, at Bale skulle være verdens dyreste. Vi er vant til at købe dyrt, men vi vil gerne have orden internt, så derfor går historien på, at Ronaldo er vores dyreste spiller. Det gør ham åbenbart glad, og hvis Bale er ligeglad, så er det helt fint for os, at forsikre Bale for et par millioner mindre end, hvad han reelt har kostet. Vi er ligeglade med om Bale eller Ronaldo er verdens dyreste, for vi har vores på det rene.
Derudover tramper RM ikke ligefrem på de svageste med Fundación Real Madrid, ligesom RM også stiller op til velgørenhedskampe.
Det som forhåbentlig pisser enhver Madrid-fan af, er at en argentinsk træner skider på klubben, forretningen og velgørenheden, ved at nævne Bales pris i samme åndedrag som han nævner fattigdom. Han stiller spørgsmålstegn ved madridismoen, når han ignorerer det gode RM gør. Man kan kun gisne om hvorfor. Var det så vigtigt for ham, at Barca fik Neymar billigere, end Madrid fik Bale? Var det virkelig vigtigt nok til, at en så eksponeret repræsentant for Barcelona var nødt til at trampe på et begreb, som for os er lige så vigtigt som 'més que un club', er for Barcelonas fans?
Det skete ikke så længe efter, at Mou var skiftet til Chelsea, en mand som Barca kritiserede for at opildne til konflikt, og så træder en ny træner på noget af det vigtigste vi har. Det er fandme en god start han fik... Det er fint nok, at fans driller hinanden, men det Tata gjorde var uden respekt for RMs arbejde, og det kan vel knap kategoriseres som drilleri, når det kommer fra ham.
Nu vender den, og karma er en hævnsyg kælling, som vil jage Tata og den dobbeltmoral, der tilsyneladende eksisterer i Barcelona, som den fucking mare hun er, og jeg vil nyde hele forløbet.
Hvis jeg var dig, så ville jeg sætte mig ind i tingene. Jeg tror, at Barcelona gør, hvad de skal, men samtidig tror jeg også, at der har været ekstra aftaler, som er lidt for lyssky. Hele verdens dyreste spiller-debatten er i øjeblikket en hån mod Tata, og det har intet at gøre med, at Bale kan risikere at floppe.
Den klub stinker hele vejen rundt, et andet ord for dobbeltmoralsk må være (Fc barcelona).
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Barça skrev: Synes det er meeeget tidligt at begynde at konkludere om Neymar er verdens dyreste spiller, når den sag langt fra er afsluttet. Jeg gider ikke engang sætte mig ind i sagen hvis jeg skal være helt ærlig. Hvis jeg læser det fra en pro-Barca side får de det fremstillet som om at Barcelona gør det eneste rigtige. FC Barcelona har selv været ude at sige at vi fans ikke har noget at frygte. Kommer man herind (og jeg tør slet ikke tænke på hvad der venter på bold.dk) får i det fremstillet som om at det hele er en katastrofe.
... Hvad vi dog kan konkludere er at "verdens dyreste spiller" kun er negativt hvis man flopper. Ronaldo har på den front været sin pris værd, og når i nu sidder og skubber 'æren' over på Neymar må det være fordi i selv er skuffede over at Bale ikke har gjort det bedre, alt i mens Neymar til en billigere pris har gjort det... tør jeg sige bedre herinde? Næh, for det er ikke den diskussion vi skal have. Så lad os sige "lige godt". Og skal man kigge på Bale's præstationer so far kontra Ronaldo's første sæson i din hvide trøje, så må man som Madridista nok være en smule ærgerlig over at Bale ikke har gjort det bedre. Oooooog jeg ved godt at i kan finde statistikker der viser et godkendt antal mål og assists, men det ændrer jo ikke på at størstedelen af Madridistaerne sidder med en halvskuffende følelse når det kommer til Bale. Og hvis i ikke gør, så er det sådan set også fint, og hvem ved? De næste 3 måneder er han måske afgørende for at i står i en CL finale og løfter La Decima og Ligaen, og så lever han alligevel op til forventingerne. Hvad vil jeg frem til? Jeg vil bare frem til at hvis vi antager at Neymar ender med at koste what Siempre said, som nok er det udgangspunkt i har uanset argumenter, så er det først en skuffelse når man har haft tid til at vurdere spillerens præstationer. Pt. står Neymar med nogle afgørende mål og assists mod Atletico, Madrid og City som for mig vægter meget, og hvis han kan fortsætte de gode takter, og begynde at vinde værdifulde titler med Barca, så er "verdens dyreste spiller" prædikatet ikke længere noget negativt.
Og så lige en lille hilsen til ham der siger at det er dumt at give så mange penge for en 22-årig brasser der få uger senere blev Turneringens spiller ved Confederations, når han jo kun havde et år tilbage af sin kontrakt. Der er et aspekt der hedder loyalitet. Neymar havde 100% forlænget, for hvorfor skulle han smutte gratis fra en klub der har givet ham så meget? Det er også derfor spillere bliver ved med at forlænge, da det vil stille dem i et rigtigt dårligt og uværdigt lys hvis de ikke gjorde, de er jo glade for den klub de spiller i på trods af interessen fra større klubber. Så skal man også huske at interessen for Neymar var fra de rigeste klubber, så om han havde haft 1 eller 5 år tilbage havde ikke haft nogen betydning når han kun var 21. Selvom han var uprøvet i Europa så havde han stadig brillieret for landsholdet.
Bottum line is... Lad os se hvad fremtiden bringer :)
Du fanger den meget godt, du fanger bare overhovedet ikke pointen.
Real Madrid er ikke, har aldrig været og vil aldrig blive, kede af at hente verdens dyreste fodboldspiller. Derfor er det ikke noget som provokerer os fans, tværtimod er det en del af storheden ved verdens mægtigste klub, at vi kan hente de bedste - og dyreste - spillere i verden.
Det provokerer derimod Barca-fans, fordi klubben konstant sætter sig over resten af fodboldverdenen, ved at holde sig for gode til at give høje beløb og presse priserne. Derfor bliver det netop tragikomisk, når klubben alligevel deltager i kapløbet og betaler skyhøje priser for spillere. Siger man a, må man også sige b. Barcelona er gode til at fremhæve sig selv som bedre end andre, men når alt kommer til alt, så står man ikke ved sine egne ord.
Hvad Neymars pris angår. Så betalte man overpris - nøjagtig som Madrid har gjort det med både Modric, Illarra og Bale i øvrigt. Man skal dog ikke fortælle mig, at prisen for Neymar ikke var for høj. Spilleren havde ét år tilbage af sin kontrakt, hvorfor man burde have forhandlet en langt mere favorabel pris hjem. Herefter beskytter man sig bag ord, som 'han havde alligevel forlænget, da Neymar skyldte Santos alt.' Tjah, havde han nu også det? Hvis han skyldte klubben så meget, hvorfor var det så væsentligt at pengene skulle i faderen og ikke klubbens lommer? Hvorfor stilte Barcelona sig ikke i en situation, hvor man afventede om Neymar rent faktisk forlængede? Hvis han gjorde det, så kunne man jo altid betale prisen bagefter, den kunne næppe blive højere.
Det er dårligt købmandskab og helvedes pinligt. Det har indtil nu kostet jer en præsident, hvorfor forsvare hans sag? Det er simpelthen for dumt.
@BBB
Man skulle tro at Tata vil overgå Pep i hykleriet med hans tidligere udtalelser. Han er i hvert fald godt på vej!!
NDR skrev: Jeg hader Barcelona, og elsker Real Madrid, og så vil jeg så også lige nævne...hold da kæft hvor spillede Sociedad godt imod Bøsselona den anden aften, måske en af de fedeste kampe i nyere tid.
Hader klubben mindst liegså meget som dig men kan vi ikke undgå od som bøsselona?
NDR skrev: Jeg hader Barcelona, og elsker Real Madrid, og så vil jeg så også lige nævne...hold da kæft hvor spillede Sociedad godt imod Bøsselona den anden aften, måske en af de fedeste kampe i nyere tid.
Ja undskyld jeg siger det, men det er folk som dig der kan ødelægge enhver eventuel saglig diskussion.
Bøsselona, UEFAlona osv.. De udtryk skal dø og forsvinde langt ud af den her verden. Sammen med udtrykket "en sejr for fodbolden" i øvrigt.
EDIT: Men ellers er jeg enig, Real Sociedad spillede en super kamp.
DC19
- Pepe
- Gæst
-
- Pepe
- Gæst
-
Det er jo helt amatør agtigt det som Barcelona har gang i , ingen respekt for loven, dommer, modstander, andre klubber, eller nogen overhovedet. PINLIGT.
Pepe skrev: as.com/diarioas/2014/02/25/english/1393343657_248823.html
Det er jo helt amatør agtigt det som Barcelona har gang i , ingen respekt for loven, dommer, modstander, andre klubber, eller nogen overhovedet. PINLIGT.
Oh gud, kan vi ikke lige huske vores egen historie med dommere, modstandere, andre klubber og gud og hver mand inden helligheden tager helt over? Det begynder sgu mest af alt at ligne Barca fans...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
MMM skrev:
Pepe skrev: as.com/diarioas/2014/02/25/english/1393343657_248823.html
Oh gud, kan vi ikke lige huske vores egen historie med dommere, modstandere, andre klubber og gud og hver mand inden helligheden tager helt over? Det begynder sgu mest af alt at ligne Barca fans...
Jeg synes ellers det hele toppede, da svadaen kom fra brugeren 'Pepe'.......