Sæsonen 2019/2020

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #1405 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020

Kiwes skrev:

9eren skrev:

BBB skrev:

henrikcomn skrev: Tror desværre Suarez comeback er tungen på vægtskålen, når mesterskabet skal placeres


Jeg troede på det samme, og jeg er overrasket over, at vi langsomt har formået at trække væk (med lidt hjælp fra nogle gode straffespark). Omvendt havde jeg det også ærgerligt med Griezmann's transfer til Barcelona - jeg blev mere rolig, da vi lærte, at Messi ikke var fan af ham. Apropos Griezmann:

Nicolai Lisberg på Twitter

Nicolai Lisberg skrev: Eden Hazard 29 y/o bought for 100 mio euros:
19 games
1 goal
7 assists
Real Madrid fans: “Give him time”

Antoine Griezmann 29 y/o bought for 120 mio euros.

43 games
14 goals
4 assists
Barça fans: “Get rid of him”


Er jeg ikke den eneste, der som Madrid fan har været klar til at sælge det belgiske vaffelhus inden han overhovedet satte sine ben i klubben. Jeg ved godt at jeg tit har siddet foran en krystal kugle, men i denne her version har jeg godt nok følt mig meget som Will Smith i filmen “I robot”

Han skal have samme behandling som James har fået de siden Zizou kom til som træner. En spiller til 130 millioner skal ikke have tid eller noget som helst!


Forventer du at han møder op til kamp på krykker..lol. Hazard's sæson har været totalt smadret af skader og det er der ikke noget at gøre ved. Sælge ham inden han satte ben i klubben - han var muligvis det bedste køb klubben kunne fortage sig på daværende tidspunkt. Lad os nu forhelvede give manden en fair chance og lad ham have en sæson hvor han rent faktisk har mulighed for at være på holdkortet.


Hans sæson var smadret allerede inden han kom til klubben, som jeg prøvede at lægge vægt på. Han har slet ikke professionelt været klar til sæsonen mentalt eller fysisk og det skal en spiller til 130 millioner euro være. Hans skader er også påvirket af hans dårlige fysiske form og jo jeg ved godt dee blev gået hårdt til ham, men du bliver ikke mindre skadet af at have ekstra vægt på kroppen. Så meget af det er hans egen skyld. Jeg giver ham ingen chance, det har han haft nok af !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #1406 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæsonen 2019/2020
Er transfervinduet åbent?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #1407 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg mener også det var under alt kritik at han mødte op til season start med remoulade mave og åndenøds besvær, og er enig i at han ikke har præsteret tæt på det niveau vi skulle kunne forvente (har dog aldrig selv forventet at Hazard blev den “nye” Ronaldo, der skulle vi have købt ham for 5 seasoner siden) jeg kan dog ikke være med i lejeren om at hans fysik har noget med hans ankel-skade at gøre, hans fysiske form kunne ikke have hjulpet ham med at forudse den hovedløse tackling der kom fra hans landsmand, den havde de fleste spillere brækket knogler på, så synes det er lige hårdt nok, og det at han nu er ude igen er jo et tegn på at han er kommet i kamp og har fået for mange minutter for tidligt, og selvom han selv har et ansvar her, så er det jo ikke hans skyld at Real ikke har særlig mange offensive strenge st spille på, og dermed har forceret hans recovery...

Uanset hvad, så er Hazard i klubben næste season, og her håber jeg at han er skadesfri og har holdt sig fra at bestille extra ost på pizzaen, og så må vi se hvad han kan bi-bringe holdet, og hvis han nu kan være med i 25-30 mål næste år (om han scorer eller er med i opspillet er underordnet) så er det immervæk en forbedring og nok det meste vi kan forlange af en spiller der peakede de sidste 2 seasoner.

Og faktum er, spillere som Hazard og Vini vil fortsætte med at skulle hører på konstant kritik hvis vi ikke får gjort noget ved vores højre side, for det åbenlyst været vores største problem i offensiven, og langt fra gjort det let at skulle spille i vores Venstre side hvor modstanderne kan ligge et konstant overtal! Bale, James, Vasquez og Rodrygo, ingen af dem har bragt den bredde vi har brug for for at kunne åbne op i vores Venstre side, så uden indkøb så må vi sætte vores lid til at Asensio rammer top-niveau fra seasonens start og holder sig skadesfri, eller slår Hazard og Vini aldrig til!

Jeg synes selv en spiller som Jovic, burde være under meget mere kritik, for imodsætning til Hazard som IMO stadig har lignet en spiller der gerne ville slå til (ikke taget hans ankomst til pre-season i betragtning) så ligner Jovic en spiller der har opnået hvad han ville i hans karriere, berømmelse og moneter, og derfor har han “til prisen” været et langt stører flop end Hazard iår!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #1408 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 2019/2020
Umiddelbart ingen spiller på banen med fart i benene idag (udover Valverde måske). Det er jeg godt nok lidt spændt på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #1409 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020
Interview med Zidane hvor han snakker om sæsonen 19/20 og et vundet mesterskab.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #1410 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Mariano tested Covid 19 positiv.

Fuck.

Tænk hvis han har nået at smitte halvdelen af truppen... Så kan vi godt vinke farvel til sæsonen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 7 måneder siden #1411 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

madrid2000 skrev: Mariano tested Covid 19 positiv.

Fuck.

Tænk hvis han har nået at smitte halvdelen af truppen... Så kan vi godt vinke farvel til sæsonen.


Mon ikke det har været i hans ferie? Spillerne blev jo testet før og efter hver kamp. De skulle testes igen før træningen startede op. Resten af truppen har da ihvertfald trænet med stort set fuld bemanding.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 måneder siden #1412 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020


De la Red.. ikke den bedste optakt til kampen i weekenden, men se hvem der laver selvmål fordi del bosque tog en god chance med en ung spiller :-)

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #1413 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 2019/2020

9eren skrev:



De la Red.. ikke den bedste optakt til kampen i weekenden, men se hvem der laver selvmål fordi del bosque tog en god chance med en ung spiller :-)


Haha, laekkert :-) det er jo et af de utallige maal LEGENDEN OVER ALLE LEGENDER har deltaget i ;-)

Jeg husker faktisk kampen, ikke saa meget fordi vi tabte saa faelt, men mest fordi dette jo var et absolut skraek scenarie for alle unge spillere der debutere paa 1. holdet. For som man kan se er den unge Ruben (hvis jeg husker rigtigt) i forvaret, slet ikke klar til Reals 1. hold, og hvis jeg mindes korrekt saa bliver han skiftet ud ved pausen efter Real er bagud med 3 maal, og det var saa det sidste man saa til Ruben i Real, mener han blev lejet ud eller solgt seasonen efter, men han kom saa vidt jeg ved aldrig paa banen igen for Madrid's 1. hold.

Nu havde knaegten nok aldrig niveauet til Real, men man kan stadig ikke undgaa at taenke at en saadanne oplevelse for en ung gut, maaske har maerket resten af hans karriere, hvilket jo er soergeligt. Og jeg mener faktisk dette er et meget godt eksempel paa at unge spillere skal koeres langsomt ind paa holdet, gerne med saa lidt ansvar som muligt i de foerst 5-10 kampe, for har de 2-3 daarlige oplevelse, kan det virkelig have en effekt hvis de ikke er mentalt staerke nok. Her vil jeg ogsaa give et skud ud til Vini, som om nogen i en ung alder har vist en vis mental styrke som, uanset hvad man synes om ham, man maa respektere.

Det var egentlig ogsaa et godt tidspunkt du kom med klippet paa her, for vi Madridista's har om nogen en daarlig hukommelse (dog langt fra saa daarlig som Barca's fans), men vi skal ikke glemme at vi selv under Galactico tiden havde flere kampe hvor spillet ikke koerte og hvor vi blev ydmyget. Og dette forsatte jo saa i aarene efter ind i en sand krise i klubben, hvor vi jo stort set ikke vandt noget i flere seasoner, og gennemgik den ene traener efter den anden. Her var det jo saa faktisk den gode Perez der kom retur at fik sat klubben paa rette koel igen. (omend man saa kan diskutere om det var ham der i foerste omgang stod for at starte krisen...)

Fedt klip :-)

Lige en lille rettelse, det var ikke Del Bosque der var traener den gang, mener det er Queiroz man ser paa billederne...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 måneder siden #1414 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020
ja det ser jeg med Carlos Q. Mener bare at Vicente gav ham chancen lidt året før. Det var lidt ment som selv ironi denne kommentar om del Bosque.

Problemet dengang som nu, var igen en ledelse som har alt for meget indflydelse på holdet som påvirker spillet på banen. Hierro, Del Bosque og Makelele blev jo taget væk inden denne sæson.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 måneder siden #1415 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020
Bedre optakt



Men hvor er vi dog langt fra det her niveau.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #1416 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Blev Ruben ikke allerede udskiftet i første halvleg og sad i tårer på bænken?
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce