Sæsonen 2019/2020

4 år 6 dage siden #1393 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Courtois kan nå at blive klar igen.

Men kampprogrammet bliver godt nok pakket. Medmindre EM bliver flyttet, så er der masser af tid pludselig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 dage siden #1394 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 2019/2020
Ligaen overvejer lige nu hvordan man finder en mester. En af mulighederne er naturligvis at spille alle kampe færdig inden sommer - hvilket måske lader sig gøre hvis EM rykkes til 2021, men hvem ved. To af de andre muligheder skulle være at kalde Barcelona for mestre for fordi de fører ligaen nu - eller kåre holdet der førte efter den første halvdel, hvilket også var Barca på bedre målforskel.

Hvis det ender med at Barca vinder for Zidane på uduelig vis formåede at tabe igen i søndags, så griner jeg seriøst min røv i laser - de ligger præcis som de har redt og holdet fortjener på ingen måde at blive mestre som de har præsteret so far!
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 dage siden #1395 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

Siempre fiel skrev: Ligaen overvejer lige nu hvordan man finder en mester. En af mulighederne er naturligvis at spille alle kampe færdig inden sommer - hvilket måske lader sig gøre hvis EM rykkes til 2021, men hvem ved. To af de andre muligheder skulle være at kalde Barcelona for mestre for fordi de fører ligaen nu - eller kåre holdet der førte efter den første halvdel, hvilket også var Barca på bedre målforskel.

Hvis det ender med at Barca vinder for Zidane på uduelig vis formåede at tabe igen i søndags, så griner jeg seriøst min røv i laser - de ligger præcis som de har redt og holdet fortjener på ingen måde at blive mestre som de har præsteret so far!


Kom nu lige mand. Du kan ikke give Zidane skylden skulle Barca blive mestre pga corona. I øvrigt kan jeg ikke forstille mig at man går med den løsning. Hvis man ikke kan spille en hel liga må man sige at der ingen vinder er, eller spille en playoff kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 dage siden #1396 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
BREAKING: Zidane skyld i Corona pandemi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 dage siden #1397 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020
Premier League kampene fortsætter derimod som planlagt og det er med! tilskuere. Virker lidt underligt, når nu alle andre ligaer lukker ned eller som minimum spiller uden tilskuere. Paris kampen i Champions League blev spillet uden tilskuere, hvorimod Liverpool kampen blev spillet med?

Det er en ekstremt kedelig situation vi står i, men alle klubber burde bevæge sig i samme retning så man kan eliminere Coronavirussen hurtigst muligt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 6 dage siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 dage siden #1398 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2019/2020

Sahinovic skrev: Premier League kampene fortsætter derimod som planlagt og det er med! tilskuere. Virker lidt underligt, når nu alle andre ligaer lukker ned eller som minimum spiller uden tilskuere. Paris kampen i Champions League blev spillet uden tilskuere, hvorimod Liverpool kampen blev spillet med?

Det er en ekstremt kedelig situation vi står i, men alle klubber burde bevæge sig i samme retning så man kan eliminere Coronavirussen hurtigst muligt.


Lidt et sidespor, men formentlig okay i denne situation, ellers bare slet igen.

Man kan ikke som sådan eliminere Corona-virus, men man kan minimere og forsinke smittespredning. Ved at forsinke smittespredning bliver der ikke for mange syge på en gang. Hvis der bliver for mange syge på én gang, kan hospitalerne ikke følge med. Scenarioet med for mange syge ser vi lige nu i Italien, hvor alt for mange dør pga. mangel på læger og udstyr. Det vil vi gerne undgå i Danmark.

Igen, det er ikke noget, vi behøver diskutere her, men blot til info.


Fodboldrelateret:
Jeg tænker, at det på længere sigt kan gå ud over nogle økonomisk pressede klubber. De mister indtægter fra billetsalg, men skal formentlig fortsat betale løn til spillere(medmindre der er kontrakter om sådan noget). De mister samtidig indtægter fra salg af merchandise m.m. til kampe. De spanske klubber er notorisk kendt for at være pressede økonomisk, så mon vi ser klubber, der krakker pga. det her, eller er nødt til at sælge spillere til sommer med den deraf følgende svækkelse af ligaen?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 dage siden #1399 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020

Kratmus skrev:

Sahinovic skrev: Premier League kampene fortsætter derimod som planlagt og det er med! tilskuere. Virker lidt underligt, når nu alle andre ligaer lukker ned eller som minimum spiller uden tilskuere. Paris kampen i Champions League blev spillet uden tilskuere, hvorimod Liverpool kampen blev spillet med?

Det er en ekstremt kedelig situation vi står i, men alle klubber burde bevæge sig i samme retning så man kan eliminere Coronavirussen hurtigst muligt.


Lidt et sidespor, men formentlig okay i denne situation, ellers bare slet igen.

Man kan ikke som sådan eliminere Corona-virus, men man kan minimere og forsinke smittespredning. Ved at forsinke smittespredning bliver der ikke for mange syge på en gang. Hvis der bliver for mange syge på én gang, kan hospitalerne ikke følge med. Scenarioet med for mange syge ser vi lige nu i Italien, hvor alt for mange dør pga. mangel på læger og udstyr. Det vil vi gerne undgå i Danmark.

Igen, det er ikke noget, vi behøver diskutere her, men blot til info.


Fodboldrelateret:
Jeg tænker, at det på længere sigt kan gå ud over nogle økonomisk pressede klubber. De mister indtægter fra billetsalg, men skal formentlig fortsat betale løn til spillere(medmindre der er kontrakter om sådan noget). De mister samtidig indtægter fra salg af merchandise m.m. til kampe. De spanske klubber er notorisk kendt for at være pressede økonomisk, så mon vi ser klubber, der krakker pga. det her, eller er nødt til at sælge spillere til sommer med den deraf følgende svækkelse af ligaen?


Jeg er helt med på, at de tiltag der indtil videre er blevet taget har været i forbindelse med at minimere smittespredningen - men, det er vel med henblik på at man senere hen kan 'eliminere' virussen ved at kurere dem der er blevet smittet? (må nok indrømme at jeg ikke har det store kendskab til virusser og hvordan/eller om disse kan bekæmpes fuldstændigt)

Ja, det har haft økonomiske konsekvenser, men hvis man går helhjertet ind og forsøger at stoppe spredningen lige nu så vil det jo kun være på kort sigt (hvad end kort sigt så betyder i denne situation, det ved man ikke rigtigt endnu), men så skal alle klubber med. Fortsætter man som man har gjort, så vil flere og flere blive smittet og i sidste ende vil man igen stå i en situation hvor spillet skal stoppes, og det vil jo betyde en langt større økonomisk blødning, da man blot forsinker de tiltag der burde tages nu til længere ude i fremtiden.

Det er ihverfald lige blevet konstateret at Mikel Arteta er blevet testet positiv for Coronavirus, og mon ikke han også har smittet et par stykker. Fortsætter man som man gør lige nu, så tror jeg kun det går hen og bliver værre.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 6 dage siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 11 måneder siden #1400 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020
Meget trist. Lorenzo Sanz er død pga Corona virus

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #1401 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Sæsonen 2019/2020
Tror desværre Suarez comeback er tungen på vægtskålen, når mesterskabet skal placeres

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #1402 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

henrikcomn skrev: Tror desværre Suarez comeback er tungen på vægtskålen, når mesterskabet skal placeres


Jeg troede på det samme, og jeg er overrasket over, at vi langsomt har formået at trække væk (med lidt hjælp fra nogle gode straffespark). Omvendt havde jeg det også ærgerligt med Griezmann's transfer til Barcelona - jeg blev mere rolig, da vi lærte, at Messi ikke var fan af ham. Apropos Griezmann:

Nicolai Lisberg på Twitter

Nicolai Lisberg skrev: Eden Hazard 29 y/o bought for 100 mio euros:
19 games
1 goal
7 assists
Real Madrid fans: “Give him time”

Antoine Griezmann 29 y/o bought for 120 mio euros.

43 games
14 goals
4 assists
Barça fans: “Get rid of him”

Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #1403 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæsonen 2019/2020

BBB skrev:

henrikcomn skrev: Tror desværre Suarez comeback er tungen på vægtskålen, når mesterskabet skal placeres


Jeg troede på det samme, og jeg er overrasket over, at vi langsomt har formået at trække væk (med lidt hjælp fra nogle gode straffespark). Omvendt havde jeg det også ærgerligt med Griezmann's transfer til Barcelona - jeg blev mere rolig, da vi lærte, at Messi ikke var fan af ham. Apropos Griezmann:

Nicolai Lisberg på Twitter

Nicolai Lisberg skrev: Eden Hazard 29 y/o bought for 100 mio euros:
19 games
1 goal
7 assists
Real Madrid fans: “Give him time”

Antoine Griezmann 29 y/o bought for 120 mio euros.

43 games
14 goals
4 assists
Barça fans: “Get rid of him”


Er jeg ikke den eneste, der som Madrid fan har været klar til at sælge det belgiske vaffelhus inden han overhovedet satte sine ben i klubben. Jeg ved godt at jeg tit har siddet foran en krystal kugle, men i denne her version har jeg godt nok følt mig meget som Will Smith i filmen “I robot”

Han skal have samme behandling som James har fået de siden Zizou kom til som træner. En spiller til 130 millioner skal ikke have tid eller noget som helst!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #1404 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 2019/2020

9eren skrev:

BBB skrev:

henrikcomn skrev: Tror desværre Suarez comeback er tungen på vægtskålen, når mesterskabet skal placeres


Jeg troede på det samme, og jeg er overrasket over, at vi langsomt har formået at trække væk (med lidt hjælp fra nogle gode straffespark). Omvendt havde jeg det også ærgerligt med Griezmann's transfer til Barcelona - jeg blev mere rolig, da vi lærte, at Messi ikke var fan af ham. Apropos Griezmann:

Nicolai Lisberg på Twitter

Nicolai Lisberg skrev: Eden Hazard 29 y/o bought for 100 mio euros:
19 games
1 goal
7 assists
Real Madrid fans: “Give him time”

Antoine Griezmann 29 y/o bought for 120 mio euros.

43 games
14 goals
4 assists
Barça fans: “Get rid of him”


Er jeg ikke den eneste, der som Madrid fan har været klar til at sælge det belgiske vaffelhus inden han overhovedet satte sine ben i klubben. Jeg ved godt at jeg tit har siddet foran en krystal kugle, men i denne her version har jeg godt nok følt mig meget som Will Smith i filmen “I robot”

Han skal have samme behandling som James har fået de siden Zizou kom til som træner. En spiller til 130 millioner skal ikke have tid eller noget som helst!


Forventer du at han møder op til kamp på krykker..lol. Hazard's sæson har været totalt smadret af skader og det er der ikke noget at gøre ved. Sælge ham inden han satte ben i klubben - han var muligvis det bedste køb klubben kunne fortage sig på daværende tidspunkt. Lad os nu forhelvede give manden en fair chance og lad ham have en sæson hvor han rent faktisk har mulighed for at være på holdkortet.
Sidste redigering: 3 år 8 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce