Om vores rivaler VII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev: Årh, det bliver lækkert at stå op i morgen og læse Xavis forklaring/ Undskyldning på nederlaget.
Jeg udelukker på forhånd græssets længde, men derfra er der vist ingen nedre grænse
Blandt mange gode ting, som i tidens løb er blevet lagt op på dette debat-forum, er dette i den absolutte top. Undskyld mig, men det er intet mindre end sublimt!!!
Tak, MMM!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Higuain og Callejon (med Higuain assist) lavede hver et mål i Napolis 2-0 sejr over Roma. Callejon havde derudover et dommedagsskud på overliggeren.
Morata scorede et flot mål med venstreskøjten i Juventus 2-0 sejr over Empoli.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Tror i på Liverpool løber ind i en snitter eller laver de en god præstation mod os?
madrid2000 skrev: Næste kamp er mod Liverpool. Jeg overvejer at satse nogle penge på kampen. Med den mål form vi er i og så dårlig som Liverpool er kørende for tiden overvejer jeg, at satse på at Real Madrid vinder med mere end 4 mål. Det giver odds 8.8
Tror i på Liverpool løber ind i en snitter eller laver de en god præstation mod os?
Det er et bæh odds. Real madrid vinder ikke med 5 mål eller mere. Det nægter jeg at tro på. Du får pengene 50 gange igen hvis du spiller den hos mig.;)
Jeg er her stadig XOXO
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Okay, er på mange måder stadig i ekstase over, hvor flydende vores spil er, så jeg har det som om, at vi kan vinde mindst 3-0 over stort set alle hold
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hans dage synes da efterhånden talte.
Hvad kan du fortælle os om hans situation, Storken? Er han på vej til Chelsea, som der snakkes om?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det ser ud til nedturen fortsætter for dem!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Don J
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Gerard Piqué er igen udeladt af start-formationen i Barcelona.
Hans dage synes da efterhånden talte.
Hvad kan du fortælle os om hans situation, Storken? Er han på vej til Chelsea, som der snakkes om?
Pique har mistet fokus siden han begyndte at date Shakira. Han har derudover en arrogance i sit spil, der er upassende for en midterforsvarer. I mine øjne har han spildt sit talent. Luis Enrique virker som en træner, der straffer dovenskab og ugidelighed. Det kommer til at koste Pique sin plads på holdet, hvilket er det vi ser tegn på nu.
Jeg vil ikke afvise, at han bliver solgt, men Barcas transferban gør det usandsynligt.
*Off-topic*
Real Madrids sejr over Barca virker ikke specielt imponerende længere, når man ser hvordan Ajax spiller Barca i bund :-)
Mere off-topic: Kunne man være mere usympatisk end Barcas spillere er i øjeblikket? To gange hvor man har spillet videre, hvor spillet burde have været stoppet. Føj for fanden! Der er i sandhed byttet om på helt og skurk i Spanien!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-