Om vores rivaler VII

12 år 1 uge siden #5245 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Nå, så fik Messi lige en grund mere til at brække sig..........han kan nok slet ikke lade være!

En dommer har afvist at lukke Messis skattesag ned og derfor skal han nu i retten sammen med sin far.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5246 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Detaljerne omkring Antonie Griezmanns skifte til Atlético Madrid:

Atlético de Madrid and Real Sociedad have reached an agreement for the transfer of Antoine Griezmann (Macon, France, 1991). The young French football player will undergo the corresponding medical examination before signing the contract with our Club.

Atlético confirm Griezmann deal as Ansaldi has medical

Atlético Madrid have confirmed a deal to sign Real Sociedad's France international Antoine Griezmann.

The transfer of the 23-year-old, who will join the Spanish champions for a fee of 30 million euros, has also been announced by La Real on their official club website.

Griezmann, who had been at the Basque outfit since the age of 13, completed a medical at the Clínica Fremap on Monday alongside Cristian Ansaldi, the Rojiblancos’ next signing.

At long last Atlético de Madrid and Real Sociedad have reached an agreement for the signing of Griezmann. The player will cost the Madrilenian club €30 million. Sociedad have announced on their website that the player has their permission to undergo the customary medical tests at Atlético prior to signing on the dotted line. Once this final hurdle has been jumped, the player will join the rojiblanco ranks.

On their website, Sociedad thanked the Frenchman for his professionalism and dedication shown over the past ten years at the Basque club. Griezmann arrived there when he was just a 13-year-old lad and made his debut in the first team in 2009. Since then he has played 202 matches and has scored 53 goals.

Read more: Atlético signs Griezmann - MARCA.com (English version)

Den argentinske wingback, Cristian Ansaldi (FC Zenit), er altså angiveligt ligeledes til lægetjek i Atlético Madrid, mens Atlético eftersigende, som MMM påpeger, fortsat er interesserede i José Callejón. Til gengæld meldes kantspilleren Cristian Rodríguez på vej væk fra Atléti:

Sunderland appear to be edging closer to a deal for Atlético Madrid's Cristian Rodríguez after his agent reportedly held talks with the Black Cats over the weekend.

Videre til noget helt andet. Esteban Granero har sikret sig et permanent skifte fra Queens Park Rangers til Real Sociedad, som han var udlejet til i forrige sæson. Granero har skrevet under på en kontrakt af fire års varighed. Læs hele historien her (på engelsk).

Lidt andet nyt. Didier Drogba skifter tilbage til Chelsea på en etårig aftale. Alt imens har Arsenal hentet den nu forhenværende Nice-målmand, David Ospina, som vogtede Colombias mål ved VM-slutrunden. Og til sidst, lidt nyt fra Liverpool:

Liverpool boss Brendan Rodgers has confirmed that the Anfield outfit have pulled out of their bid to sign Loic Remy from Queens Park Rangers.

Liverpool have announced the signing of defender Dejan Lovren from Southampton.

Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5247 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Folk er hårde ved Mathieu. Han er en habil forsvarsspiller, der virkelig kæmper for tingene. Egentlig en ganske dejlig spillerprofil at have i en trup, omend man som modstander ofte synes, at han spiller for hårdt.
Det samme kan sikkert siges om Ramos, Pepe osv, men alligevel må Barcelona stadig kigge efter endnu en CB.

For nok er franskmanden ganske god, men reelt set ville han være fjerdevalg hos os, og det vil være et eklatant selvmål, hvis man stiller sig tilfreds med ham.

Men ok, det er uduelige Zubizarreta, der er tale om, så man har da lov at håbe... ;)

Som du selv siger det.. Vi griner ikke Mathieu for så elendig er han ikke, men når man har valgt ham til at kæmpe om midterforsvarspladserne så er man på røven hvis man har forhåbninger om titler.
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #5248 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

DarioGomez skrev: Folk er hårde ved Mathieu. Han er en habil forsvarsspiller, der virkelig kæmper for tingene. Egentlig en ganske dejlig spillerprofil at have i en trup, omend man som modstander ofte synes, at han spiller for hårdt.
Det samme kan sikkert siges om Ramos, Pepe osv, men alligevel må Barcelona stadig kigge efter endnu en CB.

For nok er franskmanden ganske god, men reelt set ville han være fjerdevalg hos os, og det vil være et eklatant selvmål, hvis man stiller sig tilfreds med ham.

Men ok, det er uduelige Zubizarreta, der er tale om, så man har da lov at håbe... ;)

Som du selv siger det.. Vi griner ikke Mathieu for så elendig er han ikke, men når man har valgt ham til at kæmpe om midterforsvarspladserne så er man på røven hvis man har forhåbninger om titler.

Der er absolut ingen grund til at grine af hverken Barcelona eller Mathieu. Man skal altså ikke glemme, at de endte foran os i ligaen sidste år. De er måske ikke så stærke som for et par år siden, men de skal bestemt ikke undervurderes. Vi er ikke et markant meget bedre hold end dem. Det ændrer hverken La Decima, James eller Kroos på.

De har måske ikke haft det bedste transfervindue i Barcelona, men de har trods alt tilføjet spillere som Mathieu, Rakitic og Suarez, der alle som minimum er solide spillere, og de er måske ikke færdige endnu.

Jeg siger ikke, at vi skal ryste i bukserne over Barcelona i år, men hvis Real Madrids spillere i den kommende sæson går på banen imod Barcelona med ligeså lidt respekt for dem, som dette forum i øjeblikket har, så får vi tæsk, drenge - og det kan der ikke være nogen tvivl om!
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved RasmusKring.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5249 af SR4

RasmusKring skrev:

SR4 skrev:

Der er absolut ingen grund til at grine af hverken Barcelona eller Mathieu. Man skal altså ikke glemme, at de endte foran os i ligaen sidste år. De er måske ikke så stærke som for et par år siden, men de skal bestemt ikke undervurderes. Vi er ikke et markant meget bedre hold end dem. Det ændrer hverken La Decima, James eller Kroos på.

De har måske ikke haft det bedste transfervindue i Barcelona, men de har trods alt tilføjet spillere som Mathieu, Rakitic og Suarez, der alle som minimum er solide spillere, og de er måske ikke færdige endnu.

Jeg siger ikke, at vi skal ryste i bukserne over Barcelona i år, men hvis Real Madrids spillere i den kommende sæson går på banen imod Barcelona med ligeså lidt respekt for dem, som dette forum i øjeblikket har, så får vi tæsk, drenge - og det kan der ikke være nogen tvivl om!

Vi ved alle hvor solide de er men fakta er de ikke seriøst ligner nogen der går efter titler med dette forsvar. Dermed ikke sagt, at det betyder vi ender over dem ligaen for fodbold er ikke så simpelt. Omend handler det om at gøre sine chancer for at vinde størst muligt og det er HER vi nok mener Barca har fejlet.

Og ja selvfølgelig skal spillerne vise respekt for modstanderen om de hed Barca, Bayern eller Real Betis. Men nu er det her et forum så om hvorvidt vi har respekt for modstanderen spiller ingen rolle i forhold til om spillerne gør ;)
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #5250 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Calleti i Atletico?!? :(
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #5251 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev: Vi ved alle hvor solide de er men fakta er de ikke seriøst ligner nogen der går efter titler med dette forsvar. Dermed ikke sagt, at det betyder vi ender over dem ligaen for fodbold er ikke så simpelt. Omend handler det om at gøre sine chancer for at vinde størst muligt og det er HER vi nok mener Barca har fejlet.

Og ja selvfølgelig skal spillerne vise respekt for modstanderen om de hed Barca, Bayern eller Real Betis. Men nu er det her et forum så om hvorvidt vi har respekt for modstanderen spiller ingen rolle i forhold til om spillerne gør ;)

Både spillertruppen i Real Madrid og brugerne på dette forum har gentagne gange vist en tendens til at undervurdere modstandere. Hvis stemningen er sådan på vores lille forum, så er den formentlig også sådan blandt resten af klubbens fans, og det har spillerne til tider ladet sig smitte af. Senest imod Dortmund i sidste sæson, hvor den generelle holdning blandt brugerne på dette forum var, at vi ville smadre Dortmund i returkampen og at vi allerede var videre. Det var tydeligvis også spillernes holdning, og vi husker alle, hvordan det gik.

Når alt kommer til alt, så kan jeg også godt smile lidt af Barcelonas transfers i denne sæson, men jeg er stadigvæk sikker på, at vi kommer til at kæmpe med dem om mesterskabet indtil de allersidste kampe i sæsonen.
Emnet er blevet låst.
  • Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #5252 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Om vores rivaler VII
Selvfølgelig skal Matheiu ikke undervurderes men man ryster ikke ligefrem i trussen når man ser det indkøb.

Til gengæld må jeg personligt indrømme at vi det gjorde lidt ondt at se dem rende med Suarez. Vi har i alle år været det KLART "BEDSTE HOLD PÅ TRANSFERMARKEDET" det er første gang jeg ser en spiller der fravælger Madrid. Jeg ved godt at der er gået lidt Hannibal Lector i ham men han er simpelthen for overdrevent en spiller. vi så alle hvad der skete sidste sæson efter han var ude de første 10 kampe.

Han kommer til at gøre ondt.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5253 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Bindslev skrev: Selvfølgelig skal Matheiu ikke undervurderes men man ryster ikke ligefrem i trussen når man ser det indkøb.

Til gengæld må jeg personligt indrømme at vi det gjorde lidt ondt at se dem rende med Suarez. Vi har i alle år været det KLART "BEDSTE HOLD PÅ TRANSFERMARKEDET" det er første gang jeg ser en spiller der fravælger Madrid. Jeg ved godt at der er gået lidt Hannibal Lector i ham men han er simpelthen for overdrevent en spiller. vi så alle hvad der skete sidste sæson efter han var ude de første 10 kampe.

Han kommer til at gøre ondt.

Fravalgte han Real Madrid eller fravalgte Real Madrid ham eller var der rent faktisk aldrig reelle forhandlinger? The answer is bl.....

Foreløbig har vi udskiftet Casemiro med Kroos og Morata med James........jeg er endog meget tilfreds med transfervinduet indtil nu.

Nå, til vores rivaler. Barcelona har gjort det godt på markedet. Dobbeltmoralsk, men godt!

Holdet trængte i den grad til forfriskning, som man lige så godt kunne have taget fuldt ud ved at lade Xavi forsvinde i ørkensandet.

Mest imponeret er jeg dog fortsat af Atlético Madrid. Og her er jeg helt nede på knæ af beundring. Føj for den, men det er jeg altså.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5254 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om vores rivaler VII

Mest imponeret er jeg dog fortsat af Atlético Madrid. Og her er jeg helt nede på knæ af beundring. Føj for den, men det er jeg altså.

Du skulle skamme dig Jesper!
Ej, jeg kan sagtens følge dig. Atletico har virkeligt lavet nogle spændende indkøb. Desuden bliver det også interessant at se, hvilken stjerneangriber de "producerer" i denne sæson, efter en række med Torres, El Kun, Falcao og senest Diego Costa.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5255 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Negotiations have progressed between Liverpool and FC Barcelona over a potential €15m deal for Daniel Agger. (SPORT)

Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5256 af SR4

RasmusKring skrev:

SR4 skrev: Vi ved alle hvor solide de er men fakta er de ikke seriøst ligner nogen der går efter titler med dette forsvar. Dermed ikke sagt, at det betyder vi ender over dem ligaen for fodbold er ikke så simpelt. Omend handler det om at gøre sine chancer for at vinde størst muligt og det er HER vi nok mener Barca har fejlet.

Både spillertruppen i Real Madrid og brugerne på dette forum har gentagne gange vist en tendens til at undervurdere modstandere. Hvis stemningen er sådan på vores lille forum, så er den formentlig også sådan blandt resten af klubbens fans, og det har spillerne til tider ladet sig smitte af. Senest imod Dortmund i sidste sæson, hvor den generelle holdning blandt brugerne på dette forum var, at vi ville smadre Dortmund i returkampen og at vi allerede var videre. Det var tydeligvis også spillernes holdning, og vi husker alle, hvordan det gik.

Når alt kommer til alt, så kan jeg også godt smile lidt af Barcelonas transfers i denne sæson, men jeg er stadigvæk sikker på, at vi kommer til at kæmpe med dem om mesterskabet indtil de allersidste kampe i sæsonen.

Igen som nævnt..
Matheui er ikke nogen Ramos eller Thiago Silva, derfor må man da gerne grine, når de har ledt efter en midterforsvar i flere år nu. Det har intet med at undervurdere dem eller ikke at vise respekt. De har dummet sig på markedet og det er det vi pointerer.
Ingen har nævnt at Real skal tage nogen som helst kampe lette. Og ingen nævner at titlen bliver nem. Blot at den sagtens kunne være svære.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum