Sæsonen 2019/2020

1 år 3 måneder siden #673 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020

BBB skrev:

Dios skrev: BBB skrev:

Hvis jeg var PSG, så havde jeg accepteret det. Det lyder helt vanvittigt.

Hvordan lyder det vanvittigt for dig? Som Ramos4 nævner, så er det jo ikke spillere som er i nærheden af Neymar's niveau. For Real Madrid er det jo et kæmpe win. Vi kommer af med 2 spillere, som vi rigtig godt vil af med, og som har vist sig at være umulige at sælge. Neymar kommer til at koste os ingenting stort set, og lønnen vil jo måske, måske ikke være dækket ind i de spillere vi sender den anden vej.

De får 100 ud af de 200 mio, som de efterspørger. De får en målmand, som de mangler, og de får to spillere som til sammen burde kunne spille 100% af kampene, hvor Neymar i sidste sæson spillede 50%(?) af kampene. Det er et kæmpe win for dem. Derudover går lønningerne vist ikke helt op, hvis vi kigger på, hvad de tjener i dag. PSG vil vist spare lidt penge, men selv hvis lønningerne går lige op, så er det stadig en god forretning for dem. Det er 3 Champions League vindere, der kommer ind i stalden, og der vil ikke være samme polemik omkring dem, som der vil være omkring Neymar.

Jeg synes ligesom Ramos4, at det er en elendig handel for Psg, om end de trods alt stadig får lidt kvalitet plus penge for Neymar. Du ser et større win for Psg end for Real, eller? Gør jeg overhovedet ikke.
Var det ikke noget med James fik noget der minder om samme løn som Bale? Synes bare jeg kan huske den var vanvittig høj ift. hvor lidt han havde vist på daværende tidspunkt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #674 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Hmm, ikke overbevist. Jeg tror et Dybala køb vil blive set som meget mere sexet end Bale. Selv Dembele vil være mere lækkert i fansenes øjne. James har et stort reach i sydamerika, men Bale?...Jeg kan simpelthen ikke se en PSG fan for mig blive interviewet og på spørgsmålet "hvem så du helst som afløser for Neymar?" svare: "en 30årig Bale" :D

Men du kan have ret, vi er nok ekstra hårde ved den gode Gareth. Omvendt tror jeg de fleste mennesker uden for UK har glemt han eksisterer.

Edit: Og den var til Dios. Håber du hører med derude. Her kommer et nummer med Rihanna.

Sue me.
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Ramos4.

1 år 3 måneder siden #675 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Nu er det jo bare ikke fansene som bestemmer hvem der skal købes, og heldigvis for det. I Madrid kunne vi jo stå med et hold kun bestående af portugisere, eller et hold kun bestående af 17 årige talenter, hvis det var fansene som stod for indkøbene :D

Dybala løser bare ikke rigtig problemerne for Psg. Han passer bare ikke rigtigt ind medmindre han spiller som hængende angriber, men hvor gør de det nogen steder? Tuchel spiller 4-3-3, og her passer han bare ikke skide godt ind. Har Juventus omkring de €150 millioner som Psg vel som min. vil kræve plus Dybala? Det tror jeg næppe efter deres køb af De Ligt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 år 3 måneder siden #676 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2019/2020
Julen har klaret det forrygende i Sevilla indtil videre.
Skulle man havde holdt på ham?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

1 år 3 måneder siden #677 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2019/2020

MadridistaPorVida skrev: Julen har klaret det forrygende i Sevilla indtil videre.

Der er kun spillet to kampe ;-) men derudover er det svært at sammenligne for Real Madrid er noget helt andet end Sevilla.

Vil dog selv fremhæve, at Solari var pragmatisk, og Zidane er respekteret. Julen var ingen af delene.

1 år 3 måneder siden #678 af Batmajn
Besvaret af Batmajn på emne Sæsonen 2019/2020

MadridistaPorVida skrev: Julen har klaret det forrygende i Sevilla indtil videre.

Synes også det var ærgerligt at spillerne ikke kæmpede mere under ham. Han havde en spilfilosofi som var gennemgående og havde stort potientiale. Men modet/viljen var der slet ikke sidste sæson hos nogen af spillerne, måske lige vini, ellers var alle andre ret udbrændte.

Zidane kan åbenbart få mere gejst i holdet og styre de store egoer. Men spillet efterlader meget ønsketænkning
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MadridistaPorVida

1 år 3 måneder siden #679 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Loppen er den første Real Madrid træner i mange år med så tydeligt et koncept og spilsystem. Den slags tager tid at implementere. Så kan man lide hans tilgang til spillet eller ej men jeg tror det er sundt med et tydeligt defineret spil spilkoncept.

Han skulle have haft længere tid upåagtede de dårlige resultater. Derudover så havde han formodentlig slet ikke magt “nok”. Han var ikke et kæmpe trænernavn og derfor blev det som Perez ville, både hvad angår transfers og langt hen af vejen også udtalelsen af holdet.

Jeg ønsker mig ikke tilbage, for jeg tror stadig på Zidane og han har stadig en kæmpe stjerne hos mig og mange andre. På grund af hvad ham og holdet præsterede i hans sidste periode. Jeg håber han får godt med tid.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

1 år 3 måneder siden #680 af Ramos4
James starter inde :O Spændende at følge ham.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, MadridistaPorVida

1 år 3 måneder siden #681 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Hvorfor starter James inde istedet for Vinicious? Fatter det ikke. Manden har ikke spillet et eneste minut, hvorfor ikke spille ham stille og roligt ind, når vi er foran 2-0 istedet for at risikere, at tabe point?

Og sikke en komedie. Alle vil af med James og Bale, men nu starter de begge inde. LOL

1 år 3 måneder siden #682 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020

madrid2000 skrev: Hvorfor starter James inde istedet for Vinicious? Fatter det ikke. Manden har ikke spillet et eneste minut, hvorfor ikke spille ham stille og roligt ind, når vi er foran 2-0 istedet for at risikere, at tabe point?

Og sikke en komedie. Alle vil af med James og Bale, men nu starter de begge inde. LOL

Siden hvornår vil alle af med James? Marca har en afstemning med 42000 stemmer, hvor 88% gerne vil beholde James. Jeg er med på at klubben har forsøgt at sælge ham, men at sige at alle vil af med ham, i samme grad som Bale, er forkert. James har altid været en af favoritterne blandt fansene, og jeg tror der er mange, inklusiv mig selv, der ikke forstår hvorfor Zidane så stædigt har nægtet at bruge ham. Og jeg ser virkelig frem til at se ham på banen i dag :D

1 år 3 måneder siden #683 af Ramos4
Når man nu ikke kan komme af med spillere, så er det hvertfald dumt ikke at bruge dem. Jeg er spændt på at se James. Jeg er bestemt ikke Bales største fan, men når vi nu har ham, så er han bedre end f.eks. Vinicius. Så længe hans bentøj holder.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

1 år 3 måneder siden #684 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020

Jbner skrev:

madrid2000 skrev: Hvorfor starter James inde istedet for Vinicious? Fatter det ikke. Manden har ikke spillet et eneste minut, hvorfor ikke spille ham stille og roligt ind, når vi er foran 2-0 istedet for at risikere, at tabe point?

Siden hvornår vil alle af med James? Marca har en afstemning med 42000 stemmer, hvor 88% gerne vil beholde James. Jeg er med på at klubben har forsøgt at sælge ham, men at sige at alle vil af med ham, i samme grad som Bale, er forkert. James har altid været en af favoritterne blandt fansene, og jeg tror der er mange, inklusiv mig selv, der ikke forstår hvorfor Zidane så stædigt har nægtet at bruge ham. Og jeg ser virkelig frem til at se ham på banen i dag :D

Tror mere det er alle Colombianer, der har været inde og stemme. Ikke en reel resultat.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.