Om vores rivaler VII

12 år 2 måneder siden #4909 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Så skulle den være god nok

Diego Costa: Atletico Madrid striker passes Chelsea medical
www.bbc.com/sport/0/football/27704137

Hele historien (fra MARCA, Sky Sports, AS og Bleacherreport):

Diego Costa fit for Chelsea deal.

Reports are claiming that Atlético Madrid striker Diego Costa has passed a medical at Chelsea. Costa has reportedly been Chelsea manager Jose Mourinho's No.1 summer target to boost his strike-force and the Spain international is now closing in on a proposed £32million move to Stamford Bridge.

The Guardian and BBC: Chelsea have paid Diego Costa buy-out clause.

Diego Costa has reportedly passed his medical at Chelsea.

Ydermere ser Filipe Luís og Tiago ud til at følge Diego Costa fra Atlético Madrid til Chelsea. Filipe Luís (25 mio. €) som erstatning for Ashley Cole og Tiago (fri transfer), der tidligere har spillet for Chelsea, som erstatning for Frank Lampard.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4910 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Ydermere ser Filipe Luís og Tiago ud til at følge Diego Costa fra Atlético Madrid til Chelsea. Filipe Luís (25 mio. €) som erstatning for Ashley Cole og Tiago (fri transfer), der tidligere har spillet for Chelsea, som erstatning for Frank Lampard

Jeg tror ikke på den med Filipe Luís til Chelsea. Det kan godt være, at Chelsea mangler en afløser for Ashley Cole, men jeg kan garanterer dig for, at det ikke bliver Filipe, selvom han har været sæsonens bedste venstre back. For 25 mio. euro eller en smule mere kan de få Luke Shaw, som ikke bare er englænder (man skal have et vis antal englænder i sin trup i Premier League), men også teenager (han bliver 19 år til juli måned). Derudover er det ingen hemmelighed, at han er Chelsea fan.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4911 af El_Juan

Inspektøren skrev: Jeg tror ikke på den med Filipe Luís til Chelsea. Det kan godt være, at Chelsea mangler en afløser for Ashley Cole, men jeg kan garanterer dig for, at det ikke bliver Filipe, selvom han har været sæsonens bedste venstre back. For 25 mio. euro eller en smule mere kan de få Luke Shaw, som ikke bare er englænder (man skal have et vis antal englænder i sin trup i Premier League), men også teenager (han bliver 19 år til juli måned). Derudover er det ingen hemmelighed, at han er Chelsea fan.

Det kunne ikke være mere forkert. Det er ingen hemmelighed, at prisen på de engelske spillere - de unge isærdeleshed - er dyrere end udenlandske spillere, hvorfor Filipe Luís vil være et billigere alternativ end Luke Shaw, endda selv om Chelsea må betale Filipe Luís' frikøbsklausul på 25 mio. €. Southampton kræver som udgangspunkt 30 mio. £ (37 mio. €) for Shaw og om end den pris selvfølgelig kan forhandles ned, så bliver det ikke billigere end Filipe Luís i sidste ende. Hvorfor tror du de engelske klubber oftest kigger væk fra det engelske marked og mod det udenlandske i stedet?

Et andet eksempel er Alberto Moreno, hvor der tales om en endnu billigere pris. Seneste pris der er nævnt på rygtebørsen for ham er 22 mio. €. Det er stadig billigere end Shaw. Selv hvis det "blot" er Morenos frikøbsklausul på omkring 30 mio. €.

Du kan garante nok så meget. Der er formentlig en grund til, at Filipe Luís nævnes i pressen i forbindelse med Chelsea og ikke Luke Shaw (i hvert fald ikke i samme grad), så dit belæg for ligefrem at garante, at det ikke sker, er trukket ud af den blå luft.

Det kunne i øvrigt ikke gøres med simpelt end med Filipe Luís. Chelsea skal "bare trykke" på en knap og aktivere frikøbsklausulen og så er det egentlig op til spilleren selv, om han vil afsted eller blive. Atlético modtager med kyshånd de 65 mio. €, som de kan få for Diego Costa og Filipe Luís. Og hvis de kun skal af med de 10 af dem, for at sikre sig Siquiera, som erstatning for Filipe Luís, så er det lige til at overkomme.

Vi får se hvordan det går ;-)

(... og så er det forresten fløjtende ligegyldigt, om Shaw er Chelsea-fan eller ej. Det betaler på ingen måde et skifte.)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, MMM
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4912 af Inspektøren

El_Juan skrev:

Inspektøren skrev: Jeg tror ikke på den med Filipe Luís til Chelsea. Det kan godt være, at Chelsea mangler en afløser for Ashley Cole, men jeg kan garanterer dig for, at det ikke bliver Filipe, selvom han har været sæsonens bedste venstre back. For 25 mio. euro eller en smule mere kan de få Luke Shaw, som ikke bare er englænder (man skal have et vis antal englænder i sin trup i Premier League), men også teenager (han bliver 19 år til juli måned). Derudover er det ingen hemmelighed, at han er Chelsea fan.

Det kunne ikke være mere forkert. Det er ingen hemmelighed, at prisen på de engelske spillere - de unge isærdeleshed - er dyrere end udenlandske spillere, hvorfor Filipe Luís vil være et billigere alternativ end Luke Shaw, endda selv om Chelsea må betale Filipe Luís' frikøbsklausul på 25 mio. €. Southampton kræver som udgangspunkt 30 mio. £ (37 mio. €) for Shaw og om end den pris selvfølgelig kan forhandles ned, så bliver det ikke billigere end Filipe Luís i sidste ende. Hvorfor tror du de engelske klubber oftest kigger væk fra det engelske marked og mod det udenlandske i stedet?

Et andet eksempel er Alberto Moreno, hvor der tales om en endnu billigere pris. Seneste pris der er nævnt på rygtebørsen for ham er 22 mio. €. Det er stadig billigere end Shaw. Selv hvis det "blot" er Morenos frikøbsklausul på omkring 30 mio. €.

Du kan garante nok så meget. Der er formentlig en grund til, at Filipe Luís nævnes i pressen i forbindelse med Chelsea og ikke Luke Shaw (i hvert fald ikke i samme grad), så dit belæg for ligefrem at garante, at det ikke sker, er trukket ud af den blå luft.

Det kunne i øvrigt ikke gøres med simpelt end med Filipe Luís. Chelsea skal "bare trykke" på en knap og aktivere frikøbsklausulen og så er det egentlig op til spilleren selv, om han vil afsted eller blive. Atlético modtager med kyshånd de 65 mio. €, som de kan få for Diego Costa og Filipe Luís. Og hvis de kun skal af med de 10 af dem, for at sikre sig Siquiera, som erstatning for Filipe Luís, så er det lige til at overkomme.

Vi får se hvordan det går ;-)

(... og så er det forresten fløjtende ligegyldigt, om Shaw er Chelsea-fan eller ej. Det betaler på ingen måde et skifte.)

Filipe Luís er en kortsigtet løsning, hvorfor jeg tror, at skiftet ikke kommer til at finde sted. Som moderne wing-back, er det afgørende, at man er hurtig. Filipe Luís bliver 29 til august. Det vil altså sige, at han maksimalt kan spille på positionen, i en topklub som Chelsea, i 2-4 år. Derefter skal de igen investere i en ny dyr venstre back. Hvorfor ikke bare slå fluen én gang med et "lidt større" (+5-8 mio. euro) smæk, end at slå to gange, bare meget dyrere (50-60 mio. euro)?

Og så glemte jeg vist også at sige, at Shaw, allerede på nuværende tidspunkt (som 19 årige!), er god nok for Chelsea. Det er en langsigtet løsning for de næste minimum 12 år.

De går helt sikkert efter Shaw. Andet ville være stupidity.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4913 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

Ydermere ser Filipe Luís og Tiago ud til at følge Diego Costa fra Atlético Madrid til Chelsea. Filipe Luís (25 mio. €) som erstatning for Ashley Cole og Tiago (fri transfer), der tidligere har spillet for Chelsea, som erstatning for Frank Lampard

Jeg tror ikke på den med Filipe Luís til Chelsea. Det kan godt være, at Chelsea mangler en afløser for Ashley Cole, men jeg kan garanterer dig for, at det ikke bliver Filipe, selvom han har været sæsonens bedste venstre back. For 25 mio. euro eller en smule mere kan de få Luke Shaw, som ikke bare er englænder (man skal have et vis antal englænder i sin trup i Premier League), men også teenager (han bliver 19 år til juli måned). Derudover er det ingen hemmelighed, at han er Chelsea fan.

Foruden Juans saglige argumenter og Chelseas manglende lyst til at ende i en budkrig med United der strækker sig sommeren over eller i det mindste indtil Southampton får en ny manager, så er Shaw hverken repræsenteret eller delvis ejet af Jorge Medes. Så der kan han ikke konkurre med Luis ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4914 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev: Filipe Luís er en kortsigtet løsning, hvorfor jeg tror, at skiftet ikke kommer til at finde sted. Som moderne wing-back, er det afgørende, at man er hurtig. Filipe Luís bliver 29 til august. Det vil altså sige, at han maksimalt kan spille på positionen, i en topklub som Chelsea, i 2-4 år. Derefter skal de igen investere i en ny dyr venstre back. Hvorfor ikke bare slå fluen én gang med et "lidt større" (+5-8 mio. euro) smæk, end at slå to gange, bare meget dyrere (50-60 mio. euro)?

Og så glemte jeg vist også at sige, at Shaw, allerede på nuværende tidspunkt (som 19 årige!), er god nok for Chelsea. Det er en langsigtet løsning for de næste minimum 12 år.

Der er flere grunde til, at det ville give mening for Chelsea at købe Filipe Luis i stedet for Shaw.

Luke Shaw har spillet en udemærket sæson for et midterhold i PL. Godt nok er det imponerende for en 19-årig, men det kan slet ikke måle sig med Filipe Luis' præstationer gennem en længere årrække i spansk fodbold. Manden var en af stjernerner på et hold, der vandt det spanske mesterskab og var milimeter fra at vinde CL. Han er altså lang mere erfaren og mere etableret. Man kan være mere eller mindre sikker på, at Filipe Luis vil være rigtig god de næste 3-4 år, hvorimod risikoen med Shaw er betydeligt større.

Derudover så er der prisen. Måske er Chelsea for en gangs skyld fornuftige og nægter at betale den håbløse overpris, som der er på unge engelske spillere. 37 mio € er meget for en venstreback, specielt når manden ikke er mere etableret. Chelseas hold vil være stærkere med Filipe end Shaw i næste sæson, og de ville formentlig heller ikke have brug for Ashley Cole og hans enorme løn.

På trods af disse argumenter, så ved jeg ikke, om jeg mener, at Shaw eller Filipe Luis ville være den bedste signing for Chelsea, men det er på ingen måde idiotisk at tage diskussionen op.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4915 af El_Juan

Inspektøren skrev: Filipe Luís er en kortsigtet løsning, hvorfor jeg tror, at skiftet ikke kommer til at finde sted. Som moderne wing-back, er det afgørende, at man er hurtig. Filipe Luís bliver 29 til august. Det vil altså sige, at han maksimalt kan spille på positionen, i en topklub som Chelsea, i 2-4 år. Derefter skal de igen investere i en ny dyr venstre back. Hvorfor ikke bare slå fluen én gang med et "lidt større" (+5-8 mio. euro) smæk, end at slå to gange, bare meget dyrere (50-60 mio. euro)?

En kortsigtet løsning - det er vel som man ser på det. Filipe Luís er 28 år. Han fylder 29 til august, som du selv nævner. Han er på toppen af sin karriere lige nu. Og Mourinho mangler ikke en spiller til fremtiden, men en her-og-nu-løsning. En der, med erfaring og stabilitet, kan træde direkte ind på holdet og samtidig ved hvad det vil sige, at skulle præstere på højeste niveau. I øvrigt er Cole fem år ældre og han har været i klubben siden 2006. Hvorfor skulle Filipe ikke kunne holde til han er 33? Jeg tror Mourinho vil være ganske tilfreds, hvis han "blot" skal bruge 25 mio. € på en spiller, som han ved er erfaren, stabil og driftsikker, og samtidig kan holde niveau i tre, fire år endnu. En spiller som kan gå direkte ind på holdet og præstere her og nu.

Det er en typisk Mourinho-handel, ikke alene for fodbold-manden Mourinho, men ligeledes for købmanden Mourinho. Ikke blot fordi Filipe Luís i højere grad er en typisk Mourinho-spiller end Luke Shaw, men ligeledes af flere andre grunde. 1) Mourinho tænker ikke videre langsigtet. 2) Mourinho betaler ikke mere end højest nødvendigt for en spiller. 3) Mourinho har ikke ligefrem for vane, at vælge ungdommen fremfor rutinen og driftsikkerheden, med mindre han kan hente ungdommens kvalitet til forholdsvis billige penge (spillere som Varane, Özil og Zouma er glimrende eksempler). Og fordi Mourinho ikke er typen, der - som du siger - slår fluen med ét smæk på den måde. Den handler om at skabe resultater og vinde. Her og nu.

Nu synes jeg for så vidt både MMM og jeg har givet nogle ganske gode argumenter. Især ligeledes det faktum, at Jorge Mendes er Filipe Luís' agent (noget jeg selv lige havde overset - tak MMM!), i øvrigt akkurat som han er Diego Costas (og José Mourinhos) agent. Det ligger lige til højrebenet med Filipe Luís. Af adskillige og nævnte grunde. Det er ikke tilfældet med Luke Shaw. 30 mio. £ for Shaw er på ingen måde en typisk Mourinho-handel. Det burde en Real Madrid-tilhænger i øvrigt kende Mou godt nok til at vide.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4916 af Inspektøren

El_Juan skrev:

En kortsigtet løsning - det er vel som man ser på det. Filipe Luís er 28 år. Han fylder 29 til august, som du selv nævner. Han er på toppen af sin karriere lige nu. Og Mourinho mangler ikke en spiller til fremtiden, men en her-og-nu-løsning. En der, med erfaring og stabilitet, kan træde direkte ind på holdet og samtidig ved hvad det vil sige, at skulle præstere på højeste niveau. I øvrigt er Cole fem år ældre og han har været i klubben siden 2006. Hvorfor skulle Filipe ikke kunne holde til han er 33? Jeg tror Mourinho vil være ganske tilfreds, hvis han "blot" skal bruge 25 mio. € på en spiller, som han ved er erfaren, stabil og driftsikker, og samtidig kan holde niveau i tre, fire år endnu. En spiller som kan gå direkte ind på holdet og præstere her og nu.

Det er en typisk Mourinho-handel, ikke alene for fodbold-manden Mourinho, men ligeledes for købmanden Mourinho. Ikke blot fordi Filipe Luís i højere grad er en typisk Mourinho-spiller end Luke Shaw, men ligeledes af flere andre grunde. 1) Mourinho tænker ikke videre langsigtet. 2) Mourinho betaler ikke mere end højest nødvendigt for en spiller. 3) Mourinho har ikke ligefrem for vane, at vælge ungdommen fremfor rutinen og driftsikkerheden, med mindre han kan hente ungdommens kvalitet til forholdsvis billige penge (spillere som Varane, Özil og Zouma er glimrende eksempler). Og fordi Mourinho ikke er typen, der - som du siger - slår fluen med ét smæk på den måde. Den handler om at skabe resultater og vinde. Her og nu.

Nu synes jeg for så vidt både MMM og jeg har givet nogle ganske gode argumenter. Især ligeledes det faktum, at Jorge Mendes er Filipe Luís' agent (noget jeg selv lige havde overset - tak MMM!), i øvrigt akkurat som han er Diego Costas (og José Mourinhos) agent. Det ligger lige til højrebenet med Filipe Luís. Af adskillige og nævnte grunde. Det er ikke tilfældet med Luke Shaw. 30 mio. £ for Shaw er på ingen måde en typisk Mourinho-handel. Det burde en Real Madrid-tilhænger i øvrigt kende Mou godt nok til at vide.

Tiderne har ændret sig. Man kan se et tydeligt mønster i Chelsea nye transferstrategi. Siden transfervinduet, fra efter 11/12 sæsonen, har de arbejdet målrettet på at overholde de nye FFP. regler. Det ses tydeligt ved de gode handler (salg) de har lavet: Luiz til PSG for 50 mio. euro, Mata til Manchester United for 45 mio. euro og Kevin De Bruyne til Wolfspurg for 25 mio. euro. Deres indkøb har primært været unge talentfulde spillere: Oscar, Hazard, Courtois, Kalas, Matic, Zouma, De Bruyne (nu solgt), Lukaku, Wilian og Azpi. Derfor tror jeg også, at de vælger at satse på Shaw i stedet for Filipe.

Så er der også en hel anden ting. Tror I Filipe vil til Chelsea? Atletico er nu forsvarende spanske mestre og var 2 minutter fra at vinde Champions League finalen. Derudover er stemningen i klubben fantastisk. De har en træner, som samtlige af deres spillere tilbeder, som om han var en gud. Hvis Luís mener, at han har fundet lykken i Atletico, så tror jeg ikke, han gider at skifte. Mourinho har også haft sine kontroverser med Germán Burgos og co.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4917 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

El_Juan skrev:

Tiderne har ændret sig. Man kan se et tydeligt mønster i Chelsea nye transferstrategi. Siden transfervinduet, fra efter 11/12 sæsonen, har de arbejdet målrettet på at overholde de nye FFP. regler. Det ses tydeligt ved de gode handler (salg) de har lavet: Luiz til PSG for 50 mio. euro, Mata til Manchester United for 45 mio. euro og Kevin De Bruyne til Wolfspurg for 25 mio. euro. Deres indkøb har primært været unge talentfulde spillere: Oscar, Hazard, Courtois, Kalas, Matic, Zouma, De Bruyne (nu solgt), Lukaku, Wilian og Azpi. Derfor tror jeg også, at de vælger at satse på Shaw i stedet for Filipe.

Så er der også en hel anden ting. Tror I Filipe vil til Chelsea? Atletico er nu forsvarende spanske mestre og var 2 minutter fra at vinde Champions League finalen. Derudover er stemningen i klubben fantastisk. De har en træner, som samtlige af deres spillere tilbeder, som om han var en gud. Hvis Luís mener, at han har fundet lykken i Atletico, så tror jeg ikke, han gider at skifte. Mourinho har også haft sine kontroverser med Germán Burgos og co.

Og alligevel er Diego Costa på plads lige om lidt i Chelsea. Alt andet lige vil Chelsea være tættere på titler end Atlético Madrid i den kommende sæson og så lønner de vel stadig lige det bedre end Atlético Madrid er i stand til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4918 af MMM

@El_Juan If El Confidencial, der sædvanligvis har gode kilder i Gestifute og omegn, så har Medes, på vegne af Abrahamovich, tilbudt Atleti €50 m for Costa og Luís. Det er en del under Luís klausul og jeg tror ikke han ryger helt så billigt, men som Gil bekræftede i sidste uge, så er 33% af Costas rettigheder ejet af en investeringsfond, antageligvis Doyen, der er delvist kontrolleret af Mendes og som ejer andele af adskillige andre Atleti spillere, så forhandlingerne har mange elementer, der handler om mere end bare det sportslige og det lader ikke til, at Atleti vil presse på for at få udløst Luís klausul.

Og for fuldstændighedens skyld - Tiago, der også rygtes til Chelsea, dog på en Bosman, er naturligvis også repræsenteret af Mendes.

For Chelsea giver det også mening - efter Mous dispositioner på transfermarkedet både i løbet af sæsonen og allerede denne sommer, så har han ikke tid til at vente på potentiale. Hvis han ikke vinder noget stort næste sæson, så ryger han på porten.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4919 af MMM
Pique til VdB her til aften, fanget af spanske tv-kameraer: "Cesc har fortalt mig af aftalen er indgået, han bliver solgt for €33 mil." Hvem han bliver solgt til melder historien ikke noget om.

e. videoen: www.rtve.es/deportes/20140604/pique-somo...voritos/948450.shtml
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4920 af El_Juan

Inspektøren skrev: Tiderne har ændret sig. Man kan se et tydeligt mønster i Chelsea nye transferstrategi. Siden transfervinduet, fra efter 11/12 sæsonen, har de arbejdet målrettet på at overholde de nye FFP. regler. Det ses tydeligt ved de gode handler (salg) de har lavet: Luiz til PSG for 50 mio. euro, Mata til Manchester United for 45 mio. euro og Kevin De Bruyne til Wolfspurg for 25 mio. euro. Deres indkøb har primært været unge talentfulde spillere: Oscar, Hazard, Courtois, Kalas, Matic, Zouma, De Bruyne (nu solgt), Lukaku, Wilian og Azpi. Derfor tror jeg også, at de vælger at satse på Shaw i stedet for Filipe.

Helt ærligt. Nu famler du bare i blinde. Du siger, at tiderne har ændret og der er sket en tydelig forandring i Chelseas transferstrategi. Uden at tage højde for, at Mourinho vendte tilbage sidste sommer og kun tre af de spillere du nævner, er rent faktisk hentet af Mourinho. Hverken De Bruyne, Luiz eller Mata er Mourinhos indkøb, men det er til gengæld ham, der har skillet sig af med dem alle tre, endda til overpris. Lige præcis i tråd med det, som det jeg tidligere beskrev i forhold til købmanden Mourinho. Og nu ridser du netop selv nogle af de ting op, der taler imod et køb af Shaw og for et køb af Filipe Luís. De nævnte spillere er ikke typiske Mourinho-spillere, hverken spillemæssigt eller prismæssigt.

Og nu begynder du i øvrigt at rode dig ud i noget, som ikke har noget som helst med sagen at gøre, så lad os lukke den med det samme. Det er muligt, at tiderne har ændret sig, men de har ændret sig igen siden, efter Mourinhos ankomst. Resten er noget sludder og vrøvl. Ifølge Transfermarkt har de købt for 103,85 mio. € og solgt for 32,40 mio. € i 11/12, købt for 115,20 mio. € og solgt for 25,45 mio. € i 12/13 og købt for 127,5 mio. € og solgt for 76,88 mio. € i 2013/14. Så det med den nye transferstrategi og det målrettede arbejde for at overholde de nye FFP-regler er noget værre bavl. Sjovt nok er det i øvrigt først efter Mourinhos ankomst, at de har solgt for så meget som det var tilfældet sidste sommer og balancen er bare nogenlunde. Hvilket selvfølgelig hænger sammen med, at materialet overhovedet ikke passede til et typisk Mourinho-hold.

Men det har intet med sagen at gøre og det argumenterer på ingen måde for et køb af Shaw frem for Luís. Snarere tværtimod.

Og helt ærligt. Du spørger: "Tror I Filipe vil til Chelsea?". Lad mig spørge; hvad tror du selv? Muligheden for, at prøve sig selv af i en ny liga (ikke hvilken som helst liga) og endda i en klub, der spiller med om mesterskabet og Champions League. Hans sidste store (og formentlig hidtil største) kontrakt. Alt dette får han muligheden for, i en alder af snart 29 år. Det havde han nok ikke regnet med, da han for fem år siden rendte rundt i Depor. Ydermere, så tror jeg, at Filipe Luís er ganske klar over, at Atlético meget vel kan gå hen og tabe noget af pusten og de vil ikke nødvendigvis fortsætte med, at konkurrere med FC Barcelona og Real Madrid. Økonomisk er de stadig langt efter de to store og alene det, at de formåede at vinde mesterskabet for snuden af dem, er et mindre mirakel.

Og så tror jeg bare vi lukker den her, eftersom du har kørt den af sporet. Læs mine og MMMs kommentarer. Det taler på alle tænkelige måder for Filipe Luís og imod Luke Shaw.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum