Om vores rivaler VII
- Storken
- Gæst
-
Berizzo er en af flere spillere/trænere fra Marcelo Bielsas skole. Han spillede under Bielsas ledelse i Newell's Old Boys fra 1990 til 92 og igen hos mexicanske Atlas fra 1993 til 94. Han var endvidere Bielsas assistent på det chilenske landshold fra 2007 til 2010.
Så skulle han være en temperamentsfuld herre, akkurat som sin læremester!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Storken skrev: Jeg kan huske, at Real Madrid for 15 år siden valgte en klubmand uden erfaring fra højeste niveau til at lede et hold fuld af verdensstjerner. Det gik okay.
Du har en pointe. Det er set mange gange før og Enriques væremåde tror jeg passer godt til den profil Barca har brug for, omend jeg foragter manden.
Spørgsmålet er mere, om Barcelona har midlerne, og Zubizarreta evnerne, til at banke et slagkraftigt hold op omkring Messi. Det er selvfølgelig rart at have målmanden på plads, men truppen mangler stadig kvalitet på flere centrale pladser, altimens Xavi og Iniesta tilsammen er 64 og går en hård sæson i møde ovenpå VM.
if trolling is a game, Yaya Toure just completed it....
I second that.
- Raúl 7
- Gæst
-
Ikertheman skrev: Så skete det uundgåelige!!!
OFFICIAL: Barça announce the signing of Ter Stegen; Rafinha and Deulofeu meanwhile to be incorporated into the 1st team squad.
OFFICIAL: Luis Enrique confirmed as new Barcelona coach on a 2-year deal
Kilde: AS
Deulofeu spiller aldrig bolden. Jeg håber Barca vil bruge ham meget :)
Edit: Leonardo Jardim stopper som træner for Sporting CP og han er eftersigende AS Monacos kommende træner. Et yderst mærkværdigt skifte.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Og det er egentlig en skam, for han er en fantastisk fodboldspiller. Det var noget, andet hvis han med sikkerhed bare ville lukke røven og lade præstationerne på banen tale, i stedet for at klynke over, at han ikke føler sig værdsat af den ene eller anden mest ligegyldige grund.
El_Juan skrev: Haha. Aldrig om den mand (læs: diva) skal sætte sine ben i Real Madrid! Det er efterhånden utåleligt, at høre på hans barnagtige klynkeri over de mest ligegyldige ting.
Og det er egentlig en skam, for han er en fantastisk fodboldspiller. Det var noget, andet hvis han med sikkerhed bare ville lukke røven og lade præstationerne på banen tale, i stedet for at klynke over, at han ikke føler sig værdsat af den ene eller anden mest ligegyldige grund.
Er jeg gået glip af noget, eller taler vi om Ronaldo? ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
The facts are simple. Cesc Fabregas has a buy-out clause on his contract for €40 million. Anyone turning up with that figure can have him.
Bum. Er han på vej tilbage til PL? Det lugter lidt i den retning.
Dios skrev:
El_Juan skrev: Haha. Aldrig om den mand (læs: diva) skal sætte sine ben i Real Madrid! Det er efterhånden utåleligt, at høre på hans barnagtige klynkeri over de mest ligegyldige ting.
Er jeg gået glip af noget, eller taler vi om Ronaldo? ;D
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...vii?start=4824#49529
Pinto er fortid i Barca, måske ikke den værste beslutning for dem. Så er spørgsmålet bare hvem der så skal være anden målmand.