Om vores rivaler VII
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #529
af Bernabéu
Besvaret af Bernabéu på emne Om vores rivaler VII
Og føj hvor er Lavezzi dog en konstant trussel. Ham kunne vi godt bruge!
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #530
af JimmyBroe
Helt enig, Lucas har imponeret mig i lang tid, han var vanvittig i São Paulo og er stadig kæmpe stor i PSG.
Verrati har jeg først lige fået øjnene op for de sidste par måneder, han bliver/er rigtig vild:)
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
asp3200 skrev: Fabregas har arvet barcas filmergen.
gad satme godt have verrati og lucas i den hvide trøje
Helt enig, Lucas har imponeret mig i lang tid, han var vanvittig i São Paulo og er stadig kæmpe stor i PSG.
Verrati har jeg først lige fået øjnene op for de sidste par måneder, han bliver/er rigtig vild:)
Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #531
af asp3200
men total non effektiv
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Bernabéu skrev: Og føj hvor er Lavezzi dog en konstant trussel. Ham kunne vi godt bruge!
men total non effektiv
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #532
af JimmyBroe
Ja okay, men nu spurgte du om hvem vi ønskede gik videre, og jeg personligt ønsker ikke noget godt for Barca' i den henseende.!:)
Men du har helt ret, det ville være skøønt at slå Barca' ud i semi.:D
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Bernabéu skrev:
JimmyBroe skrev:
Bernabéu skrev: Hvem vil i så helst have går videre. Barca eller PSG?
Are you kidding me?????
PSG:D
Jeg vil helst møde Barca. Dem kender vi, og ved hvordan skal spilles :-)
Ja okay, men nu spurgte du om hvem vi ønskede gik videre, og jeg personligt ønsker ikke noget godt for Barca' i den henseende.!:)
Men du har helt ret, det ville være skøønt at slå Barca' ud i semi.:D
Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
- Raúl 7
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #533
af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII
Barca uden Messi er ret middelmådige. Men det vidste man jo godt :)
Træls at Lavezzi er så ringe i aften. Han kunne have sendt PSG videre allerede nu.
Træls at Lavezzi er så ringe i aften. Han kunne have sendt PSG videre allerede nu.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #534
af asp3200
Jeg vil have Lucas Perez!!!
Emnet er blevet låst.
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #535
af Bernabéu
Det ved jeg nu ikke. Han har skabt nogle gode pasninger ned i banen, og generelt været styrmand, så syntes bestemt ikke han har været "non effektiv". Med mindre man er det, hvis man ikke har fået scoret på 43 minutter, på Nou Camp?
asp3200 skrev:
Bernabéu skrev: Og føj hvor er Lavezzi dog en konstant trussel. Ham kunne vi godt bruge!
men total non effektiv
Det ved jeg nu ikke. Han har skabt nogle gode pasninger ned i banen, og generelt været styrmand, så syntes bestemt ikke han har været "non effektiv". Med mindre man er det, hvis man ikke har fået scoret på 43 minutter, på Nou Camp?
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #536
af asp3200
De har da haft mange kæmpe chancer. De er dog utroligt non effektive. Heldige Barca ikke er bagud 0-2
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved asp3200.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #537
af JesperA
Lucas har et kæmpe potentiale, men indtil videre er der lidt for meget Walcott over ham i mine øjne. Pastore er jeg ikke imponeret over.
For alt i verden må Barca ikke få nallerne i Thiago Silva, jeg tror han er den helt perfekte spiller der kan gøre Barca endnu bedre. Han er fantastisk. Hans udtalelser omkring et muligt Barca-skifte er bekymrende, jeg håber det er spin fra agenten.
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Sådan en argentiner har vi allerede på højre kant, kan ikke lige se vi skulle have brug for endnu en.asp3200 skrev:
men total non effektiv
Lucas har et kæmpe potentiale, men indtil videre er der lidt for meget Walcott over ham i mine øjne. Pastore er jeg ikke imponeret over.
For alt i verden må Barca ikke få nallerne i Thiago Silva, jeg tror han er den helt perfekte spiller der kan gøre Barca endnu bedre. Han er fantastisk. Hans udtalelser omkring et muligt Barca-skifte er bekymrende, jeg håber det er spin fra agenten.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #538
af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Ærgeligt at PSG ikke har fået udnyttet deres chancer! Barcas forsvar sejler for sindssygt..
Emnet er blevet låst.
- Bernabéu
- Gæst
-
13 år 4 måneder siden #539
af Bernabéu
Altså de chancer de har haft indenfor rammen, har Valdes taget sig flot af må man sige. Men snakken gik nu mere på om Lavezzi for non effektiv, for giver dig ret i at PSG som helhed har været uskarpe, og burde have bragt sig foran. Men lad os håbe de kan holde presset de næste 45, og forhåbentlig få sat den vigtige pind ind! :-)
asp3200 skrev: De har da haft mange kæmpe chancer. De er dog utroligt non effektive. Heldige Barca ikke er bagud 0-2
Altså de chancer de har haft indenfor rammen, har Valdes taget sig flot af må man sige. Men snakken gik nu mere på om Lavezzi for non effektiv, for giver dig ret i at PSG som helhed har været uskarpe, og burde have bragt sig foran. Men lad os håbe de kan holde presset de næste 45, og forhåbentlig få sat den vigtige pind ind! :-)
Emnet er blevet låst.