Om vores rivaler VII

12 år 1 måned siden #4993 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Spændende tilgang hos Ath. Bilbao.

Man præsenterer senere i dag den forgangne sæsons topscorer i Liga Adelante, Borja Viguera, som scorede 25 mål.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Henrik--
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #4994 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Spændende tilgang hos Ath. Bilbao.

Man præsenterer senere i dag den forgangne sæsons topscorer i Liga Adelante, Borja Viguera, som scorede 25 mål.

En tiltrængt forstærkning. De mangler en afløser for Aduritz oppe foran. En tilsvarende stabil målscorer.

Det interessante er at Viguera vel at mærke blev topscorer med 25 mål til trods for, at han spillede for bundholdet Alavés, som var tæt på at rykke ned. Han har i alt soret 43 mål i 79 kampe for klubben. En ganske fin statistik.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #4995 af Siempre Madrid
Espanyol ventes senere i dag at sælge rettighederne til sit stadionnavn - Cornellá - til en kinesisk fond, Power8.

De køber det for de kommende syv sæsoner og giver 5 millioner € om året.

Det er der sgutte meget Power over!

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #4996 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Officielt: Sagna til City
www1.skysports.com/football/news/11670/9...y-sagna-from-arsenal

FØJ og stakkels Arsenal: van Persie til United, Fabregas til Chelsea og Clichy, Nasri og nu Sagna til $hitty.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #4997 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Føj?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #4998 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev:

Officielt: Sagna til City
www1.skysports.com/football/news/11670/9...y-sagna-from-arsenal

FØJ og stakkels Arsenal: van Persie til United, Fabregas til Chelsea og Clichy, Nasri og nu Sagna til $hitty.

Det er vist bare historien om de store fisk og de små fisk. Ingen grund til at have ondt af Arsenal. De udstråler middelmådighed via deres manager.

Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #4999 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII
At Wenger har fået så lang snor som han har, giver ingen mening. Det kan selv ikke en FA Cup sejr ændre ved. Eller at han skaffer Arsenal en fjerde plads hvert år.

Når det er sagt, så er det ikke det store tab for The Gunners. Sagna er over the hill. Forstår ikke hvad City skal med ham. Bænkevarmer måske?
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5000 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII

Raúl 7 skrev: At Wenger har fået så lang snor som han har, giver ingen mening. Det kan selv ikke en FA Cup sejr ændre ved. Eller at han skaffer Arsenal en fjerde plads hvert år.

Når det er sagt, så er det ikke det store tab for The Gunners. Sagna er over the hill. Forstår ikke hvad City skal med ham. Bænkevarmer måske?

Jeg forstår det simpelthen ikke, aldrig har der været en mere uambitiøs træner i noget der skulle forestille at være en topklub.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5001 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Er der i øvrigt en eller flere herinde, der er inde i Barcelonas struktur og magtbalance efter Judas' tilbagekomst?

Her tænker jeg på, om han selv har godkendt salget af Cesc og om Rakitic stod på hans ønskeseddel?

Alternativt kan jeg godt forestille sig, at det skyldes, at det er rene 'præsident-beslutninger' meget á la hvad vi har set tidligere med Florentino Peréz i Madrid.

Hvem kan kaste lys over dette?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5002 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Er der i øvrigt en eller flere herinde, der er inde i Barcelonas struktur og magtbalance efter Judas' tilbagekomst?

Her tænker jeg på, om han selv har godkendt salget af Cesc og om Rakitic stod på hans ønskeseddel?

Alternativt kan jeg godt forestille sig, at det skyldes, at det er rene 'præsident-beslutninger' meget á la hvad vi har set tidligere med Florentino Peréz i Madrid.

Hvem kan kaste lys over dette?

Jeg kan ikke forestille mig andet, end at ledelsen har sat 'til salg'-skiltet på Cesc og informeret Cesc om deres intention, mens Judas - efter sin tilbagekomst - har haft det sidste ord og egentlig blot skulle vende tomlen op eller ned. I dette tilfælde ned. Jeg er heller ikke i tvivl om, at klubben og den sportslige ledelse har en liste med mulige emner, som Rakitic bl.a. har stået på og igen har Enrique blot vendt tomlen op eller ned. I dette tilfælde op. Jeg kan heller ikke forestille mig andet, end at den sportslige ledelse og Luis Enrique har haft samtaler inden skiftet blev officielt.

Rene 'præsident-beslutninger' er nok så meget sagt. Enhver klub har en "liste" med potentielle emner. Og med den definerede spillestil og filosofi de har i Barcelona, er det meget klart hvilken type spillere de søger og har stående på listen.

I Cescs tilfælde er det en anelse speciel. Allerede sidste sommer var der snak om, at han måske skulle væk. Jeg tror heller ikke, at Cesc selv har været særlig tilfreds med sit ophold i klubben. Rent personligt. Når det så er sagt, så virker det stadig mærkeligt, at de har givet både Thiago og Cesc løbepas.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5003 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Raúl 7 skrev: At Wenger har fået så lang snor som han har, giver ingen mening. Det kan selv ikke en FA Cup sejr ændre ved. Eller at han skaffer Arsenal en fjerde plads hvert år.

Nu skal det så lige med, at han har insisteret på at barbere gælden fra stadionbyggeriet ned. At de har formået at forblive en CL-klub samtidig med, at de på den måde har fremtidssikret klubben, er imponerende. Det er så ikke imponerende, at der er blevet drevet rovdrift på nogle spillere, og at man taktisk ikke har formået at omstille sig til modstanderne. Wenger har været den rette manager i denne periode, for Arsenal er stadig en 'attraktiv' klub, omend de har været en high-end udviklingsklub. De eneste som kan være utilfredse er fansene.

Men hvis man har stamkunder, så kan man behandle dem lige så usselt, som man vil, for de kommer alligevel tilbage.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5004 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Om vores rivaler VII
Inspektøren

FØJ! på den ene side. Og YEAAAH på den anden side, da det bare endnu mere vil understøtte min påstand, om, at Barcelona står overfor min. 5 år uden trofæer.

Hvorfor understøtter det din påstand?
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum