Om vores rivaler VII
- ChrisRM12
- Gæst
-
M_linding skrev:
Siempre Madrid skrev: Men Neymar, Messi og Suarez.............det ser stærkt ud på papiret, men kan det fungere i virkelighedens verden?
Også selv om Barcelona går væk fra Tiki-Snorka.
Tre spillere som kun fungerer når de er stjernen! Jeg kan slet ikke vente;)
Jeg håber at Judas har øvet sig på at råbe: "Så slip dog bolden!!!"
Hvis Real købte Suarez, så ville Barca skrige; "Hvordan kan man få sig selv til at købe en spiller, der bider andre?!"
Formentlig bliver Suarez' eventuelle første sæson ligesom Neymars, fordi han ikke rigtig kan finde sig til rette på banen og på holdet. Men vi skal jo ikke klage ;)
Af samme grund er jeg heller ikke særlig hooked på idéen om Suarez til Real - sådan havde jeg det også før hans vampyr-angreb - da en Suarez og en Ronaldo bliver to alt for store personligheder på ét og samme hold.
- Redondo
- Gæst
-
Lidt arrogant bare at antage at alle kan spansk? :)DarioGomez skrev: AS:
Fuentes del club aseguraron ayer a AS que se quedaron “sorprendidos” por la reacción del atacante, pero que eso “no quita ni resta interés” en el uruguayo.
Det lader altså til, at Barcelona er komplet ligeglad med bæverens trang til at bide til højre og venstre, og stadig ser ham som det perfekte match til klubben ... (I får selv lov til at trække diverse tråde mellem de to ting!)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev:
Fuentes del club aseguraron ayer a AS que se quedaron “sorprendidos” por la reacción del atacante, pero que eso “no quita ni resta interés” en el uruguayo.
Det lader altså til, at Barcelona er komplet ligeglad med bæverens trang til at bide til højre og venstre, og stadig ser ham som det perfekte match til klubben ... (I får selv lov til at trække diverse tråde mellem de to ting!)
Måske derfor, at hovedessensen står på dansk lige under?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Dario gør det rigtige, ved netop -som Siempre skriver- at (i grove træk) oversætte essensen af artiklen. Hvis man så har yderligere spørgsmål omkring artiklen kan man jo eventuelt stille dem, uden at behøve at stille sig på bagben. -Eller prøve googletranslate, selvom det er låårt.
Jeg er her stadig XOXO
Luis Alberto fra Liverpool til Málaga på en etårig lejeaftale.
- Redondo
- Gæst
-
Men det er jo ikke oversat, og det du kalder hovedessensen, er jo en tolkning af det skrevne. Men nok om det, Barca er stadig interssedede i rotten.Siempre Madrid skrev:
Redondo skrev:
Måske derfor, at hovedessensen står på dansk lige under?
Manchester United have agreed a fee for Southampton's Luke Shaw, who is now due for a medical. Full story: www1.skysports.com/football/news/11095/9...-left-back-luke-shaw
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
El_Juan skrev: Manchester United er godt i gang med oprustningen. Først Ander Herrera for 36 mio. € og nu meldes Southamptons Luke Shaw tæt på en klubben. United betaler angiveligt 30 mio. £ for den engelske back.
Manchester United have agreed a fee for Southampton's Luke Shaw, who is now due for a medical. Full story: www1.skysports.com/football/news/11095/9...-left-back-luke-shaw
Med andre ord vil United bygge op med henblik på fremtiden. Nu og her er det i hvert fald noget uambitiøst!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
raul7=kongen skrev:
El_Juan skrev: Manchester United er godt i gang med oprustningen. Først Ander Herrera for 36 mio. € og nu meldes Southamptons Luke Shaw tæt på en klubben. United betaler angiveligt 30 mio. £ for den engelske back.
Med andre ord vil United bygge op med henblik på fremtiden. Nu og her er det i hvert fald noget uambitiøst!
Jeg vil bestemt mene, at de to spillere er både nutiden og fremtiden. Om end de begge er unge og selvfølgelig skal have tid til, at finde sig til rette i klubben, men det er altså to spillere, der kan være med til at gøre en forskel. Potentialet er stort.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
El_Juan skrev:
raul7=kongen skrev:
Jeg vil bestemt mene, at de to spillere er både nutiden og fremtiden. Om end de begge er unge og selvfølgelig skal have tid til, at finde sig til rette i klubben, men det er altså to spillere, der kan være med til at gøre en forskel. Potentialet er stort.
Jeg afviser ikke at de på sigt kan være med til at løfte United i en bedre retning. Nu og her er de også fornuftige spillere, men det er ikke spillere som gør forskellen på et mesterskabshold og de har kostet små 700 mio. d.kr.
Uniteds største problem i den forgangne sæson var - i mine øjne - klart manglen på topklasse. Der var mange middelmådige spillere, men få som kunne gøre en forskel, derfor forstår jeg heller ikke, at man ikke henter et par absolutte kvalitetsforstærkninger til den korte bane. Omvendt er det måske fornuftigt at bygge op på sigt, i anerkendelse af at man alligevel ikke kan konkurrere med City og Chelsea i den kommende sæson.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg er ærlig talt lidt målløs over, at nogen klub i verden kan være så langt ude, at man vil have noget med sådan en bide-gal stodder at gøre?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...