Sæsonen 2019/2020

4 år 6 måneder siden #649 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien


Er det et retorisk spørgsmål, eller er du oprigtigt i tvivl?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #650 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

BBB skrev:

Monour skrev:

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien


Er det et retorisk spørgsmål, eller er du oprigtigt i tvivl?

retorisk
Der er ikke nogen tvivl at ingen herinde der ved alle detaljer om Reals økonomi. Det eneste vi ved er det man googler og i fleste tilfælde er forkert

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #651 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

BBB skrev:

Monour skrev:

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien


Er det et retorisk spørgsmål, eller er du oprigtigt i tvivl?

retorisk
Der er ikke nogen tvivl at ingen herinde der ved alle detaljer om Reals økonomi. Det eneste vi ved er det man googler og i fleste tilfælde er forkert


Det man googler er i de fleste tilfælde forkert skriver du. Men du baserede jo hele dit argument på en hjemmeside du henviser til - og som du vel har fundet på...Google?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #652 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Monour skrev:

BBB skrev:

Monour skrev:

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien


Er det et retorisk spørgsmål, eller er du oprigtigt i tvivl?

retorisk
Der er ikke nogen tvivl at ingen herinde der ved alle detaljer om Reals økonomi. Det eneste vi ved er det man googler og i fleste tilfælde er forkert


Det man googler er i de fleste tilfælde forkert skriver du. Men du baserede jo hele dit argument på en hjemmeside du henviser til - og som du vel har fundet på...Google?

Nemlig!

Jeg henvist til en hjemmeside fordi der blev argumenteret noget uden at der var belæg for beviser
Fordi at man ikke har nogen tal i kr på hvor meget Barcelona bruger
Fordi folk bliver ved med at tale om at Barcelona ikke har råd til neymar i staben og dermed vil de ikke går efter ham
Igen vil jeg gerne sige at ingen ved hvor meget Barcelona bruger
Og at det eneste vi ved er alt det fake fakta vi få via google (behøver jeg at smide et link for at bevise det?)
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Monour.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #653 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
Men fordi vi (i følge en random hjemmeside) har næsten de samme lønninger som Barcelona, betyder det jo ikke at de har råd til at hente ham. Eller at vi har.

Det er derfor jeg snakker om deres lønudgifter i forhold til UEFA's anbefalinger. Der ligger Barcelona et godt stykke over os procentmæssigt. Om Barcelona vil blæse på det og bruge 90% af deres penge på lønninger, det er så en anden sag, men det er da et hint om at de ikke bare kan gå ud og tilføje en kæmpe lønning nødvendigvis.

Vi kan jo godt have lige så høje lønninger som dem uden at være i bekneb, da vi jo for det første tjener flere penge, formentlig har en sundere økonomi og færre udgifter til personel end dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #654 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

Ramos4 skrev:

Monour skrev:

BBB skrev:

Monour skrev:

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien


Er det et retorisk spørgsmål, eller er du oprigtigt i tvivl?

retorisk
Der er ikke nogen tvivl at ingen herinde der ved alle detaljer om Reals økonomi. Det eneste vi ved er det man googler og i fleste tilfælde er forkert


Det man googler er i de fleste tilfælde forkert skriver du. Men du baserede jo hele dit argument på en hjemmeside du henviser til - og som du vel har fundet på...Google?

Nemlig!

Jeg henvist til en hjemmeside fordi der blev argumenteret noget uden at der var belæg for beviser
Fordi at man ikke har nogen tal i kr på hvor meget Barcelona bruger
Fordi folk bliver ved med at tale om at Barcelona ikke har råd til neymar i staben og dermed vil de ikke går efter ham
Igen vil jeg gerne sige at ingen ved hvor meget Barcelona bruger
Og at det eneste vi ved er alt det fake fakta vi få via google (behøver jeg at smide et link for at bevise det?)


Hør nu her kammerat. Jeg har henvist dig til Forbes opgørelser, som du fint kan google dig frem til. Barcelona fremlægger også selv deres tal, så du kan jo bare gå igennem deres nyheder, hvis du mangler tal. Sidste år så jeg, at de smed tal på Twitter, så det er ikke fordi, at de gemmer deres tal. Hvis du vil have opdaterede tal, så må du vente et par måneder, fordi de har ikke opgjort resultatet fra sidste sæson.

tribuna.com/en/fcbarcelona/news/2921574/

Tallene kommer ret tydeligt fra Barcelonas twitter. Deres lønninger lå højere for to år siden, end de gør nu. Lønningerne er gået ned. I deres regnskaber har de transfers med i lønomkostninger. Så en stor transfer på Neymar vil give en øget lønomkostning, selv hvis han spillede gratis. Samtidig kan du se, at de kun har forventet 11 mio. i overskud for den seneste sæson. Tallene er som sagt 10 måneder gamle, men det skyldes velsagtens at de opgør tallene per sæson i stedet for per år.

Bare fordi du ikke gider kigge, så betyder det ikke, at vi ikke kan se deres tal. Vi kan sagtens have en holdning til deres tal. En transfer til Neymar på Messi-lignende lønninger og 200 mio. euro, så slår de et stort hul i deres egen pengetank. Det kan godt være, at Barcelona får 8,5 mio. euro for at leje Coutinho ud, og at de ikke skal betale hans løn, men 8,5 mio. euro vs 200 mio. euro. Coutinhos løn vs Neymars løn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #655 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien


Skal vi heller ikke diskutere skader da de færreste af os er læger?
Selvfølgelig har de kompetente folk til at tage sig af det, jeg synes bare det er interessante emner. Og hvis man vil dykke ned i det så er klubbernes regnskaber altså frit tilgængelige, så det med at google falske fakta kan snildt undgås.

FFP og lønninger hænger unægteligt sammen og det faktum at vi har for mange spillere i truppen, men at man stadig er seriøse om at hente Neymar, er mildest talt forvirrende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #656 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev:

Monour skrev:

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien


Skal vi heller ikke diskutere skader da de færreste af os er læger?
Selvfølgelig har de kompetente folk til at tage sig af det, jeg synes bare det er interessante emner. Og hvis man vil dykke ned i det så er klubbernes regnskaber altså frit tilgængelige, så det med at google falske fakta kan snildt undgås.

FFP og lønninger hænger unægteligt sammen og det faktum at vi har for mange spillere i truppen, men at man stadig er seriøse om at hente Neymar, er mildest talt forvirrende.

Er det forvirrende hvis vi går efter neymar og sy en handel med en eller flere spiller i bytte? Nej
Kan klubben ikke går efter en bestemt spiller hvis man kan tilbyde andet end penge? Ja
Den måde i diskutere økonomi i klubben er på samme måde hvis vi diskutere om hvilke spillere vi mener der burde være skadet næste gang ( når du vælger skader som eksempel)
Det er forvirrende hvordan. Ramos ikke burde være skadet når alle andre spiller bliver skadet, han spillere jo mange kampe sp han burde være skadet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #657 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev: Er det forvirrende hvis vi går efter neymar og sy en handel med en eller flere spiller i bytte? Nej
Kan klubben ikke går efter en bestemt spiller hvis man kan tilbyde andet end penge? Ja
Den måde i diskutere økonomi i klubben er på samme måde hvis vi diskutere om hvilke spillere vi mener der burde være skadet næste gang ( når du vælger skader som eksempel)
Det er forvirrende hvordan. Ramos ikke burde være skadet når alle andre spiller bliver skadet, han spillere jo mange kampe sp han burde være skadet.


Er det meningen, at der skal være logik i det du skriver?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #658 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 2019/2020
Bold.dk bragte denne nyhed for en måneds tid siden.

"Barcelona har som mål at runde én milliard euro i omsætning i 2021, og klubben er godt på vej til at realisere den målsætning.

Således har klubben meddelt, at den i 2018/19-sæsonen omsatte for 990 millioner euro eller godt 7,4 milliarder kroner, hvilket er ny klubrekord.

Det er ottende år i træk, at Barcelona præsenterer et overskud, og det er sjette i træk, at man slår sin omsætningsrekord.

Overskuddet er dog langt fra lige så prangende som tidligere sæsoner. Plus 34 millioner kroner siger bundlinien efter udgifterne er trukket fra, meddeler Barcelona."

Især sidste paragraf er da interessant i forhold til at de siden da har hentet De Jong og Griezmann ind, og skilt sig af med en del dødvægtsspillere, og midlertidigt sat udgifterne til Coutinho i bero (løn og diverse klausuler der angiveligt udgjorde en markant del af købet). Som udgangspunkt er det svært at få til at gå op hvis man også henter Neymar, men selvom tallene er tilgængelige for os, så er det stort set umuligt for os som pøbel uden dybere indsigt, at analysere på økonomien. Der kan være tusinde ting der påvirker, eller kan justeres, i så store regnskaber. Med de store handler de har foretaget er det heller ikke sikkert de har betalt alle pengene med det samme, så der kan sagtens være 100 mio euro bundet til indfrielse i næste regnskabsperiode m.v.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #659 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2019/2020
Mens jeg fortsat begræder den manglende tilgang af en ny midtbanespiller (læs: POGBA), så læser jeg nu, at Sporting CPs Bruno Fernandes angiveligt er blevet tilbudt til Real Madrid for €70 mio.

Så den tygger jeg lige på. Ikke mindst når Van de Beek ej heller virker til at være på tale længere - ligesom det er tilfældet med Eriksen.

Kunne det være en mulighed i stedet for James?

Under alle omstændigheder lugter det efterhånden af, at Zizou har opgivet sit sidste og største ønske og nu blot stræber efter at have en så bred og slagkraftig trup som mulig. Han mindes vel the Double-sæsonen tilbage i 2017/18.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #660 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601db3088b45f9.html

Fedt tidspunkt du fandt ud af det på..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce