Sæsonen 2019/2020

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 år 2 uger siden #1381 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020
Fondo sur!

Denne matchvinder burde jo ha fået direkte rødt i seneste kamp og minimum 2 dages karantæne. Jeg synes ikke det er den rigtige vej at gå og man skal være meget selvkritisk, men hold da helt op, hvor er Barcelona også holdt inde i varmen i flere kampe af dommerne.

Messi har været elendig i 2020 i flere kampe og har mistet flere bolde end Real Madrids spillere har til sammen. Det er vores egen skyld det hele, men dommerne kan have en rigtig god grund til at situationen også er som i dag. Altså de Barcelona får et VAR straffe med hånden på bolden, og så ser man kampe hvor det modsatte bliver bortdømt til os. Op til 5-6 kampe er det sket vi ikke har fået klokkeklare straffespark. Jeg hader selv at gå den vej med dommerne, men man væmmes lidt at Barcelona har været så heldige med kendelser i op til flere kampe.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 4 år 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1382 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020

Siempre fiel skrev: Altså vi ved jo alle at dén 2. halvleg mod Barca var 45 minutter hvor vi rammer topniveauet for én gangs skyld. Det vi til gengæld så igår er jo det niveau vi normalt ser på ugentlig basis igennem snart 3 sæsoner. Det ville være synd at sige at resultatet igår på nogen måde er overraskende - vi taber ligaen med 20 point, samme hold næste år minus Cristiano, vi taber ligaen med 20 point igen, fortsætter med samme hold og nu er vi er igang med at pisse den billigste liga ever væk. Eneste overraskelse er jo ganske enkelt at vi overhovedet stadig har en chance for at blive mestre stadigvæk. Vi ser jo den ene skræmmende ringe præstation uge efter uge og jeg tror aldrig det bliver bedre med vores topmandskabsbehandler (NOT) i spidsen for truppen. Men det hjælper naturligvis ikke at han (delvis selvforskyldt) har en trup med så store mangler at abejde med. Jeg kan næsten ikke vente til kluuben offentliggør at man har forlænget med Modric, Kroos, Bale, Lucas og resten af "verdens bedste trup" - jeg kan slet ikke få nok af al den underholdning hver weekend


Hahaha, det gør ondt at læse fordi det er sandt, men det er kraftedme også sjovt skrevet.

Nu sprang jeg kampen igår over, dels fordi tv2 hellere vil sende Corona-bold, og dels fordi jeg havde set det nederlag ske på endda rigtig lang afstand. Og det fik mig til at tænke, er der nogle spillere i den nuværende trup som I ser frem til at se spille i weekenderne? Jeg har måske én jeg kan nævne, og det er Valverde, ellers er der vitterligt ikke én spiller jeg som sådan glæder mig til at opleve. Før i tiden var der altid Ronaldo (dem begge), Zidane, Raúl, Modric for nogle år siden osv.

Og tænker jeg mig om, så er der vel maksimalt 10 spillere i hele truppen som jeg egentlig helst ikke vil af med, og 10 er måske endda højt sat. Truppens forfatning er simpelthen til at lukke op og skide i, hele stammen er fandme tættere på 40 år end på 25 år, og der er ikke den mindste udsigt til en ordentlig udskiftning. Nu vil man tilmed forlænge med Ramos som ikke bare er over the hill, men milevidt fra at være i nærheden af en bakke. Ligeledes har man forlænget med Benzema som har et decideret fjendtligt forhold til modstanderens netmasker.

Jeg føler ikke jeg kan kende min klub længere ærligt talt..

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas, JK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1383 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg kan godt relater til alt hvad du skriver her. Det som om der sidder nogle i bestyrelsen som bevidst har villet sænke klubben rent sportsligt om det bare er Perez i en nøddeskal ved jeg ikke, men det er lykkes.
Jeg er 28 år og blev forelsket i galactico dagenes vidunderlige stjerner..

Nu sidder jeg nærmest og er vred ved tanken om hvordan fanden vi er havnet i denne her situation?

Vi har haft en 5.ballon d'Or vindende spiller rendende og ham smider vi på porten og beholder Bale, James, isco.. (ah den sætning gir mig kvalme)

De eneste som rigtig kan få mig op af stolen er Valverde og Vini, men det er lidt dag og nat med ham Vini, jeg flyver op af stolen når han bryder igennem fra kanten men det ender altid med at jeg kaster mig tilbage af ren skuffelse fordi det ikke resulterede i mere..

At gå fra at svømme i succes oplevelser hver weekend til det her.. det simpelthen useriøst alt sammen...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1384 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Galactico-tiden var fandme også en gang pis langt hen ad vejen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Bismo, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1385 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev: Galactico-tiden var fandme også en gang pis langt hen ad vejen.


... men det var en underholdende omgang pis og der var potentiale i holdet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1386 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 2019/2020
Zidanes y Pavones... Nok den mest skandaløse transferstrategi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Offline
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
4 år 2 uger siden #1387 af Figo7Dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1388 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 2019/2020

Figo7Dk skrev: www.bt.dk/fodbold/al-fodbold-suspenderes-i-spanien

Bum..


BT glemte lige at få det hele med........Der spilles fortsat i bedste og næstbedste række.......detalje.....
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo7Dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Offline
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
4 år 2 uger siden #1389 af Figo7Dk
Besvaret af Figo7Dk på emne Sæsonen 2019/2020
Haha, de har sidenhen fjernet nyheden. Stærkt. Dobbelttjekkede ikke. Kildekritikken fejlede -.-

iHala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1390 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2019/2020
Madridista.dk-effekten.

Figo7Dk skrev: Haha, de har sidenhen fjernet nyheden. Stærkt. Dobbelttjekkede ikke. Kildekritikken fejlede -.-


Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1391 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2019/2020
Madridista.dk-effekten.

Figo7Dk skrev: Haha, de har sidenhen fjernet nyheden. Stærkt. Dobbelttjekkede ikke. Kildekritikken fejlede -.-


Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #1392 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Kampen mod City er også aflyst nu.

Jeg ved ikke, hvornår den bliver genoptaget.

Jeg tror det meget heldigt, da vi er inde i en skidt periode.

Måske er vi i bedre form om 1 måneds til eller mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce