Om vores rivaler VII

12 år 2 uger siden #5233 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Zizou1981 skrev: Jeg må blankt erkende at jeg er dybt imponeret over Mathiue, de gange jeg har set ham spille. Han er hurtigt og stærk i nærkampene. At han så ligner en bleg englænder på sommerferie, er en hel anden sag. Hvor mange af dem som kommenterer på hvor dårlig han er, har rent faktisk set ham spille..
Desværre annoncerede Enrique allerede inden VM at Masc bliver brugt på defensiv midt i den kommende sæson. Han er godt nok ringe i forsvaret. Heldigvis har de stadig klubikonet Pique, til at fucke det op.

Endelig en delvis saglig kommentar omkring Mathieu. Det handler i øvrigt mest af alt om, at Mathieu passer på den profil og karakteristika som Barcelona søgte. Ellers er denne tweet meget sigende:

Mathieu has a profile Barca desperately needed. Critical to system. Ultimate value will depend on what other players are added to backline

Så sætter AS i øvrigt Javier Pastore i forbindelse med et skifte fra Paris Saint-Germain til Atlético Madrid.

Javier Pastore is the man identified by Atlético Madrid coach Diego Simeone to bolster the Spanish champions’ options in attacking midfield. The Rojiblancos have been working on the Paris Saint-Germain man’s signing for several weeks, and are keen to fill the hole left by the departure of Diego Ribas.

Read more: Atlético Madrid in talks with PSG over Javier Pastore - AS.com (English version)

Emnet er blevet låst.
12 år 2 uger siden #5234 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Zizou1981 skrev: Jeg må blankt erkende at jeg er dybt imponeret over Mathiue, de gange jeg har set ham spille. Han er hurtigt og stærk i nærkampene. At han så ligner en bleg englænder på sommerferie, er en hel anden sag. Hvor mange af dem som kommenterer på hvor dårlig han er, har rent faktisk set ham spille..
Desværre annoncerede Enrique allerede inden VM at Masc bliver brugt på defensiv midt i den kommende sæson. Han er godt nok ringe i forsvaret. Heldigvis har de stadig klubikonet Pique, til at fucke det op.

Det sker at jeg også ser La Liga engang imellem. Og jeg vil gå så langt at sige at han er en rigtig god forsvarsspiller. Men en verdensklasse forsvarsspiller er han sku ikke. Havde han været det, havde han måske også fået mere end 2 landskampe for Frankrig. Og man har vel lov til at gøre lidt grin med sine rivaler når de henter en spiller fra 2. hylde. Men som El_Juan siger så passer han perfekt på den profil de søgte til jobbet, og bliver sikkert også en succes.
Emnet er blevet låst.
  • Don J
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 uger siden #5235 af Don J
Besvaret af Don J på emne Om vores rivaler VII
Lidt besynderligt køb alligevel af Barcelona..

Alle kan jo se, at han typemæssigt har flere af de karakteristika, som Barcelona har savnet. Han er hurtigere end Mascherano, og mere kontant i sin spillestil end Bartra, og så er han stærk i luften.
Hans alder er, for mig at se, ret væsentlig ift. hans spillertype. Han er jo en adræt spiller med et spil, der er ret så fysisk anlagt - Ift. de her redningsaktioner i sidste øjeblik synes jeg faktisk, der er nogle paralleller til den gode gamle Puyol.
Men lidt ligesom det gjorde sig gældende for Puyol, så plejer denne type forsvarsspiller oftest at falde lidt i niveau, når de når +30 grundet fysikken.

Havde han været 23-25 med denne profil, kunne jeg se perspektivererne i ham, men han fylder altså 31 i år.
Ikke et køb, der styrker dem markant forsvarsmæssigt de kommende sæsoner IMO.
Emnet er blevet låst.
12 år 2 uger siden #5236 af El_Juan

Paris Saint-Germain have confirmed the signing of 21-year-old full-back Serge Aurier from Toulouse for a fee reported to be in the region of £8million.

Det viser sig så rent faktisk, at PSG har hentet Aurier på en lejeaftale. Sådan omgås man altså FFP-reglerne. Det efterlader selvfølgelig et relevant spørgsmål. Hvordan i alverden vil de håndtere en potentiel Di María-handel, men den kan vi så videre tage i Rygtebørsen...

Så har Valencia hentet Rodrigo på en etårig lejeaftale med en købsoption (surprise, surprise):

Valencia have completed the signing of Spanish striker Rodrigo Moreno, from Benfica, on a season-long loan with an option to buy.

The 23-year-old returns to Spain following three seasons in Portugal, where he made 66 appearances, scoring 33 goals.

Rodrigo's rights were purchased for €30 million this past January by the Meriton company, whose owner, Peter Lim, is close to finalising the purchase of the club.

Read more: Valencia sign Rodrigo Moreno - MARCA.com (English version)

Sidste redigering: 12 år 2 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991
Emnet er blevet låst.
12 år 2 uger siden #5237 af El_Juan

Alejandro Pozuelo has returned to Spain to link up with Rayo Vallecano after just one season on the books at Swansea.

"Swansea City can confirm that Alejandro Pozuelo has joined Rayo Vallecano for an undisclosed fee."

Emnet er blevet låst.
12 år 2 uger siden #5238 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Respekt for Lillesøster.

Griezzman bliver næste nye mand i bolsje-trøjen. De kommer til at se stærke ud i den kommende sæson også.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez, Vildfaren
Emnet er blevet låst.
12 år 2 uger siden #5239 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Respekt for Lillesøster.

Griezzman bliver næste nye mand i bolsje-trøjen. De kommer til at se stærke ud i den kommende sæson også.

WOW!

Og glædeligt. Fandeme dejligt at Lillesøster mener det alvorligt. Det bliver fedt med tre hold til at kæmpe om titlen.... kan man tillade sig at sige IGEN?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez
Emnet er blevet låst.
12 år 2 uger siden #5240 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev: Respekt for Lillesøster.

WOW!

Og glædeligt. Fandeme dejligt at Lillesøster mener det alvorligt. Det bliver fedt med tre hold til at kæmpe om titlen.... kan man tillade sig at sige IGEN?

Forestiller mig sagtens, at lillesøster bli'r farligere end Barcelona.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5241 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Folk er hårde ved Mathieu. Han er en habil forsvarsspiller, der virkelig kæmper for tingene. Egentlig en ganske dejlig spillerprofil at have i en trup, omend man som modstander ofte synes, at han spiller for hårdt.
Det samme kan sikkert siges om Ramos, Pepe osv, men alligevel må Barcelona stadig kigge efter endnu en CB.

For nok er franskmanden ganske god, men reelt set ville han være fjerdevalg hos os, og det vil være et eklatant selvmål, hvis man stiller sig tilfreds med ham.

Men ok, det er uduelige Zubizarreta, der er tale om, så man har da lov at håbe... ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5242 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Folk er hårde ved Mathieu. Han er en habil forsvarsspiller, der virkelig kæmper for tingene. Egentlig en ganske dejlig spillerprofil at have i en trup, omend man som modstander ofte synes, at han spiller for hårdt.
Det samme kan sikkert siges om Ramos, Pepe osv, men alligevel må Barcelona stadig kigge efter endnu en CB.

For nok er franskmanden ganske god, men reelt set ville han være fjerdevalg hos os, og det vil være et eklatant selvmål, hvis man stiller sig tilfreds med ham.

Men ok, det er uduelige Zubizarreta, der er tale om, så man har da lov at håbe... ;)

Man kan jo altid håbe....
Men når alt kommer til alt, så er han en gangske habil forsvarsspiller, dog ikke topshelf, men som DG siger, så er han god at have i en trup.
Og en opgradering i forhold til Gøg og Gokke i centerbagkæden.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5243 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Så er det officielt.

Antoine Griezmann skifter til Atlético...........de ser sgu ikke umiddelbart svækkede ud, selv om de har mistet Costa/Courtois.

Flot arbejde!

Og så arbejder man fortsat på fire indkøb mere. En forsvarer, en midtbanespiller, en kantspiller og en angriber.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 1 uge siden #5244 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Rafa Benítez smed Calleti ud af gårsdagens træning pga dårlig attitude og manglende koncentration, hvilket i Spanien bliver set som et forsøg fra spilleren på at presse Napoli til at sælge ham til Atleti. Napoli har hidtil krævet €30 mil for ham, mens Atleti eftersigende kun har tilbudt €21 mil. Mere her: futbol.as.com/futbol/2014/07/28/primera/1406512392_698299.html
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum