Om vores rivaler VII

• ChrisRM12
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5041 af ChrisRM12
Besvaret af ChrisRM12 på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Siempre Madrid skrev: Men Neymar, Messi og Suarez.............det ser stærkt ud på papiret, men kan det fungere i virkelighedens verden?

Også selv om Barcelona går væk fra Tiki-Snorka.

Tre spillere som kun fungerer når de er stjernen! Jeg kan slet ikke vente;)

Jeg håber at Judas har øvet sig på at råbe: "Så slip dog bolden!!!"

Hvis Real købte Suarez, så ville Barca skrige; "Hvordan kan man få sig selv til at købe en spiller, der bider andre?!"

Formentlig bliver Suarez' eventuelle første sæson ligesom Neymars, fordi han ikke rigtig kan finde sig til rette på banen og på holdet. Men vi skal jo ikke klage ;)
Af samme grund er jeg heller ikke særlig hooked på idéen om Suarez til Real - sådan havde jeg det også før hans vampyr-angreb - da en Suarez og en Ronaldo bliver to alt for store personligheder på ét og samme hold.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved ChrisRM12.
Emnet er blevet låst.
  • Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5042 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: AS:

Fuentes del club aseguraron ayer a AS que se quedaron “sorprendidos” por la reacción del atacante, pero que eso “no quita ni resta interés” en el uruguayo.

Det lader altså til, at Barcelona er komplet ligeglad med bæverens trang til at bide til højre og venstre, og stadig ser ham som det perfekte match til klubben ... (I får selv lov til at trække diverse tråde mellem de to ting!)

Lidt arrogant bare at antage at alle kan spansk? :)
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5043 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Redondo skrev:

Fuentes del club aseguraron ayer a AS que se quedaron “sorprendidos” por la reacción del atacante, pero que eso “no quita ni resta interés” en el uruguayo.

Det lader altså til, at Barcelona er komplet ligeglad med bæverens trang til at bide til højre og venstre, og stadig ser ham som det perfekte match til klubben ... (I får selv lov til at trække diverse tråde mellem de to ting!)

Måske derfor, at hovedessensen står på dansk lige under?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5044 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Fuldstændig rigtigt. Jeg kan ikke spansk, og jeg har været meget efter de "spanskedrenge" her på siden, fordi de aldrig oversatte deres links eller gav så meget som et hint omkring hvad det handlede om. Der er et par nyere brugere som måske lige skal mindes om det næste gang. Men ellers så sker det næsten aldrig mere.

Dario gør det rigtige, ved netop -som Siempre skriver- at (i grove træk) oversætte essensen af artiklen. Hvis man så har yderligere spørgsmål omkring artiklen kan man jo eventuelt stille dem, uden at behøve at stille sig på bagben. -Eller prøve googletranslate, selvom det er låårt.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5045 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Det er bekræftet, at Ander Herreras frikøbsklausul på 36 mio. € er blevet aktiveret og han skifter fra Athletic til Manchester United. Et godt køb af Man. United. Jeg undrer mig over, hvorfor FC Barcelona ikke har budt sig til.

Luis Alberto fra Liverpool til Málaga på en etårig lejeaftale.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5046 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Redondo skrev:

Måske derfor, at hovedessensen står på dansk lige under?

Men det er jo ikke oversat, og det du kalder hovedessensen, er jo en tolkning af det skrevne. Men nok om det, Barca er stadig interssedede i rotten.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5047 af El_Juan
Manchester United er godt i gang med oprustningen. Først Ander Herrera for 36 mio. € og nu meldes Southamptons Luke Shaw tæt på en klubben. United betaler angiveligt 30 mio. £ for den engelske back.

Manchester United have agreed a fee for Southampton's Luke Shaw, who is now due for a medical. Full story: www1.skysports.com/football/news/11095/9...-left-back-luke-shaw
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5048 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Manchester United er godt i gang med oprustningen. Først Ander Herrera for 36 mio. € og nu meldes Southamptons Luke Shaw tæt på en klubben. United betaler angiveligt 30 mio. £ for den engelske back.

Manchester United have agreed a fee for Southampton's Luke Shaw, who is now due for a medical. Full story: www1.skysports.com/football/news/11095/9...-left-back-luke-shaw

Med andre ord vil United bygge op med henblik på fremtiden. Nu og her er det i hvert fald noget uambitiøst!
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5049 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Nej, men med en sæson uden for Europa er det måske en god mulighed for at få nogle unge spillet ind og så supplere med spillere fra øverste hylde, når de sikkert nok er i Europa igen i sæsonen 2015/16.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5050 af El_Juan

raul7=kongen skrev:

El_Juan skrev: Manchester United er godt i gang med oprustningen. Først Ander Herrera for 36 mio. € og nu meldes Southamptons Luke Shaw tæt på en klubben. United betaler angiveligt 30 mio. £ for den engelske back.

Med andre ord vil United bygge op med henblik på fremtiden. Nu og her er det i hvert fald noget uambitiøst!

Jeg vil bestemt mene, at de to spillere er både nutiden og fremtiden. Om end de begge er unge og selvfølgelig skal have tid til, at finde sig til rette i klubben, men det er altså to spillere, der kan være med til at gøre en forskel. Potentialet er stort.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5051 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

raul7=kongen skrev:

Jeg vil bestemt mene, at de to spillere er både nutiden og fremtiden. Om end de begge er unge og selvfølgelig skal have tid til, at finde sig til rette i klubben, men det er altså to spillere, der kan være med til at gøre en forskel. Potentialet er stort.

Jeg afviser ikke at de på sigt kan være med til at løfte United i en bedre retning. Nu og her er de også fornuftige spillere, men det er ikke spillere som gør forskellen på et mesterskabshold og de har kostet små 700 mio. d.kr.

Uniteds største problem i den forgangne sæson var - i mine øjne - klart manglen på topklasse. Der var mange middelmådige spillere, men få som kunne gøre en forskel, derfor forstår jeg heller ikke, at man ikke henter et par absolutte kvalitetsforstærkninger til den korte bane. Omvendt er det måske fornuftigt at bygge op på sigt, i anerkendelse af at man alligevel ikke kan konkurrere med City og Chelsea i den kommende sæson.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5052 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Luis Suárez agent skulle ifølge flere medier være på vej til møde i Barcelona omkring et skifte ...

Jeg er ærlig talt lidt målløs over, at nogen klub i verden kan være så langt ude, at man vil have noget med sådan en bide-gal stodder at gøre?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum