Om vores rivaler VII

11 år 9 måneder siden #5689 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev:

Siempre Madrid skrev: Årh, det bliver lækkert at stå op i morgen og læse Xavis forklaring/ Undskyldning på nederlaget.

Jeg udelukker på forhånd græssets længde, men derfra er der vist ingen nedre grænse

Blandt mange gode ting, som i tidens løb er blevet lagt op på dette debat-forum, er dette i den absolutte top. Undskyld mig, men det er intet mindre end sublimt!!!

Tak, MMM!!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5690 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Det gik meget godt for vores spanske legionærer i Italien i weekenden.
Higuain og Callejon (med Higuain assist) lavede hver et mål i Napolis 2-0 sejr over Roma. Callejon havde derudover et dommedagsskud på overliggeren.

Morata scorede et flot mål med venstreskøjten i Juventus 2-0 sejr over Empoli.
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5691 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Næste kamp er mod Liverpool. Jeg overvejer at satse nogle penge på kampen. Med den mål form vi er i og så dårlig som Liverpool er kørende for tiden overvejer jeg, at satse på at Real Madrid vinder med mere end 4 mål. Det giver odds 8.8

Tror i på Liverpool løber ind i en snitter eller laver de en god præstation mod os?
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5692 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Næste kamp er mod Liverpool. Jeg overvejer at satse nogle penge på kampen. Med den mål form vi er i og så dårlig som Liverpool er kørende for tiden overvejer jeg, at satse på at Real Madrid vinder med mere end 4 mål. Det giver odds 8.8

Tror i på Liverpool løber ind i en snitter eller laver de en god præstation mod os?

Det er et bæh odds. Real madrid vinder ikke med 5 mål eller mere. Det nægter jeg at tro på. Du får pengene 50 gange igen hvis du spiller den hos mig.;)

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5693 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om vores rivaler VII
Det ved jeg nu ikke... Hvis vi bare producerer halvt så mange chancer som i de seneste par kamp, så bliver det jo en total udslettelse med tennis-cifre, hvis Liverpool fortsætter deres, i vores synspunkt, fantastiske forsvar :)

Okay, er på mange måder stadig i ekstase over, hvor flydende vores spil er, så jeg har det som om, at vi kan vinde mindst 3-0 over stort set alle hold

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5694 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Gerard Piqué er igen udeladt af start-formationen i Barcelona.

Hans dage synes da efterhånden talte.

Hvad kan du fortælle os om hans situation, Storken? Er han på vej til Chelsea, som der snakkes om?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5695 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Imponerende spil af Ajax - selv hvis de skulle tabe. Hold da op Barcas defensiv sejler rundt og bliver gang på gang reddet af en heldig tå.

Det ser ud til nedturen fortsætter for dem!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
  • Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #5696 af Don J
Besvaret af Don J på emne Om vores rivaler VII
Der er nu noget nostalgisk over at se forgangsmændene for possession-spillet fuldstændigt dominere sidestykket fra Katalonien :-)
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Don J. Begrundelse: rettelse
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #5697 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Gerard Piqué er igen udeladt af start-formationen i Barcelona.

Hans dage synes da efterhånden talte.

Hvad kan du fortælle os om hans situation, Storken? Er han på vej til Chelsea, som der snakkes om?

Pique har mistet fokus siden han begyndte at date Shakira. Han har derudover en arrogance i sit spil, der er upassende for en midterforsvarer. I mine øjne har han spildt sit talent. Luis Enrique virker som en træner, der straffer dovenskab og ugidelighed. Det kommer til at koste Pique sin plads på holdet, hvilket er det vi ser tegn på nu.

Jeg vil ikke afvise, at han bliver solgt, men Barcas transferban gør det usandsynligt.

*Off-topic*
Real Madrids sejr over Barca virker ikke specielt imponerende længere, når man ser hvordan Ajax spiller Barca i bund :-)
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5698 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Haha stop. Fordi dit hold er i krise, ændrer det ikke på sejrens kvalitet, hvor i blev fuldstændig kvast.

Mere off-topic: Kunne man være mere usympatisk end Barcas spillere er i øjeblikket? To gange hvor man har spillet videre, hvor spillet burde have været stoppet. Føj for fanden! Der er i sandhed byttet om på helt og skurk i Spanien!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5699 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Føj Barca blir kørt rundt som et segunda hold på trods af al den dommerhjælp og så de foran på den mest heldige måde.
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5700 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Jeg har altid syntes at Jordi Alba og Carvajal minder om hinanden. De begge små og hurtige backs, men så stopper sammenligningen også. Carvajal sympatisk og ydmyg, mens Jordi er en af de mest usympatiske spiller på Barca's hold. Den Barca spiller som jeg hader allermest.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum