Om vores rivaler VII

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5005 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Raul 4 ever skrev: Inspektøren

FØJ! på den ene side. Og YEAAAH på den anden side, da det bare endnu mere vil understøtte min påstand, om, at Barcelona står overfor min. 5 år uden trofæer.

Hvorfor understøtter det din påstand?

Fordi Higauin ikke passer til Barcelonas spillestil og dermed vil han heller ikke være i stand til at forbedre dem. Host, Zlatan, host.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5006 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:

Raul 4 ever skrev: Inspektøren

FØJ! på den ene side. Og YEAAAH på den anden side, da det bare endnu mere vil understøtte min påstand, om, at Barcelona står overfor min. 5 år uden trofæer.

Hvorfor understøtter det din påstand?

Fordi Higauin ikke passer til Barcelonas spillestil og dermed vil han heller ikke være i stand til at forbedre dem. Host, Zlatan, host.

Og en ny træner og en markant udskiftning af spillertruppen kunne ikke medføre en ændring af spillestilen?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5007 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
For ikke at tale om forskellen på Zlatans og Pipitas egoer.

Zlatan er en spiller som alt skal bygges op omkring, hvorimod Pipita er en spiller som er mere klassisk 9'er, bedst uden bolden og har sine klare forcer i sit fænomenale blik for dybdeløb.

Jeg kunne desværre sagtens se Higuain give Barcelona nogle af de perspektiver holdet ellers manglede i den overståede sæson.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5008 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII
Jeg ville være ked af at se Higuain spille for Barcelona, da han var en af mine absolutte yndlingsspillere i sine år i Real Madrid. Siden han forlod klubben har han dog ikke lavet andet end at kritisere Real Madrid både direkte og indirekte, så min respekt er faldet en del. Måske ville han passe helt fint ind i Barcelona.

Samtidig så er det da en fornøjelse at følge hvordan Barcelona fortsat fokusere på at forstærke alle andre dele af truppen end forsvaret, som er deres klart største svaghed. Hvis de ikke får en eller to betydelige forstærkninger i forsvaret i løbet af sommeren, så ser deres hold ikke så farligt ud.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5009 af Siempre Madrid
Jah og tjah......Altså, der skal jo ikke være nogen tvivl om, at han overvejende var en god spiller for Real Madrid, men man skal jo heller ikke være blind for, at han på kujon-agtig vis søgte væk fra Real Madrid, da det begyndte at gøre ondt. Oven i købet efter at have tåreperset sig til en ny kontrakt året forinden.

Så på den baggrund mener jeg på ingen måde, at han er så stor en Madridista som mange vil gøre ham til og derfor efterlader det mig også fuldstændig kold, om han har lyst til at prøve kræfter med Barcelona. Fred være med det.

Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5010 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII
Det kommer ikke til at ske (det nægter jeg simpelthen også at tro på). Napoli har også allerede reageret:

www.sscnapoli.it/static/news/Comunicato-...SSC-Napoli-3105.aspx

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5011 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Jah og tjah......Altså, der skal jo ikke være nogen tvivl om, at han overvejende var en god spiller for Real Madrid, men man skal jo heller ikke være blind for, at han på kujon-agtig vis søgte væk fra Real Madrid, da det begyndte at gøre ondt. Oven i købet efter at have tåreperset sig til en ny kontrakt året forinden.

Så på den baggrund mener jeg på ingen måde, at han er så stor en Madridista som mange vil gøre ham til og derfor efterlader det mig også fuldstændig kold, om han har lyst til at prøve kræfter med Barcelona. Fred være med det.

Jeg tror, at min respekt for Higuain kom af, at se ham slås for sin chance i sine første 2-3 sæsoner og virkelig udvikle sig. Men jeg er enig i, at han senere har vist, at hans respekt for Real Madrid ikke var så stor igen. Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men en lille del af mig er stadig fan af manden, så det ville være med blandede følelser at se ham i en afskyelig blå og rød trøje.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5012 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Higuain ville klart forstærke Barcelona's trup sådan som jeg ser det. De har brug for noget forandring, og de har netop manglet den kynisme fra andre end Messi. Higuain er en klassisk 9'er, som ikke skal bruge meget plads for at sætte bolden i nettet, men omvendt, så er han også helt frygtelig med bolden, hvis i spørger mig. Han skal spilles i dybden, og intet andet.

Jeg har intet tilovers for Higuain, og har egentlig aldrig rigtig brudt mig om ham, omend det selvfølgelig altid gør ondt og se spillere fra Real Madrid skifte til Barcelona. Jeg tror dog ikke på det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5013 af Siempre Madrid

Dios skrev: Higuain ville klart forstærke Barcelona's trup sådan som jeg ser det. De har brug for noget forandring, og de har netop manglet den kynisme fra andre end Messi. Higuain er en klassisk 9'er, som ikke skal bruge meget plads for at sætte bolden i nettet, men omvendt, så er han også helt frygtelig med bolden, hvis i spørger mig. Han skal spilles i dybden, og intet andet.

Jeg har intet tilovers for Higuain, og har egentlig aldrig rigtig brudt mig om ham, omend det selvfølgelig altid gør ondt og se spillere fra Real Madrid skifte til Barcelona. Jeg tror dog ikke på det.

Efter Higuaíns udtalelser i nat, tror jeg i høj grad på det. Napoli har ikke en kinamands chance for at holde på ham, hvis han selv vil væk.

Og så oprandt dagen, hvor man kan bruge Medinas sange til noget: "Jeg er da ligeglad, jeg er da ligeglad".

Og det er jeg faktisk. Det kunne ikke interessere mig mindre, hvad Higuaín kunne tænke sig at lave i fremtiden. Han havde sin tid i Real Madrid - og tak for det - men han gad ikke være i klubben og så var det da bare at få ham skudt afsted.

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Siempre Madrid.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5014 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Higuain ville klart forstærke Barcelona's trup sådan som jeg ser det. De har brug for noget forandring, og de har netop manglet den kynisme fra andre end Messi. Higuain er en klassisk 9'er, som ikke skal bruge meget plads for at sætte bolden i nettet, men omvendt, så er han også helt frygtelig med bolden, hvis i spørger mig. Han skal spilles i dybden, og intet andet.

Efter Higuaíns udtalelser i nat, tror jeg i høj grad på det. Napoli har ikke en kinamands chance for at holde på ham.

Du kan i det mindste lige uddybe hvad han sagde? Hehe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5015 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII
Higuain har aldrig fundet vej til mit hjerte. Han er en spiller der har delt vandene hos real fans verden over. Og i mine øjne var han bare en middel god angriber. Så fint med mig hvis han skifter til barca. Hellere de henter ham frem for Agüero som også har været rygtet til klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5016 af Siempre Madrid
Han sagde, at det vil være en stor fornøjelse at spille sammen med Messi.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum