Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: Der er ikke noget at sige til, at Messi går og brækker sig lidt i disse dage.
Efter at skattevæsenet har opdaget hans fusk, har han været nødt til at indbetale 33 millioner €. Godt, at Barcelonas sportslige ledelse ligger på knæ og giver ham en ny kontrakt hvert eneste år, så han har råd til at betale.
Mæske un klåb?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
Hold kæft nogle tosser, FC Barcelonas ledelse er! Han har en markedsværdi på minimum 45 mio. euro.
Jeg synes i den grad, vi burde overveje ham, da han passer perfekt til vores spillestil. Vi ved jo ikke om Benzema bliver og derudover bliver Ronaldo heller ikke just yngre, selvom jeg vil mene han har min. 4 år tilbage i topform, hvis han kan sætte en stopper for den skade, som der driller ham nu.
- ChrisRM12
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Soldado og Adebayor til salg? Perfekte back-up løsninger! Altså ikke at vi skal købe to, men bare en af dem, vil være fint.
Soldado har godt nok ikke leveret i PrL, men han har bestemt gjort det udemærket i La Liga + han vil acceptere at være andetvalg efter Karim Benzema. Han er desuden billig, og kan nogle andre ting end Benzema.
Er-det-bajer kender vi glimrende og selvom han taber hovedet ind i mellem, så er han stor, han knokler og han gør ondt at løbe ind i.
Soldado får du aldrig Perez til at købe…. minimumsprisen for en spiller skal jo efterhånden være min. 200mio. før Perez gider kaste sin kærlighed over ham :P Spøg til side - Soldado var fantastisk i La Liga, men det er nok ikke ham, som bliver tilføjet til vores trup i år.
Adebayor har allerede været i Real - ganske vist på lån - så mon dog.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Siempre Madrid skrev: Der er ikke noget at sige til, at Messi går og brækker sig lidt i disse dage.
Efter at skattevæsenet har opdaget hans fusk, har han været nødt til at indbetale 33 millioner €. Godt, at Barcelonas sportslige ledelse ligger på knæ og giver ham en ny kontrakt hvert eneste år, så han har råd til at betale.
Er det bekræftet at Messi har fået en bøde? Har du link? På forhånd tak.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kassow-Rossing skrev:
Han har ikke fået en bøde, men han har angiveligt erkendt, at der har været nogle uregelmæssigheder. Historien var i flere spanske medier i går.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Kassow-Rossing skrev:
Det Siempre siger.
Her er artikelen fra Marca:
www.marca.com/2014/06/23/en/football/barcelona/1403512047.html
Jeg er her stadig XOXO
Atlético Madrid have tied down Koke (2019) and Juanfran (2018) to new long-term contracts. Full story: www1.skysports.com/football/news/11095/9...a-division-champions
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Fuentes del club aseguraron ayer a AS que se quedaron “sorprendidos” por la reacción del atacante, pero que eso “no quita ni resta interés” en el uruguayo.
Det lader altså til, at Barcelona er komplet ligeglad med bæverens trang til at bide til højre og venstre, og stadig ser ham som det perfekte match til klubben ... (I får selv lov til at trække diverse tråde mellem de to ting!)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Den catalonske dobbeltmoral sikrer heldigvis deres totale væmmelse, hvis Real Madrid ender med at sikre sig "et usportsligt møgsvin som kun en klub som Real Madrid vil være bekendt at købe".
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Også selv om Barcelona går væk fra Tiki-Snorka.
Siempre Madrid skrev: Men Neymar, Messi og Suarez.............det ser stærkt ud på papiret, men kan det fungere i virkelighedens verden?
Også selv om Barcelona går væk fra Tiki-Snorka.
Tre spillere som kun fungerer når de er stjernen! Jeg kan slet ikke vente;)
Jeg håber at Judas har øvet sig på at råbe: "Så slip dog bolden!!!"