Om vores rivaler VII
Siempre Madrid skrev: Chelsea er ved at finde plads til Varane. Først solgte man David Luiz til Paris SG og nu er Ivanovic på vej samme vej for 18,5 millioner €.
Det åbner vel så også op for et salg af Marquinhos til Barcelona?
Ivanovic er primært blevet brugt som højre back i Chelsea og han er ret beset den eneste højre back i truppen, udover Azpilicueta, som kan spille i begge sider, så det er nok nærmere en ny back de skal ud og finde som erstatning for serberen.
Og det åbner nærmere op for, at Van der Wiel eller Jallet forlader PSG. Formentlig førstnævnte. Endvidere, så forlader Alex formentlig PSG før Marquinhos gør det.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El_Juan skrev:
Siempre Madrid skrev: Chelsea er ved at finde plads til Varane. Først solgte man David Luiz til Paris SG og nu er Ivanovic på vej samme vej for 18,5 millioner €.
Det åbner vel så også op for et salg af Marquinhos til Barcelona?
Ivanovic er primært blevet brugt som højre back i Chelsea og han er ret beset den eneste højre back i truppen, udover Azpilicueta, som kan spille i begge sider, så det er nok nærmere en ny back de skal ud og finde som erstatning for serberen.
Og det åbner nærmere op for, at Van der Wiel eller Jallet forlader PSG. Formentlig førstnævnte. Endvidere, så forlader Alex formentlig PSG før Marquinhos gør det.
Ja, Aléx ryger til Milan, som sender Mexés den anden vej, lader det til.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det med Higuaín baserer sig udelukkende på en antagelse og beskrivelse af en profil, der kunne matche FC Barcelonas ønsker. Jeg er ikke stødt på noget sted, hvor Barcelona udtaler, at de vil have ham ... ligesom jeg har svært ved at forestille mig, at Higuaín rent faktisk er interesseret i at skifte tilbage til Spanien.
Han er elsket i Napoli og hans personlighed har behov for at blive værdsat. I Barcelona er der mange andre store stjerner, og han vil han givetvist blive henvist til en mindre 'vigtig' plads i truppen, ligesom i Madrid, og det bekommer han givetvist ikke godt.
Så det rygte har, som jeg ser det, absolut intet på sig andet end journalist, der har leget med mulige angrebsindkøb, der teoretisk set kan forstærke Barcelona. I samme kategori kan I så i øvrigt smide Peter Crouch, Nicklas Bendtner og Abdul Sule ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Her har de spanske skattemyndigheder konkluderet, at Barcelona begik skattefusk for mere end 9 millioner € i forbindelse med handlen.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: Så er der nyt i Barcelonas skattesag vedr. Neymar.
Her har de spanske skattemyndigheder konkluderet, at Barcelona begik skattefusk for mere end 9 millioner € i forbindelse med handlen.
Lars Løkke, er det dig?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Lars Løkke, er det dig?
Hahahah
Stop med at snakke om Barca. Har hørt de er den mest sympatiske klub der findes og aldrig snyder!
- Kaspercristiano
- Gæst
-
SR4 skrev:
Stop med at snakke om Barca. Har hørt de er den mest sympatiske klub der findes og aldrig snyder!
De vil væk fra Florentino Perez og Aznar. De flytter snart til den franske liga anyway.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Juanfran (tidligere Real Madrid Castilla) er på blokken i Valencia, Genoa og Marseille.
Málaga vil leje Luis Alberto i Liverpool.
Chelsea holder øje med Swanseas Wilfried Bony, men er afskrækket af prisen på 30 millioner €.
Paris SG vil hente Eden Hazard for 75 millioner €. Han vil gå en årsløn på 15 millioner € og en kontrakt af 5 års varighed.
Atlético Madrid er angiveligt nået til enighed med Granada om købet af Siqueira, som også var et varmt emne i Real Madrid.
Chelsea ventes at offentliggøre købet af Diego Costa i slutningen af denne uge. Atlético Madrid får 43 millioner €.
Mario Suárez er en af de mulige afløsere for Cambiasso i Inter.
Så gerne lidt dollars i madrid banken :)
Vi får lov (eller vælger) at beholde Varane.
Slipper for ulideligt ringe Morata - jeg er stort set ligeglad med prisen.
Køber en dygtig backup til Benzema.
Det er mit drømmescenarie, når det kommer til sommerens transfer. Lad os nu bare beholde den kvalitet, vi har - og så forstærke os på de pladser, hvor vi har en mangel.
EDIT: Og med det sagt, er det den fuldstændig forkerte tråd, jeg poster i. Sorry! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."