Sæsonen 2019/2020

6 år 11 måneder siden #637 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2019/2020

PMO skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...k-exit-lurer/7753664

Så Zidane er heller ikke tilfreds med transfervinduet.

Mourinho tilbage lyder ikke dårligt. Så kan vi få en rigtig manager igen. Er Zidane overhovedet certificeret træner? Taget nogle kurser eller lignende? Eller kører han bare på held og gefuhl...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #638 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Sæsonen 2019/2020

PMO skrev: ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...k-exit-lurer/7753664

Så Zidane er heller ikke tilfreds med transfervinduet.

Det ville da også være underligt hvis han var.. Specielt hvis man medregner at han nægter at give chancen til James, Bale, Odriozola og Jovic (og vi må se hvad der sker med de nye talenter Brahim, Rodrygo, Vinicius,...), så ser truppen tynd ud. Jeg må indrømme at jeg er ved at være træt af ZZs uforståelige valg/fravalg af spillere samt falske fremtræden i pressen. Jeg finder derfor opmuntring i afslutningen af artiklen hvori det nævnes at ledelsen allerede har Mou kørt i stilling til at tage over indenfor kort tid hvis ikke resultaterne flasker sig starten af sæsonen

6 år 11 måneder siden #639 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

Monour skrev:

Dios skrev: @Monour.

Messi, Suarez, Dembele, Coutinho, Vidal, Rakitic, Busquets, Alba, Pique og Griezmann tjener ligeså meget som hele Real Madrid's trup tilsammen, så jo de er rigtig langt fra vores lønninger.

Men det passer jo ikke
Har du ikke et link ud over den her
www.capology.com/club/barcelona/salaries/
Vi skal til at trække coutinhos løn der han smutter det giver en løn udgift om ugen på 5600000 euro mindre end vores

Og den her er vores
www.capology.com/club/real-madrid/salaries/
men mendy og militao er ikke registreret i løn endnu så hvis du ved hvor meget de få i løn må du gerne sæt på

I følge den fine hjemmeside tjener Jovic 3. mest i truppen, kun overgået af Hazard og Bale. Jeg tillader mig at tvivle?

Edit: I øvrigt står Militao og Mendy til at tjene 0 euro. Hvis vi antager at det er forkert, så er vores lønudgifter endnu højere end Barcelonas.

Nemlig vi beta let mere I løn end Barcelona
Vi har også 27 spillere og de har kun 22
Så jo forskellen på lønnen er ikke store mellem Barca og Real

I øvrigt så er der rygter om at neymar vil gerne går med til at få samme løn som han fik sidst i barca

6 år 11 måneder siden #640 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2019/2020
Det lyder jo helt grotesk det her. Der er flere ting i det.

1) Hvis Perez har lovet mere end, at han vil gå helhjertet ind til forhandlingerne, med de spillere Zidane ønsker sig. Så er han jo komplet idiot. I det her marked kan en middelmådig forsvarsspiller, koste 100 mio euro.

2) Hvis Zidane regnede med bare at kunne få alt han pegede på (bl.a. Pogba) så er han jo komplet idiot.

Man må forhelvede da gå ud fra, at de har drøftet tingene inden Zidanes ansættelse og er blevet enige om, at klubben vil gå efter trænerens ønsker. Omend ikke alle handler nødvendigvis er mulige.

Det kan bare ikke komme som et chok for Zidane, at han ikke sidder med det franske landshold D. 3 september.

Forhåbentlig er der ikke noget om snakken, alt andet vil være pinligt imo.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, ChrillRM14, El Siete

6 år 11 måneder siden #641 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2019/2020

ChrillRM14 skrev: Hvad angår andre storholds ageren; Bayern har notorisk været kloge på transfermarkedet - og er kendt for det. I år er måske deres svageste vindue i mange år. City er ude i god tid. Selvom de i forvejen ser urørlige ud.

Et lidt sent indspark fra min side, men tal kan måske hjælpe lidt i debatten:

City har ikke haft plus på deres transfers siden sommeren 2005. Siden har de haft et minus på 1.349,77 mio. euro, og i snit har de et transferunderskud på næsten 104 mio. euro.
Siden Financial Fairplay er blevet introduceret (før 2011/12 sæsonen), er det blevet lidt bedre, hvis man er fan af underskud på transferbalancen. De har nemlig øget deres årlige transferunderskud til næsten 110 mio. euro.

City har så muligvis en fordel over os, ved at deres lønniveauer generelt er lavere. Kyle Walker, som får omtrent det dobbelte af Christian Eriksen, får stadig kun omkring 6 mio. euro om året. Det er mindre end vores tredjeangriber, Mariano, vores Castilla-spiller Rodrygo og væsentligt mindre end både vores første- og andenmålmand.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 11 måneder siden #642 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2019/2020
Ifølge seneste rygter er PSG nu åbne over for leje-aftale med købsoption på Neymar.

Det synes jeg er ekstremt attraktivt. Det mitigerer nogle af bekymringerne omkring hans far, hans skader, hans form, hans dedikation osv.. Giv det en chance og lad ham svede for trøjen.

6 år 11 måneder siden #643 af JimmyBroe
Er det ikke noget med at Coutinho handlen med Bayern er med tvunget køb efter endt leje (om et år)? I så fald så er Barca jo absolut stadig med i kapløbet om Neymars underskrift og endda med bedre kort på hånden end før, da de vil have flere penge at smide mod PSG end i år.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #644 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2019/2020

BBB skrev:

ChrillRM14 skrev: Hvad angår andre storholds ageren; Bayern har notorisk været kloge på transfermarkedet - og er kendt for det. I år er måske deres svageste vindue i mange år. City er ude i god tid. Selvom de i forvejen ser urørlige ud.

Et lidt sent indspark fra min side, men tal kan måske hjælpe lidt i debatten:

City har ikke haft plus på deres transfers siden sommeren 2005. Siden har de haft et minus på 1.349,77 mio. euro, og i snit har de et transferunderskud på næsten 104 mio. euro.
Siden Financial Fairplay er blevet introduceret (før 2011/12 sæsonen), er det blevet lidt bedre, hvis man er fan af underskud på transferbalancen. De har nemlig øget deres årlige transferunderskud til næsten 110 mio. euro.

City har så muligvis en fordel over os, ved at deres lønniveauer generelt er lavere. Kyle Walker, som får omtrent det dobbelte af Christian Eriksen, får stadig kun omkring 6 mio. euro om året. Det er mindre end vores tredjeangriber, Mariano, vores Castilla-spiller Rodrygo og væsentligt mindre end både vores første- og andenmålmand.

Min pointe har aldrig været, at City ikke bruger mange penge :) kun at pege på, at andre store hold i europa ikke oplever at have den form for kaostisk transfervindue, som Real har i år - og at det peger på Zidane og Perez. Desuden har Real vist også et pænt stort underskud i år. Det er der ikke nødvendigvis kommet et sindssygt stærkt vindue ud af :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

6 år 11 måneder siden #645 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Monour skrev:

Ramos4 skrev:

Monour skrev:

Ramos4 skrev:

Monour skrev: De har skippet ham så de kan give plads (både løn plads og spille plads) til neymar
Der er vist rygter om at Barca nået til aftalen med Bayer for længe men de ventet på psg accept af at bytte men da de ikke accepteret så har Barca lavet aftalen som nu giver dem mulighed at hente en ny spiller ind

Hvor skulle Barca have 200+ mio. fra? De måtte tage lån for at købe Griezmann og deres lønbudget er på over 80% af deres udgifter.

Hverken jeg eller du er økonomiske ansvarlig i Barcelona
Hvorfor skal vi tale om hvor Barcelona skal hente pengene fra!
De har indsigt i det og plus deres lønninger er ikke langt væk fra vores vi betaler næsten det samme i løn så jeg ved ikke hvorfor vi bliver ved med at gøre det til et stort nummer det med lønninger

Nej ingen af os er ansat i Barcelona, det er hvertfald korrekt.

Jeg snakker om hvor stor en procentdel Barcelonas lønninger udgør i forhold til deres samlede udgifter. Det lå før udlejningen af Coutinho på over 81%, hvor vores ligger på omkring 60+% - så vidt jeg lige kan huske fra opgørelsen på Marca.

Matematisk så er procentdel ikke noget man kan regnemed det det ikke giver et klart billede af hvormeget i kr men kun i procent altså jeg har et firma der stinker og laver max 1000kr om måned jeg betaler 0 kr i løn så min procentdel i lønninger er 0 procent er jeg så bedre en Real og Barca nej

Det er sådan at vi betaler i løn lige så meget som de gør i Barcelona
Det kan vi se i linket i det andet forum
Hvordan kan det forklares at du mener at det er skidt for Barca men ikke for os?

Det er ikke mig der mener det er skidt, det er UEFA. Ifølge dem er det et usundt tegn at bruge over 80% af sine udgifter på lønninger.

Har nogen medier offentliggjort Jovic' løn? I såfald er det gået min næse forbi. Så at han skulle være vores 3. bedst betalte lyder stadig helt vanvittigt i mine ører og jeg kan derfor ikke bruge den der hjemmeside til så forfærdeligt meget :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Ramos4. Begrundelse: slåfejl

6 år 11 måneder siden #646 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2019/2020
AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

6 år 11 måneder siden #647 af Monour
Besvaret af Monour på emne Sæsonen 2019/2020

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Hvorfor bliver vi ved med at tale om løn
Jeg tror der er kompetent folk i klubben der tage sig af økonomien

6 år 11 måneder siden #648 af JimmyBroe

El Siete skrev: AS rapporterer at Real accelererede forhandlingerne omkring Neymar i går, og samtidig bekræfter Zidane at Bale og James bliver, samt at flere spillere er ude og rose Bale. Altså, hvad foregår der, vi SKAL vel af med en række spillere og deres løn for at et køb af Neymar er muligt - både ifht økonomi og plads i truppen. Det hele er så modstridende, og der er ikke meget der giver mening ifht transfers i øjeblikket.

Måske et forsøg på en ny salgsstrategi i forhold til Bale og James? Zidane har forsøgt skubbe de to spillere ud af klubben med kyniske kommentarer. Nu taler han dem istedet op....

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum