Sæsonen 2019/2020

1 måned 1 dag siden #625 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev:

Ramos4 skrev:

Monour skrev: De har skippet ham så de kan give plads (både løn plads og spille plads) til neymar
Der er vist rygter om at Barca nået til aftalen med Bayer for længe men de ventet på psg accept af at bytte men da de ikke accepteret så har Barca lavet aftalen som nu giver dem mulighed at hente en ny spiller ind

Hvor skulle Barca have 200+ mio. fra? De måtte tage lån for at købe Griezmann og deres lønbudget er på over 80% af deres udgifter.

Den lejeaftale ser godt nok mystisk ud. Som du selv siger, så må det simpelthen være umuligt for Barca at låne over 1 milliard i banken, og nok også mere, da det lader til det kun er Rakitic som skulle den anden vej. Kan man skyde ham af til over 200 mio kr. så er der gjort et kæmpe scoop, så det formodes vel, at Barca skal af med omkring de 1,3-1,4 milliarder for Neymar. Det burde simpelthen ikke kunne lade sig gøre, og slet ikke med hans løn taget i betragtning.
Det må da kun betyde, at de stod i samme situation som Real med salg af James og Bale, og de dermed kun havde den løsning tilbage. Griezmann er jo en direkte afløser for Coutinho.

Tænker ikke at de udlejer Coutinho for ikke at hente en erstatning. Det er jo en svækkelse af truppen. Det er da 100% for at gøre plads til Neymar. Plus at griezmann kan få sit nr. 7 :)
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #626 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
Real HWL skrev:

Tænker ikke at de udlejer Coutinho for ikke at hente en erstatning. Det er jo en svækkelse af truppen. Det er da 100% for at gøre plads til Neymar. Plus at griezmann kan få sit nr. 7 :)

Selvfølgelig er det en svækkelse, men 4 verdensklassespillere plus Dembele til 3 pladser er bare ikke holdbart nogen steder. Nu kan det godt være Barca ledelsen har kendt til Neymar længere tid end os, men mig bekendt, så var Coutinho til salg rimelig langtid før Neymar rygterne plussede op. Klopp udtalte jo, at de havde fået tilbudt Coutinho, og det var tilbage i start juli hvis jeg ikke husker meget forkert.

Jeg tror helt sikkert de vil gøre alt for at få fat i Neymar, men uden nogen store salg, så kan jeg simpelthen bare ikke se hvor pengene skal komme fra.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 måned 1 dag siden #627 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2019/2020
@Monour.

Messi, Suarez, Dembele, Coutinho, Vidal, Rakitic, Busquets, Alba, Pique og Griezmann tjener ligeså meget som hele Real Madrid's trup tilsammen, så jo de er rigtig langt fra vores lønninger.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JK

1 måned 1 dag siden #628 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg ved ikke hvor præcise de her tal er, men hvis de passer, er der altså ikke så stor forskel på Barcas og vores lønninger.
www.capology.com/club/real-madrid/salaries/

Her skulle Reals udgifter ligge på 291 mil. € om året, mod Barcas på 312.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Monour

1 måned 1 dag siden #629 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 2019/2020
Jeg mister sgu noget for vores træner når han for få uger siden fortæller pressen at Bale ingen fremtid har på hans hold og at han skal væk til at han nu udtaler at Bale er vigtig. Synes det er prikken over i’et over at Zidane ikke ved hvilken retning han vil trække vores hold.

1 måned 1 dag siden #630 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: @Monour.

Messi, Suarez, Dembele, Coutinho, Vidal, Rakitic, Busquets, Alba, Pique og Griezmann tjener ligeså meget som hele Real Madrid's trup tilsammen, så jo de er rigtig langt fra vores lønninger.

Men det passer jo ikke
Har du ikke et link ud over den her
www.capology.com/club/barcelona/salaries/
Vi skal til at trække coutinhos løn der han smutter det giver en løn udgift om ugen på 5600000 euro mindre end vores

Og den her er vores
men mendy og militao er ikke registreret i løn endnu så hvis du ved hvor meget de få i løn må du gerne sæt på

1 måned 1 dag siden #631 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

Dios skrev: @Monour.

Men det passer jo ikke
Har du ikke et link ud over den her
www.capology.com/club/barcelona/salaries/
Vi skal til at trække coutinhos løn der han smutter det giver en løn udgift om ugen på 5600000 euro mindre end vores

Og den her er vores
men mendy og militao er ikke registreret i løn endnu så hvis du ved hvor meget de få i løn må du gerne sæt på

I følge den fine hjemmeside tjener Jovic 3. mest i truppen, kun overgået af Hazard og Bale. Jeg tillader mig at tvivle?

Edit: I øvrigt står Militao og Mendy til at tjene 0 euro. Hvis vi antager at det er forkert, så er vores lønudgifter endnu højere end Barcelonas.

Sue me.
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Ramos4.

1 måned 1 dag siden #632 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

Ramos4 skrev:

Monour skrev: De har skippet ham så de kan give plads (både løn plads og spille plads) til neymar
Der er vist rygter om at Barca nået til aftalen med Bayer for længe men de ventet på psg accept af at bytte men da de ikke accepteret så har Barca lavet aftalen som nu giver dem mulighed at hente en ny spiller ind

Hvor skulle Barca have 200+ mio. fra? De måtte tage lån for at købe Griezmann og deres lønbudget er på over 80% af deres udgifter.

Hverken jeg eller du er økonomiske ansvarlig i Barcelona
Hvorfor skal vi tale om hvor Barcelona skal hente pengene fra!
De har indsigt i det og plus deres lønninger er ikke langt væk fra vores vi betaler næsten det samme i løn så jeg ved ikke hvorfor vi bliver ved med at gøre det til et stort nummer det med lønninger

Nej ingen af os er ansat i Barcelona, det er hvertfald korrekt.

Jeg snakker om hvor stor en procentdel Barcelonas lønninger udgør i forhold til deres samlede udgifter. Det lå før udlejningen af Coutinho på over 81%, hvor vores ligger på omkring 60+% - så vidt jeg lige kan huske fra opgørelsen på Marca.

Sue me.

1 måned 1 dag siden #633 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Monour skrev:

Ramos4 skrev:

Hverken jeg eller du er økonomiske ansvarlig i Barcelona
Hvorfor skal vi tale om hvor Barcelona skal hente pengene fra!
De har indsigt i det og plus deres lønninger er ikke langt væk fra vores vi betaler næsten det samme i løn så jeg ved ikke hvorfor vi bliver ved med at gøre det til et stort nummer det med lønninger

Nej ingen af os er ansat i Barcelona, det er hvertfald korrekt.

Jeg snakker om hvor stor en procentdel Barcelonas lønninger udgør i forhold til deres samlede udgifter. Det lå før udlejningen af Coutinho på over 81%, hvor vores ligger på omkring 60+% - så vidt jeg lige kan huske fra opgørelsen på Marca.

Matematisk så er procentdel ikke noget man kan regnemed det det ikke giver et klart billede af hvormeget i kr men kun i procent altså jeg har et firma der stinker og laver max 1000kr om måned jeg betaler 0 kr i løn så min procentdel i lønninger er 0 procent er jeg så bedre en Real og Barca nej

Det er sådan at vi betaler i løn lige så meget som de gør i Barcelona
Det kan vi se i linket i det andet forum
Hvordan kan det forklares at du mener at det er skidt for Barca men ikke for os?

1 måned 1 dag siden #634 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 2019/2020

Dios skrev: Real HWL skrev:

Selvfølgelig er det en svækkelse, men 4 verdensklassespillere plus Dembele til 3 pladser er bare ikke holdbart nogen steder. Nu kan det godt være Barca ledelsen har kendt til Neymar længere tid end os, men mig bekendt, så var Coutinho til salg rimelig langtid før Neymar rygterne plussede op. Klopp udtalte jo, at de havde fået tilbudt Coutinho, og det var tilbage i start juli hvis jeg ikke husker meget forkert.

Jeg tror helt sikkert de vil gøre alt for at få fat i Neymar, men uden nogen store salg, så kan jeg simpelthen bare ikke se hvor pengene skal komme fra.

Mon ikke Barca ledelsen og Neymars far har været i kontakt i rigtig lang tid, lige som de var med Griezmann. Jeg huske at rygterne med Coutinho plussede op samtidig med Neymar ytrede sig om han ville væk. Mener at da Klopp udtalte sig om Coutinho, var det kendt at Neymar ville væk fra PSG. Men jeg er ikke 100% sikker.

Jeg kender intet til barcas økonomi. Har ingen anelse om hvor de ligger i forhold til FFP hvis de køber Neymar. Jeg tror de sender Dembele plus penge den anden vej. En win win for begge parter.

1 måned 20 timer siden #635 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

AmorMadrid skrev: Jeg ved ikke hvor præcise de her tal er, men hvis de passer, er der altså ikke så stor forskel på Barcas og vores lønninger.

Her skulle Reals udgifter ligge på 291 mil. € om året, mod Barcas på 312.

Problemet for Barca er, at Neymar vil have en løn, der næsten matcher Messis. Så du kan i hvert fald godt lægge yderligere 60-65 mio. euro oven i deres lønbudget. Hvis du så fjerner Coutinho, så har de stadig et lønbudget på over 350 mio. euro om året. Det er så kun for spillerne på førsteholdet.

Det virker i øvrigt vanvittigt, at de Jong skulle tjene mere end Busquets, Rakitic, Pique og Dembele. Han tjener det samme som Vidal og Dembele til sammen iflg. den hjemmeside :-D

1 måned 20 timer siden #636 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæsonen 2019/2020
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...k-exit-lurer/7753664

Så Zidane er heller ikke tilfreds med transfervinduet.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.