Om vores rivaler VII
- Inspektøren
- Gæst
Brazil vs Germany 1-7?
Den kamp og Roma-Bayern er både spillemæssigt og resultatmæssigt (med 10 minutter tilbage) meget identiske.
- mælkemand
- Gæst
Casillas
Carvajal-Varane-Pepe-Marcelo
Modric-Kroos-Isco
James-Benzema-Ronaldo
Jeg er 200% sikker på at Real Madrid som minimum sætter 1 pind ind imorgen que Liverpools elendige defensiv, men at det så er nok til en sejr, det må tiden vise.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- DarioGomez
- Eduardo
Har Liverpool reelt set en eneste spiller, der kunne forstærke vores ideal-11'er?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Nedenstående spørgsmål er ikke ment som en provokation, men faktisk dybt alvorligt.
Har Liverpool reelt set en eneste spiller, der kunne forstærke vores ideal-11'er?
PT synes jeg ikke de har. Dog er det fantastisk at se hvad en så ung gut som Sterling kan udrette. Bare synd at han ikke har gode nok folk omkring ham.
DarioGomez skrev: Nedenstående spørgsmål er ikke ment som en provokation, men faktisk dybt alvorligt.
Sterling ville kunne byde ind med lidt mere fart på den offensive midtbaneplads. Rent niveaumæssigt ånder han James og Isco lige i nakken. Han er et kæmpe talent.
Men hvis jeg skal forholde mig til dit spørgsmål, så nej. Sterling er "kun" på niveau, en decideret forstærkning vil han ikke være imo.
Godt at Agger ikke er i Loverpool mere, for så havde der været én forstærkning.....
Jeg er her stadig XOXO
- Ikertheman
- Gæst
JimmyBroe skrev:
Godt at Agger ikke er i Loverpool mere, for så havde der været én forstærkning.....
Troller du? - eller er du bare Brøndby fan? :D
Med hånden på hjertet, så har jeg mere tillid til Nacho end Agger - jeg har stor respekt for Agger og hvad han har opnået :)
Ikertheman skrev:
JimmyBroe skrev:
Troller du? - eller er du bare Brøndby fan? :D
Med hånden på hjertet, så har jeg mere tillid til Nacho end Agger - jeg har stor respekt for Agger og hvad han har opnået :)
Brøndby fan, tsk må jeg være fri. Der er kun en klub i Danmark, Toreby Grænge Boldklub.;) Haha Ej det var bare en spøg. Agger er fin på landsholdet men han har aldrig rigtig gjort det for mig på klubplan.
Nacho over Agger (og en helvedes masse andre forsvarsspillere) til hver en tid. Der er krummer i den knægt.
Jeg er her stadig XOXO
- Madridismo
- Forum begynder
Kan ikke spansk, men så vidt jeg har forstået er det noget gældende Suarez og hans karantæne, der eftersigende først udløber søndag?? Sig gerne til hvis jeg tager fejl!
Tilsyneladende har CAS godkendt Barcas forespørgelse om at rykke Suarez' sidste karantænedag til lørdag d.25/10 (altså nu på lørdag), der er bare lige det at CAS ingen beføjelser har, omkring dette emne. Da det 100% er FIFA's beslutning.
Hvis der er sandhed i dette, og Barca underkender FIFA's beslutning. Så bliver det spændene at følge.
Kan nogen give lys over sagen?
www.marca.com/en/2014/10/22/en/football/...lona/1413998417.html
Edit:
Madridismo, du var hurtigst:P Mit link er fra deres engelske side, så kan du selv læse og forstå;)
Jeg er her stadig XOXO
Er det en børnehave det her?!
"Måske skældte vi lille Peter lidt for meget ud. Nu får han sit legetøj tilbage og en vingummibamse at trøste sig på..."
Hvor svært kan det være at give en straf, så sig holde sig til den beslutning(?) FIFA er altså bare uden sidestykke når det kommer til korruption og idioti.
JimmyBroe skrev: Våb bobobobob, hov, hov, hvad er nu det? Barca kan måske få en straf hvis Suarez deltager i kampen på lørdag, da hans karantæne først slutter søndag d. 26/10. Kan der være hold i det? Og i så fald hvad kan konsekvensen være? Kan de taberdømmes?
Tilsyneladende har CAS godkendt Barcas forespørgelse om at rykke Suarez' sidste karantænedag til lørdag d.25/10 (altså nu på lørdag), der er bare lige det at CAS ingen beføjelser har, omkring dette emne. Da det 100% er FIFA's beslutning.
Hvis der er sandhed i dette, og Barca underkender FIFA's beslutning. Så bliver det spændene at følge.
Kan nogen give lys over sagen?
www.marca.com/en/2014/10/22/en/football/...lona/1413998417.html
Edit:
Madridismo, du var hurtigst:P Mit link er fra deres engelske side, så kan du selv læse og forstå;)
Det er ønsketænkning fra Marcas side når de påstår CAS ingen beføjelser har, CAS kan og skal fortolke afgørelser fra FIFA, hvilket er hvad de har gjort i det her tilfælde - afgivet en fortolkning af hvordan længden af suspensionen skal forstås. Pedrerol fandt en advokat til at puste til ilden, men jeg tror ikke der er noget at komme efter her, andet end dårlig presse.
edit. @M_Linding Jeg går ud fra, at du mener Madrid aldrig bør appelere en afgørelse, hverken om gule kort, karantæner, bøder, statsstøtte eller hey, byggeforbud? Der er uendelig mange ting FIFA kan klandres for, men at appelmyndigheden i det her tilfælde har handlet som en appelmyndighed er ikke en af dem.