Sæsonen 2019/2020

2 år 10 måneder siden #913 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2019/2020
Avav Ødegaard. Endnu en gudeaflevering fra ham som splitter Espanyols forsvar ad.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #914 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 2019/2020
Alligevel tankevækkende at man her fem kampe inde i sæsonen, kan ende med at ligge øverst i tabellen, hvis man slår Sevilla i aften. Spillet har været gyseligt at se på, spillernes attitude er helt hen i vejret og Zidane famler tilsyneladende i blinde taktisk, men alligevel kan man ligge øverst.

Bevares, jeg tror stadigvæk Messi hiver Barcelona med op til endnu en ligatitel (suk), når han er 100% tilbage efter sin lange skade. Men det kunne sgu også være lidt fedt hvis Real Madrid laver overraskelsen og vinder titlen i år.

På den anden side, hiver man titlen hjem, så vil klubben helt sikkert forsøge at presse mere saft ud af de sten som er Modric, Bale, Marcelo osv...

LJ16

2 år 10 måneder siden #915 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

madrid2000 skrev:

Ramos4 skrev:

Dragam skrev: Det er helt vildt hvordan nogen folk kan få en hel hønse farm ud af en enkelt fjer...

En enkelt fjer? Det er jo netop blot én ting af mange. Hvis det eneste problem med Bale i 5 år var at han ikke gider holde en vimpel, så havde vi sgu da ikke denne diskussion.

På videoen ligner det, at han virker forvirret over, at han får vimplen. Jeg har prøvet at google om denne vimpel er med på tidligere holdbilleder, men det er den sjældent - og ellers holder anføren den.

Bale er ikke en spiller, der skaber problemer udenfor banen. Jeg synes hans er altid skudt ude af proportioner. Jeg er da ligeglad med, hvilke hobbier spillerne har... Hvad tænker du på når du siger det blot er en ud af mange ting?

Korrekt. Bale skaber ikke problemer uden for banen, han skaber dem primært på banen. Efter 5 år ligner han stadig et fremmedlegeme. Presser for sig selv, spiller for sig selv. De andre ved ikke rigtigt hvordan de skal sætte ham op. Efter så mange år! Når han scorer er det altid på noget enkeltmandshalløj - og bevares det kan han jo, men han ligner jo ikke en der spiller på et hold. Og han forsvinder altid i minimum 1 halvleg af hver kamp. Så kan man sige "jamen han scorede i CL finalen blah blah" og det er jo også korrekt, men at have en spiller der ikke kan sproget, står for sig selv til team-talks, ikke hænger ud med resten af truppen privat etc. det bliver jo et problem når han samtidig ligner et fremmedlegeme på holdet.

Hvis Bale bare indgik i et-to kombinationer hele tiden, pressede sammen med holdet og virkede super integreret, så kunne han spille golf herfra og langt ind i helvede for min skyld - men når tingene IKKE kører på banen, så bliver alle de små ting relevante synes jeg.

Han giver vimplen videre til Carvajal. Var Carvajal anfører mod PSG? Nej vel, så der er ingen undskyldning. Bale stod i midten og skulle bare fking holde den.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 10 måneder siden #916 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 2019/2020

Raul7-2880 skrev:

Sahinovic skrev: Synes umiddelbart han ser forvirret ud, og det kan være han ikke føler han er den 'rette' til at stå med skiltet.

Men hvis tilfældet er at han stadig er småfornærmet over at klubben forsøgte at sælge ham i sommers, så ville det vidst være på tide at se lidt indad, for Real Madrid har gjort langt mere for ham end han nogensinde har for klubben. Han har nærmest ikke været andet end en meget dyr udgift.

Ja, han har kun scoret over 100 mål for klubben og afgjort flere store finaler, og været den bedste spiller (dog blandt mange uduelige spiller) denne sæson....

Han har på ingen måde været den bedste denne sæson. Det ændrer imponerende TO mål ikke på.

Ja, han har scoret i flere finaler, men sandheden er at vi nåede de finaler på trods af at vi har ham - ikke på grund af ham. Vi har haft vores bedste perioder med Isco i diamanten eller i en flad 4-4-2. Vi har aldrig spillet godt kontinuerligt med Bale på holdet. Fordi han simpelthen bare indgår så dårligt i spillet og spiller helt for sig selv. Det er da dejligt han så har scoret i nogle finaler, men vi var aldrig kommet i de finaler, hvis han havde spillet fast i turneringen op til.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 10 måneder siden #917 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2019/2020

Raul7-2880 skrev:

Sahinovic skrev: Synes umiddelbart han ser forvirret ud, og det kan være han ikke føler han er den 'rette' til at stå med skiltet.

Men hvis tilfældet er at han stadig er småfornærmet over at klubben forsøgte at sælge ham i sommers, så ville det vidst være på tide at se lidt indad, for Real Madrid har gjort langt mere for ham end han nogensinde har for klubben. Han har nærmest ikke været andet end en meget dyr udgift.

Ja, han har kun scoret over 100 mål for klubben og afgjort flere store finaler, og været den bedste spiller (dog blandt mange uduelige spiller) denne sæson....

@Ramos4 får skrevet det meste jeg selv ville have skrevet, men udover det hvordan har Bale så været bedre end eksempelvis Benzema? I La Liga sammenhæng (da det er der vi har spillet flest kampe) har han spillemæssigt været klart bedre, scoret flere mål og har også fået en gennemsnitlig bedre rating.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

2 år 10 måneder siden #918 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev:

Ramos4 skrev:

Dragam skrev: Det er helt vildt hvordan nogen folk kan få en hel hønse farm ud af en enkelt fjer...

En enkelt fjer? Det er jo netop blot én ting af mange. Hvis det eneste problem med Bale i 5 år var at han ikke gider holde en vimpel, så havde vi sgu da ikke denne diskussion.

På videoen ligner det, at han virker forvirret over, at han får vimplen. Jeg har prøvet at google om denne vimpel er med på tidligere holdbilleder, men det er den sjældent - og ellers holder anføren den.

Bale er ikke en spiller, der skaber problemer udenfor banen. Jeg synes hans er altid skudt ude af proportioner. Jeg er da ligeglad med, hvilke hobbier spillerne har... Hvad tænker du på når du siger det blot er en ud af mange ting?

Korrekt. Bale skaber ikke problemer uden for banen, han skaber dem primært på banen. Efter 5 år ligner han stadig et fremmedlegeme. Presser for sig selv, spiller for sig selv. De andre ved ikke rigtigt hvordan de skal sætte ham op. Efter så mange år! Når han scorer er det altid på noget enkeltmandshalløj - og bevares det kan han jo, men han ligner jo ikke en der spiller på et hold. Og han forsvinder altid i minimum 1 halvleg af hver kamp. Så kan man sige "jamen han scorede i CL finalen blah blah" og det er jo også korrekt, men at have en spiller der ikke kan sproget, står for sig selv til team-talks, ikke hænger ud med resten af truppen privat etc. det bliver jo et problem når han samtidig ligner et fremmedlegeme på holdet.

Hvis Bale bare indgik i et-to kombinationer hele tiden, pressede sammen med holdet og virkede super integreret, så kunne han spille golf herfra og langt ind i helvede for min skyld - men når tingene IKKE kører på banen, så bliver alle de små ting relevante synes jeg.

Han giver vimplen videre til Carvajal. Var Carvajal anfører mod PSG? Nej vel, så der er ingen undskyldning. Bale stod i midten og skulle bare fking holde den.

Det er totalt useriøst kritik.

Det er da totalt ligegyldigt om han hænger ud med sine holdkammerater i fritiden. Hænger du ud med dine kollegaer?

Han står for sig selv til team talks? Hvor ved du det fra? Er det en eller to teamtalks du har set på youtube? Eller er du med i omklædningsrummet?

Han kan ikke spansk? Det er vel også skudt ude af proportioner. Du tror vel virkeligt ikke på, at han ikke forstår Zidane til teamtalks?

Din fodboldanalyse af hans spil er totalt ude af skide. Bale har nogle spidskompetencer, og det er trænerens opgave at lægge en taktik, der bedst udnytter hans kompetencer. Det har alle dage været kendt, at han er fysisk stærk og spiller på hans fart. Han er ikke god på det små rum med de hurtige 1-2. Du skuda dum, hvis du tror du kan købe en fisk og forvente den opfør sig som en kat.

Han har opført sig rigtig fint, og har været blandt vores bedste spiller her i opstarten.

Synes i klubben har behandlet ham godt? Zidane ville smide ham ud af klubben, og går ud og siger det offentligt.

Ingen vil købe Bale undtagen dem i Kina. Alt er på plads, og Bale er på vej ud, men klubben ombestemmer sig, da de alligevel mener, at han er noget værd. Nu starter han inde nærmest hver kamp, fordi han stadigvæk er blandt de bedste offensivt.

Hvordan gik det med at købe nye stjerner? Hazard har været en katastrofe indtil videre. Jovic har endnu ikke scoret.

Stop nu den hetz. Hvor man hader blot for at hade. Være nu lidt taknemlige.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Zyconith, Dragam

2 år 10 måneder siden #919 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2019/2020
Hold nu fast.

Vi har dele 4 spillere på fifas årets hold. Marcelo, Ramos, Modric og Hazard. Tro det eller ej. De må ryge meget hashish hos fifa. Hazard har self. fortjent det. Ramos kan stadigvæk går, da han stadigvæk er blandt de allerbedste. Men Marcelo og Modric var rædselsfulde sidste sæson.

2 år 10 måneder siden #920 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Sæsonen 2019/2020

madrid2000 skrev: Hold nu fast.

Vi har dele 4 spillere på fifas årets hold. Marcelo, Ramos, Modric og Hazard. Tro det eller ej. De må ryge meget hashish hos fifa. Hazard har self. fortjent det. Ramos kan stadigvæk går, da han stadigvæk er blandt de allerbedste. Men Marcelo og Modric var rædselsfulde sidste sæson.

Enig i, at både Ramos og Hazard kan forsvares, samt at det er helt grotesk, at Modric og Marcelo er med. Marcelo burde have været erstattet af Andy Robertson fra Liverpool, og Modric burde have været erstattet af enten Kevin De Bruyne eller N'Golo Kanté.

2 år 10 måneder siden #921 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020
Er det FIFAs The Best? For der kan fans vist stemme, så vidt jeg ved. Det kan måske være forklaringen. For Modric og Marcelo har intet at gøre der. Og det mener jeg faktisk heller ikke Ramos har.

2 år 10 måneder siden #922 af Mølbat

Jbner skrev: Er det FIFAs The Best? For der kan fans vist stemme, så vidt jeg ved. Det kan måske være forklaringen. For Modric og Marcelo har intet at gøre der. Og det mener jeg faktisk heller ikke Ramos har.

Det er spillerne selv, der stemmer til The Best-prisen. Fansene stemmer til Puskas-prisen, hvilket var grunden til, at Salah vandt den for et ganske ordinært mål for nogle sæsoner siden.

2 år 10 måneder siden #923 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Sæsonen 2019/2020

Mølbat skrev:

Jbner skrev: Er det FIFAs The Best? For der kan fans vist stemme, så vidt jeg ved. Det kan måske være forklaringen. For Modric og Marcelo har intet at gøre der. Og det mener jeg faktisk heller ikke Ramos har.

Det er spillerne selv, der stemmer til The Best-prisen. Fansene stemmer til Puskas-prisen, hvilket var grunden til, at Salah vandt den for et ganske ordinært mål for nogle sæsoner siden.

Jeg kan ikke finde noget om hvordan selve holdet bliver valgt, men det er fans, trænere, spillere og journalister der stemmer til priserne The Best FIFA Men's and Women’s Player and The Best FIFA Male and Female Coach.

Puskas prisen er vist udelukkende fan afstemning, og det var derfor Salahs mål vandt som du sagde.

2 år 10 måneder siden #924 af Mølbat

Jbner skrev:

Mølbat skrev:

Jeg kan ikke finde noget om hvordan selve holdet bliver valgt, men det er fans, trænere, spillere og journalister der stemmer til priserne The Best FIFA Men's and Women’s Player and The Best FIFA Male and Female Coach.

Puskas prisen er vist udelukkende fan afstemning, og det var derfor Salahs mål vandt som du sagde.

Det er FIFPro, som vælger årets hold, og da det er spillernes organisation, er det altså spillerne selv, der sætter World XI. Jeg ved ikke, hvorfor jeg skrev The Best før. Det var en fejl.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.