Om vores rivaler VII

12 år 6 dage siden #5281 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Inter sporting director Piero Ausillo has denied reports linking the club with a move for FC Barcelona full-back Dani Alves. The 31-year-old, who joined from Sevilla in 2008, is into the final year of his contract at the Camp Nou and has also been linked with Liverpool and Paris Saint-Germain.

Rayo Vallecano have taken Senegal international defender Abdoulaye Ba on a season-long loan from FC Porto.

Spanish publication MARCA is reporting that Atlético Madrid defender João Miranda has decided to remain with the reigning La Liga champions for at least one more season despite having offers on the table from Chelsea, Manchester United and FC Barcelona.

Tottenham are in talks with Villarreal over the transfer of £17million-rated defender Mateo Musacchio, according to Sky sources.

Tottenham have opened negotiations with Lazio over a deal to sell Younes Kaboul as they look to make room in their squad for the imminent arrival of Mateo Musacchio.

Several of this morning's papers are reporting that Tottenham are poised to sign Argentina international centre-back Mateo Musacchio from Villarreal. The 23-year-old, who has been at El Madrigal since January 2010, could cost in the region of £17million.

Reports from Spain claim that Valencia are hoping to bring in young Manchester City midfielder Bruno Zuculini on loan. The Argentina Under-20 international, who only joined the Etihad Stadium side from Racing Club in his homeland this summer, was on target in the recent pre-season friendly clash with Sporting Kansas City.

Sidste redigering: 12 år 6 dage siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 6 dage siden #5282 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Rafael Márquez har skrevet under for Hellas Verona. Rafael Márquez og Luca Toni sammen, det må da blive et udødeligt hold.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 dage siden #5283 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Spændende udvikling på vej hos Ath. Bilbao.

Ifølge engelsk presse kan Arteta og Monreal være på vej til klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 dage siden #5284 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Pep Guardiola wanted to sign a keeper who would push Manuel Neuer, and allow him to have a break every now and then, and he has found him in Pepe Reina. The Spanish stopper will leave Liverpool for Bayern Munich on a permanent deal and sign for three seasons. The Madrid-born Barcelona academy graduate played for Napoli on loan last season, playing 43 games under former boss Rafa Benítez

A fee of €3m is being reported, for Reina, who spent nine seasons at Liverpool following an €8.7m move from Villarreal in 2005.

Read more: Pepe Reina to join Bayern - AS.com (English version)

Bayern Munich have confirmed they have agreed a deal to sign Liverpool goalkeeper Pepe Reina with the Spaniard set for a medical in the next 24 hours.

As expected, Blackburn Rovers have sold Rubén Rochina to Granada with the attacker signing a four-year deal at the club.

Reports coming out of Italy and Sky Sport Italia claim Manchester United have made a bid for Fiorentina's Colombian winger Juan Cuadrado.

Pepe Reina's next club will be Bayern Munich and it is expected that a deal with Liverpool for a fee of around €5 million is close and should be announced in the next few hours.

Read more: Pepe Reina close to Bayern move - MARCA.com (English version)

Widespread reports suggesting Liverpool goalkeeper Pepe Reina is poised to join Bayern Munich.

Sky sources understand FC Barcelona have moved ahead of Manchester United in the race to sign Arsenal defender Thomas Vermaelen .

Reports in Spain claim that Villarreal have rejected Tottenham's approach for defender Mateo Musacchio. The offer on the table has been deemed unsuitable as Villarreal will receive just 35 per cent of any fee, with former employers River Plate due a larger slice of the transfer pie.

Bayern Munich coach Pep Guardiola has rubbished speculation linking defender Jerome Boateng with a transfer to FC Barcelona.

"I don't usually say anything about things I read in the newspaper, but I am planning 100 per cent with him here."

Villarreal CF have reached an agreement with Racing Club de Avellaneda for the transfer of the striker Luciano Vietto , who will play for the Submarine for the next five seasons.

Celtic have recently been linked with a loan move for Villarreal winger Javier Aquino, but the Mexico international looks set to join Rayo Vallecano instead. Aquino isn't expected to feature heavily in Villarreal coach Marcelino's plans this season, so will spend the campaign at Vallecano, although there is no option to buy.

Younes Kaboul is in talks with Lazio as Tottenham prepare to make room for new arrival Mateo Musacchio, according to the Daily Express. Kaboul only has one year left on his deal and Spurs reportedly want around £6million. Tottenham are understood to be in talks with Villarreal about centre-back Musacchio, although a couple of papers today suggest that discussions have hit a snag because the Spanish club owe around 35 per cent of any transfer to the player’s former club River Plate and are digging their heels in about the fee.

Thomas Vermaelen will not discuss a new Arsenal deal in a bid to force his Emirates exit, according to The Sun. Arsene Wenger has already admitted that the Belgian centre-back could leave the club and is now waiting for FC Barcelona or Manchester United to match his £10million asking price. The Gunners are reportedly weighing up a move for Sporting CP holding midfielder William Carvalho after failing to conclude a deal for Sami Khedira of Real Madrid.

Sidste redigering: 12 år 5 dage siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 5 dage siden #5285 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Pep Guardiola i sin nye bog - ''Jeg hader Tiki-Taka'' , glæder mig godt nok til at læse hvad der underbygger hans had til det.

- Kan ikke sige om det er taget ud af kontekst da det trods alt er inde på EB jeg faldt over artiklen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 5 dage siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 dage siden #5286 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev: Pep Guardiola i sin nye bog - ''Jeg hader Tiki-Taka'' , glæder mig godt nok til at læse hvad der underbygger hans had til det.

- Kan ikke sige om det er taget ud af kontekst da det trods alt er inde på EB jeg faldt over artiklen.

Er du sikker på, at det ikke er en højerestående figur i Bayern, som har sagt det? Jeg har læst samme citat for ikke så længe siden, hvor en Bayern-leder var refereret. Ikke Guardiola.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 dage siden #5287 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

BBB skrev:

Sahinovic skrev: Pep Guardiola i sin nye bog - ''Jeg hader Tiki-Taka'' , glæder mig godt nok til at læse hvad der underbygger hans had til det.

Er du sikker på, at det ikke er en højerestående figur i Bayern, som har sagt det? Jeg har læst samme citat for ikke så længe siden, hvor en Bayern-leder var refereret. Ikke Guardiola.

Det lyder ihvertfald mere logisk, og som jeg også nævnte læste jeg det inde på EB - så der er nok ikke noget hold i den historie.

De skriver inde på artiklen:

- ''Jeg hader tiki-taka, siger Guardiola i bogen 'Herr Pep' skrevet af Marti Perarnau''

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article4952802.ece

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 5 dage siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 dage siden #5288 af Siempre Madrid

Sahinovic skrev:

BBB skrev:

Det lyder ihvertfald mere logisk, og som jeg også nævnte læste jeg det inde på EB - så der er nok ikke noget hold i den historie.

De skriver inde på artiklen:

- ''Jeg hader tiki-taka, siger Guardiola i bogen 'Herr Pep' skrevet af Marti Perarnau''

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article4952802.ece

Det er Hykleren selv, der har udtalt det.

Emnet er blevet låst.
12 år 4 dage siden #5289 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Jeg ved ikke, hvad jeg hader mest:

Tiki-taka i sig selv eller de båtnakker, der hårdnakket påstår, at det er seværdig fodbold ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 4 dage siden #5290 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Det må da klart være de, der påstår, at det er den eneste måde at spille fodbold på. Det er jo dem, der har fået noget galt i halsen.

Tiki-Taka er der som udgangspunkt ikke noget galt i, fordi det er blot en spillestil, der nogle gange vinder, nogle gange taber.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 dage siden #5291 af Siempre Madrid
Så har Lillesøster været på banen igen.

Denne gang bliver det højrebacken Jesús Gámez, som hentes i Málaga.

De forvalter deres penge rigtig godt dernede ved Manzanares-floden.

Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 dage siden #5292 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Jeg ved ikke, hvad jeg hader mest:

Tiki-taka i sig selv eller de båtnakker, der hårdnakket påstår, at det er seværdig fodbold ...

Tiki-taka var seværdigt, inden Del Bosque og Pep tog konceptet for langt. Den oprindelige tiki-taka spillestil, som Barcelona udøvede med Ronaldinho som frontfigur, blev spillet i et meget højere tempo. Det var ofte seværdigt.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum