Om vores rivaler VII

12 år 2 måneder siden #4849 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Lassemadrid skrev: Der er også en bruger herinde som hedder Steen. Han stoppet dog sine dumme indlæg, da jeg konfronteret ham med det.

Jeg synes, at dine to sidste indlæg, og indlægget til Steen (ifbm. lineups) var helt forfærdelige. Vil du ikke godt stoppe med den slags indlæg?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, JimmyBroe, andreashn, MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4850 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

According to reports in Italy, Torino president Urbano Cairo is close to accepting Borussia Dortmund's offer for striker Ciro Immobile. Dortmund have offered €18million (£14.6m) for Immobile, who is jointly owned by Juventus and would reportedly sign a four-year contract if he moves to the Bundesliga.

Borussia Dortmund har i forvejen sikret sig den 28-årige angriber, Adrián Ramos, der kommer til fra Hertha Berlin. De er godt i gang med, at dække sig ind efter Lewandowski.

Og angående Claudio Bravo, som jeg kort nævnte tidligere (www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...vii?start=4836#50087):

Barcelona have agreed a deal with Real Sociedad goalkeeper Claudio Bravo, according to El Diario Vasco. Bravo has reportedly rejected an offer from Liverpool in order to play for Barcelona, who have already signed keeper Marc-André ter Stegen from Borussia Mönchengladbach. Barcelona are now due to hold talks with Sociedad regarding a fee for Bravo, who has a €30million (£24.4m) release clause in his contract.

Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4851 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
lassemadrid skrev:

Der er også en bruger herinde som hedder Steen. Han stoppet dog sine dumme indlæg, da jeg konfronteret ham med det.

Ja, tak for hjælpen, Lasse.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4852 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: Ååh Gud.

Jeg har sendt dig en privat besked. Lad os skåne resten af verden for det her.

Jimmy. Du skal stoppe med at sende private beskeder med erotiske undertoner til vi andre.mænd herinde. Vi har talt om det, og det er mere ubehageligt...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4853 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev:

JimmyBroe skrev: Ååh Gud.

Jeg har sendt dig en privat besked. Lad os skåne resten af verden for det her.

Jimmy. Du skal stoppe med at sende private beskeder med erotiske undertoner til vi andre.mænd herinde. Vi har talt om det, og det er mere ubehageligt...

Dario, hold nu lige synk og spyt ud adskilt!

SIEEEEMPREEE, Dario skal til eftersidning eller jeg skider på gulvet i protest.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #4854 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Jeg savner ellers Steens info om lineups. Det var så dejligt let bare at klikke ind på forummet og kigge efter den her :)
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4855 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: lassemadrid skrev:

Der er også en bruger herinde som hedder Steen. Han stoppet dog sine dumme indlæg, da jeg konfronteret ham med det.

Jeg savner faktisk de indlæg, kan du ikke begynde på at gøre det igen?
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4856 af El_Juan

Spanish publication MARCA is reporting that Tottenham striker Roberto Soldado will be a top target for Atlético Madrid if, as expected, Diego Costa completes a big-money move to Chelsea this summer.

Atlético Madrid are dominating the headlines both in England and Spain. Contrasting reports about centre-half Miranda with reports claiming both Manchester United and Barcelona have stepped up an interest. With Diego Costa and Filipe Luís looking Chelsea bound, reports claim that Roberto Soldado and Guilherme Siqueira are their preferred options to replace them.

First up this morning and reports from Spanish daily MARCA claim Liverpool have stepped up their interest in Sevilla full-back Alberto Moreno and have made a firm offer of €20million plus Suso.

MARCA skriver i øvrigt i deres historie om Soldado, at Atlético ligeledes kigger på Carlos Bacca fra Sevilla, Jackson Martínez fra FC Porto, Romelu Lukaku fra Chelsea og Álvaro Negredo fra Manchester City.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4857 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Spanish publication MARCA is reporting that Tottenham striker Roberto Soldado will be a top target for Atlético Madrid if, as expected, Diego Costa completes a big-money move to Chelsea this summer.

Atlético Madrid are dominating the headlines both in England and Spain. Contrasting reports about centre-half Miranda with reports claiming both Manchester United and Barcelona have stepped up an interest. With Diego Costa and Filipe Luís looking Chelsea bound, reports claim that Roberto Soldado and Guilherme Siqueira are their preferred options to replace them.

First up this morning and reports from Spanish daily MARCA claim Liverpool have stepped up their interest in Sevilla full-back Alberto Moreno and have made a firm offer of €20million plus Suso.

MARCA skriver i øvrigt i deres historie om Soldado, at Atlético ligeledes kigger på Carlos Bacca fra Sevilla, Jackson Martínez fra FC Porto, Romelu Lukaku fra Chelsea og Álvaro Negredo fra Manchester City.

Det undrer mig, at der ikke allerede nu florerer rygter omkring Atléticos Gabi. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvis en del af alverdens topklubber er ude efter ham. Fuldstændig fantastisk spiller, synes jeg. Det eneste der ikke taler for ham, er hans alder. Han burde dog have nogle gode år i sig endnu og kunne sagtens komme en klub som Manchester United til gode.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4858 af El_Juan

Pelle skrev: Det undrer mig, at der ikke allerede nu florerer rygter omkring Atléticos Gabi. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvis en del af alverdens topklubber er ude efter ham. Fuldstændig fantastisk spiller, synes jeg. Det eneste der ikke taler for ham, er hans alder. Han burde dog have nogle gode år i sig endnu og kunne sagtens komme en klub som Manchester United til gode.

www1.skysports.com/football/news/11838/9...planning-summer-move

www.express.co.uk/sport/football/478809/...f-to-Atletico-Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4859 af El_Juan
Mere om Liverpool interesse for Alberto Moreno. En interesse der ifølge Sky er ganske konkret:

Liverpool have made an offer to Sevilla for left-back Alberto Moreno, according to Sky sources. The 21-year-old defender, who is a product of Sevilla's academy system, will form part of Spain's squad at this summer's World Cup finals in Brazil.

Hele historien: www1.skysports.com/football/news/11669/9...-back-alberto-moreno

Så mener MARCA at vide, at Atlético er interesserede i Ivan Rakitic: www.marca.com/2014/05/29/en/football/spa...ball/1401361530.html
Emnet er blevet låst.
12 år 2 måneder siden #4860 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

elle44 skrev:

Steen skrev: lassemadrid skrev:

Jeg savner faktisk de indlæg, kan du ikke begynde på at gøre det igen?

Det ser ud til at der er interesse for det, så det kan jeg vel godt, hvis jeg har computeren tændt når startelleveren bliver udgivet :)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum